Forum Starając się z pomocą medyczną Gyncentrum i nie tylko...
Odpowiedz

Gyncentrum i nie tylko...

Oceń ten wątek:
  • Tyszanka81 Autorytet
    Postów: 3251 2546

    Wysłany: 24 października 2016, 22:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czarna 31 wrote:
    Powiedzcie mi czy w gyn ustalana jest z góry godz na którą ma być punkcja czy np można samemu zasugerować godzinę.
    Lekarz wypisywal kiedy wziac ovitrelle.
    Po 36h byla punkcja.
    Nigdy nie pytali o zdanie.

    5 inseminacji/ czerwiec 2014 beta 70,niestety biochemiczna
    I IMSI Transfer 8.01- beta <1,2 :-(
    5.04- II IMSI-podano 2 zarodeczki 8A i 6A ☺
    8t2dz cud przestal trwac :-(
    16.09.2016 criotransfer babla 8B :-(
    2017- 3 szczepienia w Łodzi...allo mlr 62,3% ☺
    12.06.transfer- :-(
  • Sil Autorytet
    Postów: 1145 463

    Wysłany: 24 października 2016, 22:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To jest przez nich ustalane, mają grafik. Ale już z transferem można próbować się umówić.
    Dziewczyny wam na prawdę ovu nie działa na kom? Ja wchodzę przez stronę i normalnie mam wersję na telefon. Cały czas tak z wami piszę. Tylko mi się suwak nie aktualizuje, nie wiem cZemu.

    Arwena8 lubi tę wiadomość

    3 IMSI GynC 1 ISCI Arte
    9-117,9 11-269,6 13-523,6 15-1196 19-4722 23-13129
    16.06.2017 nasz świat odmieniła Aurora :)
  • czarna 31 Przyjaciółka
    Postów: 63 55

    Wysłany: 24 października 2016, 22:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tzn sam mówił o której punkcja czy poprostu sie zapisywalas?

  • czarna 31 Przyjaciółka
    Postów: 63 55

    Wysłany: 24 października 2016, 22:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ok dzięki za odp

  • pippi Autorytet
    Postów: 293 269

    Wysłany: 24 października 2016, 22:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewela, gratuluję! ☺

  • Wesołek :-) Autorytet
    Postów: 459 209

    Wysłany: 24 października 2016, 23:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sil...ja też głównie na telefonie śmigam i też suwaczek mi się nie aktualizuje i nie wiem czemu :-(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 października 2016, 23:03

    Transfer 29.03.2016r., 3 doba 2x8A
    Beta: 9dpt 90, 11dpt 274, 16dpt 1685, 23dpt 29998 :-)
    Poród 35tc 3dzień syn i córcia :-)
  • dorciak1805 Ekspertka
    Postów: 133 63

    Wysłany: 24 października 2016, 23:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewela gratulacje i teraz dużo zdrówka i samych pieknych chwil dla Was :)

    Czekamy na nasze dwa małe cuda ❤❤
    05.12.2016 r. Na świecie pojawiły się nasze dwa aniolki Hania i Zosia :)
  • Karolcia885 Ekspertka
    Postów: 223 87

    Wysłany: 24 października 2016, 23:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewela fajnie że się odezwałaś :) Też juz bym chciała byc po wszystkim..... Buziaki dla Kubusia :)
    Dorociak ja zamawiam takie ręczniczki http://www.aptekagemini.pl/akuku-okryc-kap-80x80cm-100-bawel-roz.html
    W tej aptece zamawiałam też witaminę D w kapsułkach sól fizjologiczną i kosmetyki dla dzieci wogóle ceny mają dobre. Dla siebie też znajedziesz do szpitala wszystko typu podkłady wkładki laktacyjne itp
    Wesołku tego co czytałąm to pessar ściągają dopiero przed samą cesarką ale zapytam na wizycie

    Karolcia885
  • Baska1988 Autorytet
    Postów: 261 240

    Wysłany: 24 października 2016, 23:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewela super ze juz jestes w domu. Ja z mqla tez wyszlam dopiero po 5 dniach ale to z powodu spadku wagi. Teraz niech Kubus rosnie zdrowo i da mamusi poodpoczywac. Ja duzo rzeczy dla mojej Natalki zamawiam na www.txm24.pl maja dobry gatunek materialow no i zawsze trafia sie jakas fajna okazja czesto na weekendy daja obnizki cen. Pozdrowionka

    4 lata starań. Na świecie mamy już dwie córeczki.
  • majkownik82 Koleżanka
    Postów: 82 16

    Wysłany: 25 października 2016, 08:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewela, piękny post..rozmarzyłam sie i naładowałam baterie :-) gratuluję i powodzenia Wam :-*

    Dziewczyny, ten zastrzyk ovitrelle to jest to co pregnal ..? wyczytałam wcześniej że 36 h przed punkcją go bierzecie, a mnie dali po punkcji... pregnal brałam na pęknięcie pęcherzyka 36 g przed inseminacją, a po co przy in vitro, nie rozumiem... przeciez całe pęcherzyki doktor wyciaga z jajników...chyba.. wytłumaczcie kto moze bo nie kumam, i tego ze po punkcji dotałam czy to dobrze czy źle...

    2010 r. usunięty jajowód z powodu wodniaka, niezawsze pękające pęcherzyki, Mąż nasienie- ok.
    2 ostatnie lata starań...nieskutecznych,
    Czerwiec 2016 sono HSG,
    25.06.IUI-nieudana,
    Październik 2016 decyzja do IVF IMSI, X stymulacja krótki protokół z antagonistą,
    21.10. punkcja 26.10Transfer
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 11915 14174

    Wysłany: 25 października 2016, 08:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Majkownik po punkcji bralam progesteron a tym samym przed transferem.... a przed crio bierzesz szybciej progesteron

    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Rubineye Autorytet
    Postów: 496 366

    Wysłany: 25 października 2016, 08:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewela gratuluję synusia i tego że w końcu jesteście razem:-)
    Ja cały czas piszę z tel, bo nie mam w domu laptopa.
    Dziewczyny, a kupujecie laktator ręczny czy elektroniczny?
    Majkownik powinnaś dostać zastrzyk 36h przed punkcja na pękanie pęcherzyków :-)

    29.06 criotransfer - 4 podejście. Mamy serduszko ❤
    25.02.2017 urodził się Tymon.
    10.04.2018 ostanie podejście. Mamy serduszko ❤
  • mandy11 Autorytet
    Postów: 393 228

    Wysłany: 25 października 2016, 08:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    majkownik82 wrote:
    Ewela, piękny post..rozmarzyłam sie i naładowałam baterie :-) gratuluję i powodzenia Wam :-*

    Dziewczyny, ten zastrzyk ovitrelle to jest to co pregnal ..? wyczytałam wcześniej że 36 h przed punkcją go bierzecie, a mnie dali po punkcji... pregnal brałam na pęknięcie pęcherzyka 36 g przed inseminacją, a po co przy in vitro, nie rozumiem... przeciez całe pęcherzyki doktor wyciaga z jajników...chyba.. wytłumaczcie kto moze bo nie kumam, i tego ze po punkcji dotałam czy to dobrze czy źle...
    My zawsze w gyn miałyśmy zastrzyk 36 h przed punkcją, on ma wywołać ostateczne dojrzewanie pęcherzyków, nie wiem dlaczego miałaś go po punkcji... A gdzie Ty się leczysz?

    tb73krhmccbd1byo.png
    AMH 1,3; 3xiui :-( 1xinv :-(
    czerwiec 2016 ciąża naturalna! :-) Dziękujemy Ci Boże...
  • Wesołek :-) Autorytet
    Postów: 459 209

    Wysłany: 25 października 2016, 09:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobry :-)

    Transfer 29.03.2016r., 3 doba 2x8A
    Beta: 9dpt 90, 11dpt 274, 16dpt 1685, 23dpt 29998 :-)
    Poród 35tc 3dzień syn i córcia :-)
  • majkownik82 Koleżanka
    Postów: 82 16

    Wysłany: 25 października 2016, 09:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mandy11 wrote:
    My zawsze w gyn miałyśmy zastrzyk 36 h przed punkcją, on ma wywołać ostateczne dojrzewanie pęcherzyków, nie wiem dlaczego miałaś go po punkcji... A gdzie Ty się leczysz?
    ja te 36 g przed punkcją wstrzyknęłam Gonapeptyl dwie naraz, a po punkcji pregnal. pobrano 8 komórek z czego w sumie 4 walcza do 5 doby czyli do jutra- oby wszystkie 4 dotrwały...dwa zostana ze mna a 2 bym zamroziła w razie gdyby... Leczę się w Mysłowicach, jestem też z Mysłowic, jesli wiecie gdzie to :-P a Wy skąd jesteście ?

    2010 r. usunięty jajowód z powodu wodniaka, niezawsze pękające pęcherzyki, Mąż nasienie- ok.
    2 ostatnie lata starań...nieskutecznych,
    Czerwiec 2016 sono HSG,
    25.06.IUI-nieudana,
    Październik 2016 decyzja do IVF IMSI, X stymulacja krótki protokół z antagonistą,
    21.10. punkcja 26.10Transfer
  • Sil Autorytet
    Postów: 1145 463

    Wysłany: 25 października 2016, 09:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ktos ma numer do tej kliniki w Bytomiu w której GK przyjmuje? Wypisują mnie ale usg nie zrobili i kazał mi iść do lekarza za 2 tygodnie. Albo się do niej umówię albo do kogoś innego...

    3 IMSI GynC 1 ISCI Arte
    9-117,9 11-269,6 13-523,6 15-1196 19-4722 23-13129
    16.06.2017 nasz świat odmieniła Aurora :)
  • majkownik82 Koleżanka
    Postów: 82 16

    Wysłany: 25 października 2016, 09:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    u mnie w klinice transferuja w 5 dobie, trzymaja zarodki do fazy blastocysty

    2010 r. usunięty jajowód z powodu wodniaka, niezawsze pękające pęcherzyki, Mąż nasienie- ok.
    2 ostatnie lata starań...nieskutecznych,
    Czerwiec 2016 sono HSG,
    25.06.IUI-nieudana,
    Październik 2016 decyzja do IVF IMSI, X stymulacja krótki protokół z antagonistą,
    21.10. punkcja 26.10Transfer
  • majkownik82 Koleżanka
    Postów: 82 16

    Wysłany: 25 października 2016, 09:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rubineye wrote:
    Ewela gratuluję synusia i tego że w końcu jesteście razem:-)
    Ja cały czas piszę z tel, bo nie mam w domu laptopa.
    Dziewczyny, a kupujecie laktator ręczny czy elektroniczny?
    Majkownik powinnaś dostać zastrzyk 36h przed punkcja na pękanie pęcherzyków :-)
    wiesz, ja dostałam przed punkcją 36 h przed Gonapeptyl dwie ampułkostrzykawki naraz.

    Dziewczyny piszcie po kolei co wyscie mialy zlecone te 36 h przed punkcja, pleeasee, któras miala gonapeptyl-e ?

    2010 r. usunięty jajowód z powodu wodniaka, niezawsze pękające pęcherzyki, Mąż nasienie- ok.
    2 ostatnie lata starań...nieskutecznych,
    Czerwiec 2016 sono HSG,
    25.06.IUI-nieudana,
    Październik 2016 decyzja do IVF IMSI, X stymulacja krótki protokół z antagonistą,
    21.10. punkcja 26.10Transfer
  • majkownik82 Koleżanka
    Postów: 82 16

    Wysłany: 25 października 2016, 09:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kurdee ale mnie cos zakłuło, jakby prądem w dole brzucha przez macice... co to bylo :-/

    2010 r. usunięty jajowód z powodu wodniaka, niezawsze pękające pęcherzyki, Mąż nasienie- ok.
    2 ostatnie lata starań...nieskutecznych,
    Czerwiec 2016 sono HSG,
    25.06.IUI-nieudana,
    Październik 2016 decyzja do IVF IMSI, X stymulacja krótki protokół z antagonistą,
    21.10. punkcja 26.10Transfer
  • Wesołek :-) Autorytet
    Postów: 459 209

    Wysłany: 25 października 2016, 09:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sil... nie wiem jak dr G-K ale w środę i czwartek dr P w Gyn przyjmuje.

    Transfer 29.03.2016r., 3 doba 2x8A
    Beta: 9dpt 90, 11dpt 274, 16dpt 1685, 23dpt 29998 :-)
    Poród 35tc 3dzień syn i córcia :-)
‹‹ 32 33 34 35 36 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Diagnostyka problemów z płodnością - krok po kroku

Niepłodności nikt się nie spodziewa, a jednak dotyka ona około 1,5 miliona polskich par rocznie. To bardzo dużo! Jakie są najczęstsze przyczyny niepłodności? Kiedy warto rozpocząć diagnostykę i jakie badania zrobić na początek?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego