Eurofertil Ostrawa
-
WIADOMOŚĆ
-
monester wrote:Anabelle nam jest bardzo przykro, że wam się nie udało, ale wielu parom się udało dopiero tam uzyskać zarodki, dobrze wiesz jakie są statystyki z badań naukowych, to, że w Twojej grupie transferowej nie udało się 80 % transferów to nie znaczy, że to jest statystyka ogólna. Sam zbadany zarodek daje raptem 50 % szans - widać nie znalazłas się w tej szczęśliwej grupie. Statystyka. I tyle. Nie ma co roztrząsać.
-
Może nie mam dużego doświadczenia, miałam tylko jedna stymulację u nich, ale podczas wizyt na których byłam nie poznałam ani jednej pacjentki ze zmarnowanym cyklem przez zły termin punkcji... Mało tego, dopiero w 3 stymulacji (pierwsza w EF) wql mam co transferować 💪a przeszłam przez dwie Krakowskie kliniki.
Dr obstawia lekami jakie uważa za stosowne, jeśli komuś to wydaje się za mało może przecież jednocześnie leczyć się u innego lekarza i stosować inne zalecenia do transferu.
Zbadane zarodki nie są gwarancją sukcesu, niestety 🙄
Emily0723, monester lubią tę wiadomość
5 lat starań + 3 leczenia
Ona, 33l 👩🏼
niedoczynność tarczycy ✔ wyleczona infekcja ✔ wyleczona Ureaplasma ✔ drożność ✔
histeroskopia (2 polipy) ✔ podejrzenie CMV > zafałszowane wyniki ✔ CD138 ✔
krzywa cukrowa ✔ IO✔ kir AA ❌
Letrox75, wit.D, kw foliowy
On, 35l 🤵
morfologia 1%>1%>0%>3%
HBA 56%>12%>83% ✔ DFI 8,7% ✔ HDS 30,07% ❌
kariotypy ✔
2 x IUI 02/03.23 > 👎
06.23: I ivf: Menopur 75 + Ovaleap 225 + Orgalutran + Zivafert 5000 + Gonapeptyl Daily > 10dc punkcja > 8 komórek, 6 MII, 6 zapłodnionych > 3 doba średnia jakość > 5 doba👎
07.23: zmiana kliniki > II ivf > Bemfola + Ganirelix + Ovi > 5 komórek > 1 zapłodniona > 1 doba 👎
10.23 > zmiana na EF > III ivf > Elonva + Meriofert + Provera > 14 dc punkcja > ❄️❄️❄️ > 👎
06.24 > zmiana kliniki > IV ivf > ❄️PGTa ✔
histero nr 2 > przewlekły stan zapalny...
"Nigdy nie rezygnuj z tego, o czym nie możesz przestać myśleć nawet na jeden dzień." -