Immunologia. Leki i szczepienia limfocytami.
-
WIADOMOŚĆ
-
Cześć wszystkim! Przyszlam do was po radę od jakich badań zacząć. Jestem po dwóch nieudanych transferach, beta ani razu nie drgnela.
Lekarz prowadzący zlecil mi histeroskopie w okienku implantacyjnym gdzie pobierze mi wycinek. Oprócz tego chciałabym zbadać immunologie. Na razie czytam i jestem zielona ale widzę, że kiry to podstawa. Allo mlr odpuszczam skoro nie byłam w ciąży? Większość badań wykonujecie po poronieniach a co w przypadku braku implantacji?
PCOS, IO, hiperinsulinemia, NT, RIF
MTHFR_677C>T hetero, PAI-1 4G homo, ANA1 ujemne, KIR AA, NK 20.6%; allo mlr 27.7%
AsthenoTeratozoospermia, fDNA=31%
1 IVF ICSI 11.2019 ❄❄❄❄
FET 4.02.2020 ❄5.2.2 + encorton
FET 7.03.2020 ❄5.3.3 + atosiban, encorton, embrioglue, AH
04.2020 histeroskopia OK
FET 11.07.2020❄❄4.3.3 + accofil, intralipid, encorton, AH
2 IVF ICSI + fertil chip 08.2020 11x❄
FET 29.01.2021❄5.1.1 + accofil, intralipid, encorton🍀 beta 6dpt 38.66; 8dpt 121.5; 10dpt 251.4; 15dpt 1423🍀
Sanco - czekamy na chłopca 💙 -
Dziewczyny, dostalam liste badan Ale Prokocim nie pobiera ze wzgledu na epidemie. Czy którą Ci wykonywała KIR, IMK CBA alloMLR w gyncentrum w katowicach ? I
Oraz dostalam jeszcze na LCT czy tu chodzi o nietolerancje laktozy ?
Oraz dobry immunolog ze Śląska? Myslalam nad dr Sydor - co wy na to ?Śnieżka
Aniołek- 10 tc [*] 2019
Aniołek- 7 tc [*]2021
Aniołek- cb 2022
Starania od 08.2016
I dla Nas zaświeci słońce... -
Śnieżko, test LCT to inaczej cross match (inna metoda) lub test limfocytotoksyczny.ona: schorzenia reumatoidalne, p/c p-plemnikowe 1:10, hiperprolakt. czynnościowa, MTHFR A1298C - homo, PAI 4G/5G - hetero, KIR Bx, brak: 2DS2, 2DS3, HLA-C - C1, IL 10 poniżej normy, IL 4 w dolnych granicach normy, po szczepieniach limfocytami Męża
musi mieć plan działania, inaczej wpada w depresję, póki ma plan - ma siłę walczyć dalej;