X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną IN- VITRO - KWIECIEŃ 2019
Odpowiedz

IN- VITRO - KWIECIEŃ 2019

Oceń ten wątek:
  • Pegaz Przyjaciółka
    Postów: 120 98

    Wysłany: 30 kwietnia 2019, 11:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rebe wrote:
    Dziewczyny jade na transfer. Trzymajcie kciuki proszę. Ja od rana słucham medytacji na przed invitro i spokojnej muzyczki...
    Wzięłam dwie No spy rano I wezmę kolejne dwie tuż przed lub tuż po transferze, oby nie było skurczu tym razem...

    Rebe, a będą Ci podawali lek na skurcze? Trochę kosztuje, ale myślę, że warto. Może mogłabyś spytać jeszcze przed transferem lekarza?

    84bnfmz.png
  • rebe Autorytet
    Postów: 1971 965

    Wysłany: 30 kwietnia 2019, 12:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    U mnie nie podają.
    W mojej klinice mówią (No, maja racje) ze macica to mięsień i logiczne się się obkurcza po transferze, bo to w końcu ciała obce....

    Pegaz wrote:
    Rebe, a będą Ci podawali lek na skurcze? Trochę kosztuje, ale myślę, że warto. Może mogłabyś spytać jeszcze przed transferem lekarza?

    mhsvl6d8myv1scse.png
    starania od 2014, PGD NGS: ❄️❄️❄️ Crio 02.19 i 04.19 nieudane, crio 06.19: 14 dpt beta 1613, 16 dpt beta 3391, 19 dpt 7172, 7t4d mamy ❤️
  • Rybitwa Autorytet
    Postów: 1106 1771

    Wysłany: 30 kwietnia 2019, 12:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny Bieszczady za mna , gdzie nie mialam nawet co marzyc o zasięgu, wiec nie jestem w stanie nadrobic tych wszystkich stron.
    Mam nadzieję, ze w międzyczasie uporzadkuje sobie , co u Was.

    Jesli pamietacie,moja rodzona siostra również podeszla do IVF. Miala metodę ICSI w Poznaniu na Polnej. Powstaly 2 zarodki ,podano jej jeden.
    w 12 dpt miala bete ponad 400.
    I wlasnie wyszla z wizyty kontrolnej.Ciaza wewnatrzmaciczna
    i teraz najlepsze..blastocysta najprawdopodobniej sie podzielila!!!! lekarz nie kaze sie jeszcze cieszyc ale sa dwa pecherzyki...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 kwietnia 2019, 12:07

    LadyS, aganieszkam, Catlady, Kaaama892, mao, diversik89, Lili_E, Malinowa91, CYTRYNKA_2016, Makt, rebe, insulinka, bz10, Godeliv, elfi, Alicjaa92, Karr, Iva_82, Alicja38, Asiac93, iriiska, japonka, Olga_89, KeepCalm lubią tę wiadomość

    Starania od 8 lat (ja 35 lat, Małż 36)
    SDF 20%, obnżone parametry nasienia, AMH 2, dieta bezglut (nieprawidłowy HLA (DQ2/DQ8),bezlakt, wege.
    01.2013 - CP z komplikacjami :(miesiąc w szpitalu) :(
    II, III, V, VIII 2018 - 4 x IUI :(
    --> I ICSI - start 22.10.2018 Fertimedica Wa-wa
    2.11.2018 punkcja (7 oocytów, 4dojrzałe,3 zarodki,dotrwał 1)
    * ET 7.11.2018 ; 15.11 test :(
    --> II ICSI - start 02.2019
    22.02 punkcja,8 oocytów,6 dojrzałych, 4 zarodki (krwawienie do otrzewnej,laparo ratunkowa)
    *FET 5.1.1 - 4.04. beta 12.04 :(
    *FET 5.2.2 - 28.05.2019; beta 5.06 :(
    14.06. histeroskopia - OK
    27.06 - biopsja endom. - polipowate
    *FET 3.2.2 - 23.07.19 ;beta 30.07 :(
    * FET 5.2.2 - 17.09.19; beta 24.09 :(
    --> III IMSI z PGS, zmiana kliniki na MedArt Poznań
    31.05.20 punkcja + scratching macicy +MACS, 14 oocytów, zapłodniono 10, 4 zarodki, 2 prawidłowe genetycznie ❄❄
    *FET 3.1.1. - 25.07.20 beta 7dpt 25, 9dpt 43.5, 13dpt 19.8 💔
    "Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca?"
  • Rybitwa Autorytet
    Postów: 1106 1771

    Wysłany: 30 kwietnia 2019, 12:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rebe wrote:
    Dziewczyny jade na transfer. Trzymajcie kciuki proszę. Ja od rana słucham medytacji na przed invitro i spokojnej muzyczki...
    Wzięłam dwie No spy rano I wezmę kolejne dwie tuż przed lub tuż po transferze, oby nie było skurczu tym razem...
    rebe powodzenia Kochana!!

    rebe lubi tę wiadomość

    Starania od 8 lat (ja 35 lat, Małż 36)
    SDF 20%, obnżone parametry nasienia, AMH 2, dieta bezglut (nieprawidłowy HLA (DQ2/DQ8),bezlakt, wege.
    01.2013 - CP z komplikacjami :(miesiąc w szpitalu) :(
    II, III, V, VIII 2018 - 4 x IUI :(
    --> I ICSI - start 22.10.2018 Fertimedica Wa-wa
    2.11.2018 punkcja (7 oocytów, 4dojrzałe,3 zarodki,dotrwał 1)
    * ET 7.11.2018 ; 15.11 test :(
    --> II ICSI - start 02.2019
    22.02 punkcja,8 oocytów,6 dojrzałych, 4 zarodki (krwawienie do otrzewnej,laparo ratunkowa)
    *FET 5.1.1 - 4.04. beta 12.04 :(
    *FET 5.2.2 - 28.05.2019; beta 5.06 :(
    14.06. histeroskopia - OK
    27.06 - biopsja endom. - polipowate
    *FET 3.2.2 - 23.07.19 ;beta 30.07 :(
    * FET 5.2.2 - 17.09.19; beta 24.09 :(
    --> III IMSI z PGS, zmiana kliniki na MedArt Poznań
    31.05.20 punkcja + scratching macicy +MACS, 14 oocytów, zapłodniono 10, 4 zarodki, 2 prawidłowe genetycznie ❄❄
    *FET 3.1.1. - 25.07.20 beta 7dpt 25, 9dpt 43.5, 13dpt 19.8 💔
    "Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca?"
  • LadyS Ekspertka
    Postów: 144 147

    Wysłany: 30 kwietnia 2019, 12:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wow, ale super wieści 🥰

    Rybitwa lubi tę wiadomość

    c55fdqk3n0x5gje7.png
    36 lat, INV kwiecień 2019, długi protokół.
    06.04 transfer dwóch zarodków
    13dpt - beta 174 17dpt - beta 989
  • Rybitwa Autorytet
    Postów: 1106 1771

    Wysłany: 30 kwietnia 2019, 12:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    insulinka wrote:
    Moje drogie. Spłakałam się strasznie i cały czas to przezywam, wertuje całego neta i mało prawdopodobne jest ze z dzisiejszej bety 17,4 (13dpt) coś będzie.
    Powiem więcej. W sobotę (11dpt) robiłam test sikany czułość 25, mam nadzieję że uda mi się wkleić zdjęcie i będzie widać. Ewidentnie ten dzisiejszy wynik bety to już spadek. Mam wszystkiego dość i jestem w rozsypce. Nie wiem czy będę próbować dalej cokolwiek w temacie. Coś we mnie pękło, nie mogę powstrzymać łez a nadzieja wygasła. Wiem, że każda z Was mnie doskonale rozumie.

    https://zapodaj.net/e48df3867ccb9.jpg.html
    insulinka :( nikt nie zrozumie lepiej niż my:( bądź dzielna proszę...

    Starania od 8 lat (ja 35 lat, Małż 36)
    SDF 20%, obnżone parametry nasienia, AMH 2, dieta bezglut (nieprawidłowy HLA (DQ2/DQ8),bezlakt, wege.
    01.2013 - CP z komplikacjami :(miesiąc w szpitalu) :(
    II, III, V, VIII 2018 - 4 x IUI :(
    --> I ICSI - start 22.10.2018 Fertimedica Wa-wa
    2.11.2018 punkcja (7 oocytów, 4dojrzałe,3 zarodki,dotrwał 1)
    * ET 7.11.2018 ; 15.11 test :(
    --> II ICSI - start 02.2019
    22.02 punkcja,8 oocytów,6 dojrzałych, 4 zarodki (krwawienie do otrzewnej,laparo ratunkowa)
    *FET 5.1.1 - 4.04. beta 12.04 :(
    *FET 5.2.2 - 28.05.2019; beta 5.06 :(
    14.06. histeroskopia - OK
    27.06 - biopsja endom. - polipowate
    *FET 3.2.2 - 23.07.19 ;beta 30.07 :(
    * FET 5.2.2 - 17.09.19; beta 24.09 :(
    --> III IMSI z PGS, zmiana kliniki na MedArt Poznań
    31.05.20 punkcja + scratching macicy +MACS, 14 oocytów, zapłodniono 10, 4 zarodki, 2 prawidłowe genetycznie ❄❄
    *FET 3.1.1. - 25.07.20 beta 7dpt 25, 9dpt 43.5, 13dpt 19.8 💔
    "Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca?"
  • Rybitwa Autorytet
    Postów: 1106 1771

    Wysłany: 30 kwietnia 2019, 12:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bz10 jestes w ciazy wow !!!!
    jej ile przegapilam!

    ELI ;) lubi tę wiadomość

    Starania od 8 lat (ja 35 lat, Małż 36)
    SDF 20%, obnżone parametry nasienia, AMH 2, dieta bezglut (nieprawidłowy HLA (DQ2/DQ8),bezlakt, wege.
    01.2013 - CP z komplikacjami :(miesiąc w szpitalu) :(
    II, III, V, VIII 2018 - 4 x IUI :(
    --> I ICSI - start 22.10.2018 Fertimedica Wa-wa
    2.11.2018 punkcja (7 oocytów, 4dojrzałe,3 zarodki,dotrwał 1)
    * ET 7.11.2018 ; 15.11 test :(
    --> II ICSI - start 02.2019
    22.02 punkcja,8 oocytów,6 dojrzałych, 4 zarodki (krwawienie do otrzewnej,laparo ratunkowa)
    *FET 5.1.1 - 4.04. beta 12.04 :(
    *FET 5.2.2 - 28.05.2019; beta 5.06 :(
    14.06. histeroskopia - OK
    27.06 - biopsja endom. - polipowate
    *FET 3.2.2 - 23.07.19 ;beta 30.07 :(
    * FET 5.2.2 - 17.09.19; beta 24.09 :(
    --> III IMSI z PGS, zmiana kliniki na MedArt Poznań
    31.05.20 punkcja + scratching macicy +MACS, 14 oocytów, zapłodniono 10, 4 zarodki, 2 prawidłowe genetycznie ❄❄
    *FET 3.1.1. - 25.07.20 beta 7dpt 25, 9dpt 43.5, 13dpt 19.8 💔
    "Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca?"
  • Kaaama892 Autorytet
    Postów: 1788 2086

    Wysłany: 30 kwietnia 2019, 12:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwa wrote:
    dziewczyny Bieszczady za mna , gdzie nie mialam nawet co marzyc o zasięgu, wiec nie jestem w stanie nadrobic tych wszystkich stron.
    Mam nadzieję, ze w międzyczasie uporzadkuje sobie , co u Was.

    Jesli pamietacie,moja rodzona siostra również podeszla do IVF. Miala metodę ICSI w Poznaniu na Polnej. Powstaly 2 zarodki ,podano jej jeden.
    w 12 dpt miala bete ponad 400.
    I wlasnie wyszla z wizyty kontrolnej.Ciaza wewnatrzmaciczna
    i teraz najlepsze..blastocysta najprawdopodobniej sie podzielila!!!! lekarz nie kaze sie jeszcze cieszyc ale sa dwa pecherzyki...

    Ale super wiadomość 😍😍😍

    Rybitwa, Malinowa91 lubią tę wiadomość

    Ja: 32 lat.
    Mąż :34 lat. Słabe nasienie.

    I IVF- marzec 2019,
    transfer: 30.03.19
    Beta 8dpt - 149.8
    Beta 10 dpt - 408. 3
    Beta 13 dpt - 972.4
    Beta 16 dpt - 2673.8 😍
    ❤️ 👧🏼A. 06.12.2019

    II IVF lipiec2023
    07.08-punkcja
    10.08-transfer 3dn
    7dpt - beta 12,3
    9dpt - beta 73,6
    11dpt- beta 177,2
  • CYTRYNKA_2016 Autorytet
    Postów: 1906 2697

    Wysłany: 30 kwietnia 2019, 12:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwa wrote:
    dziewczyny Bieszczady za mna , gdzie nie mialam nawet co marzyc o zasięgu, wiec nie jestem w stanie nadrobic tych wszystkich stron.
    Mam nadzieję, ze w międzyczasie uporzadkuje sobie , co u Was.

    Jesli pamietacie,moja rodzona siostra również podeszla do IVF. Miala metodę ICSI w Poznaniu na Polnej. Powstaly 2 zarodki ,podano jej jeden.
    w 12 dpt miala bete ponad 400.
    I wlasnie wyszla z wizyty kontrolnej.Ciaza wewnatrzmaciczna
    i teraz najlepsze..blastocysta najprawdopodobniej sie podzielila!!!! lekarz nie kaze sie jeszcze cieszyc ale sa dwa pecherzyki...

    A właśnie o Tobie myślałam i Twojej siostrze, super wiadomości ❤️❤️

    Rybitwa, Malinowa91 lubią tę wiadomość

    preg.png

    IUI 1 - 30.01.2019 :-( IUI 2 - 27.02.2019 :-(
    23.04.2019 - IVF
    4.05.2019 - punkcja (6 cumulusów -4 prawidłowe)
    5.05.2019 - 4 zapłodnione komórki❤️
    9.05.2019 - transfer naszego malucha 4AA ❤️( zostaje nam ❄️ mrożaczek 3BB)
    16.05.2019 - beta 7 dpt -101,8 😍 9 dpt - 234,6 😍 14 dpt - 2074 😍 20 dpt - 8315 😍 22 dpt - 13377 😍 26 dpt - ❤️
    16.08.2022- powrót po ❄️
    5.09.2022 - transfer
    12.09.2022 - beta 7 dpt - 11, 8 dpt - 19, 9 dpt -28 CB 😭😭😭

    24.05.2023 - 3 testy z II - Naturalny Cud! ❤️
    25.05.2023 - beta 383 😍
    26.05.2023 - beta 679 prog - 14,70
    30.05.2023 - beta 2457 prog - 29,4
    02.06.2023 - pęcherzyk ciążowy ✊
    13.06.2023 - ❤️


    „Jeszcze będzie pięknie, mimo wszystko. Tylko załóż wygodne buty, bo masz do przejścia całe życie.”
  • mao Autorytet
    Postów: 3107 2350

    Wysłany: 30 kwietnia 2019, 12:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwa!!! Ale cudowna nowina☺️ Siostra u Was w rodzinie zapoczątkowała ciąże, teraz musi się udać u Ciebie😍 ✊✊✊

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 kwietnia 2019, 12:40

    Rybitwa, ELI ;), Malinowa91 lubią tę wiadomość

    atdcj44jv390pb8f.png

    bl9czbmhesnf4kc4.png
  • Makt Autorytet
    Postów: 17639 15382

    Wysłany: 30 kwietnia 2019, 12:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwa wrote:
    dziewczyny Bieszczady za mna , gdzie nie mialam nawet co marzyc o zasięgu, wiec nie jestem w stanie nadrobic tych wszystkich stron.
    Mam nadzieję, ze w międzyczasie uporzadkuje sobie , co u Was.

    Jesli pamietacie,moja rodzona siostra również podeszla do IVF. Miala metodę ICSI w Poznaniu na Polnej. Powstaly 2 zarodki ,podano jej jeden.
    w 12 dpt miala bete ponad 400.
    I wlasnie wyszla z wizyty kontrolnej.Ciaza wewnatrzmaciczna
    i teraz najlepsze..blastocysta najprawdopodobniej sie podzielila!!!! lekarz nie kaze sie jeszcze cieszyc ale sa dwa pecherzyki...

    Jakież cudowne wieści! Należy jej się za te nerwy od lekarza.... :) teraz twoja kolej :)

    Rybitwa lubi tę wiadomość

    age.png
    19.03.2020 (39+0), CC, 13:35, 3335g, 54 cm

    age.png
    24.06.2022 (39+1), SN, 9:55, 2985g, 52 cm

    2 IVF-9.07(20dc)-ET(2)-3.1.1
    6dpt beta 12,37, prog 8,6;
    15dpt (4+6)-GS 2,2 mm, YS 1,1 mm;
    23dpt (6+0) ❤️

    13.10(21dc)-FET(5)-S-bl2
    +atosiban+encorton 7,5mg+Prograf+accofil
    6 dpt beta 20,51
    15 dpt (5+0)-GS 3,7 mm
    21 dpt (5+6)-CRL 1,8 mm i ❤️

    2/6 transferów udane, skuteczności 33,33%

    Macierzyństwo Krk->KrakOvi
    Amh 2019 1,35->2024 0,58
    Nasza historia

    weight.png
  • ELI ;) Autorytet
    Postów: 401 897

    Wysłany: 30 kwietnia 2019, 12:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To mam komplet wyników z dziś:
    Progesteron 208.30 ng/ml
    Estradiol 5266 pg/ml
    B-HCG 159.7 mIU/ml
    Co sądzicie? 10 dni po transferze

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 kwietnia 2019, 13:45

    Rybitwa, pszczola2000, Kaaama892, Malinowa91, mila2019, kahanka, Karr, Mania80, Makt, CYTRYNKA_2016, iriiska, japonka, glittergold lubią tę wiadomość

    1 IVF, -krótki - ET - transfer kwiecien 4.1.1 I 3.1.1 - beta 6 dpt 32,6. beta 10 dpt 159,7, 20dpt 4508, 27dpt 20485
    Urodzili się chłopcy w 35tc, są tacy sami! Nasze 2 CUDY!
    Wróciliśmy po naszą ostatnią dzidzię.
  • Catlady Autorytet
    Postów: 4477 6161

    Wysłany: 30 kwietnia 2019, 12:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwa wrote:
    dziewczyny Bieszczady za mna , gdzie nie mialam nawet co marzyc o zasięgu, wiec nie jestem w stanie nadrobic tych wszystkich stron.
    Mam nadzieję, ze w międzyczasie uporzadkuje sobie , co u Was.

    Jesli pamietacie,moja rodzona siostra również podeszla do IVF. Miala metodę ICSI w Poznaniu na Polnej. Powstaly 2 zarodki ,podano jej jeden.
    w 12 dpt miala bete ponad 400.
    I wlasnie wyszla z wizyty kontrolnej.Ciaza wewnatrzmaciczna
    i teraz najlepsze..blastocysta najprawdopodobniej sie podzielila!!!! lekarz nie kaze sie jeszcze cieszyc ale sa dwa pecherzyki...
    Rybitwa, jakie super wieści :) gratulacje dla Siostry!
    Teraz pora na Ciebie :) odpoczęłaś? Jaki macie teraz plan? 😉

    Rybitwa, Malinowa91 lubią tę wiadomość

    Baby H. <3
    202205061770.png

    Baby T. <3
    202005301770.png

    🙋🏻‍♀️• MTHFR c.677C>T / MTHFR c.1298A>C układ heterozygotyczny; • Niedrożny prawy jajowód
    💁🏻‍♂️• Nekrospermia / brak ruchliwych plemników

    07.05.2019 - punkcja: 16 komórek, 12 zapłodnionych, 4 zarodki
    12.05.2019 - ET 5.1.1 ☹️
    05.06.2019 - FET odwołany (endo 6,6mm)
    14.08.2019 - FET 4.1.1 ☹️
    11.09.2019 - FET 4.1.1 😊
    7dpt - bhcg 13,3mlU/ml prog 33,28ng/ml; 9dpt - bhcg 46,03mlU/ml prog 45,37ng/ml; 11dpt - bhcg 120,9mlU/ml prog 49,25ng/ml; 15dpt - bhcg 1052mlU/ml prog 36ng/ml
    27dpt - mamy ❤️

    11.08.2021 - FET 3.2.1 😊
    5dpt - bhcg 12mlU/ml; 7dpt - bhcg 35mlU/ml prog 64ng/ml; 9dpt - bhcg 92mlU/ml prog 47ng/ml; 13dpt - bhcg 689mlU/ml; 15dpt - bhcg 1668 mlU/ml
    28dpt - mamy ❤️
  • Rybitwa Autorytet
    Postów: 1106 1771

    Wysłany: 30 kwietnia 2019, 12:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzięki dziewczyny za tyle cieplych slow! jestescie przekochane :) siostra nie wierzy normalnie w to co sie dzieje, oni rowniez długo sie juz starali z 4-5 lat.
    nie robili juz inseminacji, siostra po moich doświadczeniach nie wierzyła chyba ze to może sie udac
    bardzo bolał ja brzuch i boli do dzis, w nocy ma skurcze ale lekarz mowi, ze to macica sie rozciaga i ok
    O kurczę, jak sie wszystko ulozy bede ciocia!
    Bardzo to przeżywam i naprawdę nam w sobie duzo radosci. W końcu bedzie weselej w naszej rodzinie, to wazne.Ale:
    Mowicie ,ze teraz pora na mnie.. ja chyba mam jakas blokade by myśleć pozytywnie jesli oo nas chodzi , chyba juz tak bede miala.
    Jestem gdzies w polowie cyklu, po miesiaczce zaczynam brac Clo i podejscie na cyklu stymulowanym zeby lepiej kontrolowac owu.
    Ale jesli sie teraz nie uda, to ja chyba zwariuje:/
    tzn juz na bank strace nadzieję, juz i tak jakos trudno mi ja wykrzesac .
    Robie swoje i tyle. Okaze sie w czerwcu :)
    dziekuje Wam raz jeszcze:*

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 kwietnia 2019, 12:57

    ELI ;), Makt lubią tę wiadomość

    Starania od 8 lat (ja 35 lat, Małż 36)
    SDF 20%, obnżone parametry nasienia, AMH 2, dieta bezglut (nieprawidłowy HLA (DQ2/DQ8),bezlakt, wege.
    01.2013 - CP z komplikacjami :(miesiąc w szpitalu) :(
    II, III, V, VIII 2018 - 4 x IUI :(
    --> I ICSI - start 22.10.2018 Fertimedica Wa-wa
    2.11.2018 punkcja (7 oocytów, 4dojrzałe,3 zarodki,dotrwał 1)
    * ET 7.11.2018 ; 15.11 test :(
    --> II ICSI - start 02.2019
    22.02 punkcja,8 oocytów,6 dojrzałych, 4 zarodki (krwawienie do otrzewnej,laparo ratunkowa)
    *FET 5.1.1 - 4.04. beta 12.04 :(
    *FET 5.2.2 - 28.05.2019; beta 5.06 :(
    14.06. histeroskopia - OK
    27.06 - biopsja endom. - polipowate
    *FET 3.2.2 - 23.07.19 ;beta 30.07 :(
    * FET 5.2.2 - 17.09.19; beta 24.09 :(
    --> III IMSI z PGS, zmiana kliniki na MedArt Poznań
    31.05.20 punkcja + scratching macicy +MACS, 14 oocytów, zapłodniono 10, 4 zarodki, 2 prawidłowe genetycznie ❄❄
    *FET 3.1.1. - 25.07.20 beta 7dpt 25, 9dpt 43.5, 13dpt 19.8 💔
    "Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca?"
  • ELI ;) Autorytet
    Postów: 401 897

    Wysłany: 30 kwietnia 2019, 13:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwa wrote:
    dzięki dziewczyny za tyle cieplych slow! jestescie przekochane :) siostra nie wierzy normalnie w to co sie dzieje, oni rowniez długo sie juz starali z 4-5 lat.
    nie robili juz inseminacji, siostra po moich doświadczeniach nie wierzyła chyba ze to może sie udac
    bardzo bolał ja brzuch i boli do dzis, w nocy ma skurcze ale lekarz mowi, ze to macica sie rozciaga i ok
    O kurczę, jak sie wszystko ulozy bede ciocia!
    Bardzo to przeżywam i naprawdę nam w sobie duzo radosci. W końcu bedzie weselej w naszej rodzinie, to wazne.Ale:
    Mowicie ,ze teraz pora na mnie.. ja chyba mam jakas blokade by myśleć pozytywnie jesli oo nas chodzi , chyba juz tak bede miala.
    Jestem gdzies w polowie cyklu, po miesiaczce zaczynam brac Clo i podejscie na cyklu stymulowanym zeby lepiej kontrolowac owu.
    Ale jesli sie teraz nie uda, to ja chyba zwariuje:/
    tzn juz na bank strace nadzieję, juz i tak jakos trudno mi ja wykrzesac .
    Robie swoje i tyle. Okaze sie w czerwcu :)
    dziekuje Wam raz jeszcze:*
    Będzie dobrze! Siostrze się udało to Tobie też się uda, trzeba mocno wierzyć :*
    Mnie właśnie też bardzo boli brzuch od kilku dni i to w nocy, zatem ufff to normalne, skoro lekarz tak mówił Twojej siostrze!
    Trzymam kciuki za was dwie! <3

    Rybitwa lubi tę wiadomość

    1 IVF, -krótki - ET - transfer kwiecien 4.1.1 I 3.1.1 - beta 6 dpt 32,6. beta 10 dpt 159,7, 20dpt 4508, 27dpt 20485
    Urodzili się chłopcy w 35tc, są tacy sami! Nasze 2 CUDY!
    Wróciliśmy po naszą ostatnią dzidzię.
  • Kaaama892 Autorytet
    Postów: 1788 2086

    Wysłany: 30 kwietnia 2019, 13:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwa wrote:
    dzięki dziewczyny za tyle cieplych slow! jestescie przekochane :) siostra nie wierzy normalnie w to co sie dzieje, oni rowniez długo sie juz starali z 4-5 lat.
    nie robili juz inseminacji, siostra po moich doświadczeniach nie wierzyła chyba ze to może sie udac
    bardzo bolał ja brzuch i boli do dzis, w nocy ma skurcze ale lekarz mowi, ze to macica sie rozciaga i ok
    O kurczę, jak sie wszystko ulozy bede ciocia!
    Bardzo to przeżywam i naprawdę nam w sobie duzo radosci. W końcu bedzie weselej w naszej rodzinie, to wazne.Ale:
    Mowicie ,ze teraz pora na mnie.. ja chyba mam jakas blokade by myśleć pozytywnie jesli oo nas chodzi , chyba juz tak bede miala.
    Jestem gdzies w polowie cyklu, po miesiaczce zaczynam brac Clo i podejscie na cyklu stymulowanym zeby lepiej kontrolowac owu.
    Ale jesli sie teraz nie uda, to ja chyba zwariuje:/
    tzn juz na bank strace nadzieję, juz i tak jakos trudno mi ja wykrzesac .
    Robie swoje i tyle. Okaze sie w czerwcu :)
    dziekuje Wam raz jeszcze:*

    Ja wierzę, że Tobie również się uda! Cieszę się, że odpoczelas i nabrałas siły - sprzyda się w dążeniu do upragnionego celu, ja za Ciebie trzymam strasznie mocno kciuki! ✊❤️

    Rybitwa lubi tę wiadomość

    Ja: 32 lat.
    Mąż :34 lat. Słabe nasienie.

    I IVF- marzec 2019,
    transfer: 30.03.19
    Beta 8dpt - 149.8
    Beta 10 dpt - 408. 3
    Beta 13 dpt - 972.4
    Beta 16 dpt - 2673.8 😍
    ❤️ 👧🏼A. 06.12.2019

    II IVF lipiec2023
    07.08-punkcja
    10.08-transfer 3dn
    7dpt - beta 12,3
    9dpt - beta 73,6
    11dpt- beta 177,2
  • Rybitwa Autorytet
    Postów: 1106 1771

    Wysłany: 30 kwietnia 2019, 13:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzieki Kwiatki!!! miłego dnia Wam zycze i znow lecę sie pakować bo właśnie do siostry na majowke jade do domku w lesie:) Eli a ktory to dzien ?

    Makt lubi tę wiadomość

    Starania od 8 lat (ja 35 lat, Małż 36)
    SDF 20%, obnżone parametry nasienia, AMH 2, dieta bezglut (nieprawidłowy HLA (DQ2/DQ8),bezlakt, wege.
    01.2013 - CP z komplikacjami :(miesiąc w szpitalu) :(
    II, III, V, VIII 2018 - 4 x IUI :(
    --> I ICSI - start 22.10.2018 Fertimedica Wa-wa
    2.11.2018 punkcja (7 oocytów, 4dojrzałe,3 zarodki,dotrwał 1)
    * ET 7.11.2018 ; 15.11 test :(
    --> II ICSI - start 02.2019
    22.02 punkcja,8 oocytów,6 dojrzałych, 4 zarodki (krwawienie do otrzewnej,laparo ratunkowa)
    *FET 5.1.1 - 4.04. beta 12.04 :(
    *FET 5.2.2 - 28.05.2019; beta 5.06 :(
    14.06. histeroskopia - OK
    27.06 - biopsja endom. - polipowate
    *FET 3.2.2 - 23.07.19 ;beta 30.07 :(
    * FET 5.2.2 - 17.09.19; beta 24.09 :(
    --> III IMSI z PGS, zmiana kliniki na MedArt Poznań
    31.05.20 punkcja + scratching macicy +MACS, 14 oocytów, zapłodniono 10, 4 zarodki, 2 prawidłowe genetycznie ❄❄
    *FET 3.1.1. - 25.07.20 beta 7dpt 25, 9dpt 43.5, 13dpt 19.8 💔
    "Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca?"
  • ELI ;) Autorytet
    Postów: 401 897

    Wysłany: 30 kwietnia 2019, 13:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwa wrote:
    dzieki Kwiatki!!! miłego dnia Wam zycze i znow lecę sie pakować bo właśnie do siostry na majowke jade do domku w lesie:) Eli a ktory to dzien ?
    10 dzień dziś

    Rybitwa lubi tę wiadomość

    1 IVF, -krótki - ET - transfer kwiecien 4.1.1 I 3.1.1 - beta 6 dpt 32,6. beta 10 dpt 159,7, 20dpt 4508, 27dpt 20485
    Urodzili się chłopcy w 35tc, są tacy sami! Nasze 2 CUDY!
    Wróciliśmy po naszą ostatnią dzidzię.
  • Rybitwa Autorytet
    Postów: 1106 1771

    Wysłany: 30 kwietnia 2019, 13:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ELI ;) wrote:
    10 dzień dziś
    jestes w ciazy matko, ja tak na szybko musze nadrabiac...

    bolami sie naprawdę nie przejmuj, moja siostra miala ogromne na zmiane raz w macicy raz w jajnikach

    Starania od 8 lat (ja 35 lat, Małż 36)
    SDF 20%, obnżone parametry nasienia, AMH 2, dieta bezglut (nieprawidłowy HLA (DQ2/DQ8),bezlakt, wege.
    01.2013 - CP z komplikacjami :(miesiąc w szpitalu) :(
    II, III, V, VIII 2018 - 4 x IUI :(
    --> I ICSI - start 22.10.2018 Fertimedica Wa-wa
    2.11.2018 punkcja (7 oocytów, 4dojrzałe,3 zarodki,dotrwał 1)
    * ET 7.11.2018 ; 15.11 test :(
    --> II ICSI - start 02.2019
    22.02 punkcja,8 oocytów,6 dojrzałych, 4 zarodki (krwawienie do otrzewnej,laparo ratunkowa)
    *FET 5.1.1 - 4.04. beta 12.04 :(
    *FET 5.2.2 - 28.05.2019; beta 5.06 :(
    14.06. histeroskopia - OK
    27.06 - biopsja endom. - polipowate
    *FET 3.2.2 - 23.07.19 ;beta 30.07 :(
    * FET 5.2.2 - 17.09.19; beta 24.09 :(
    --> III IMSI z PGS, zmiana kliniki na MedArt Poznań
    31.05.20 punkcja + scratching macicy +MACS, 14 oocytów, zapłodniono 10, 4 zarodki, 2 prawidłowe genetycznie ❄❄
    *FET 3.1.1. - 25.07.20 beta 7dpt 25, 9dpt 43.5, 13dpt 19.8 💔
    "Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca?"
  • ELI ;) Autorytet
    Postów: 401 897

    Wysłany: 30 kwietnia 2019, 13:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwa wrote:
    jestes w ciazy matko, ja tak na szybko musze nadrabiac...

    bolami sie naprawdę nie przejmuj, moja siostra miala ogromne na zmiane raz w macicy raz w jajnikach
    Myślisz, że mogę się cieszyć?

    Rybitwa lubi tę wiadomość

    1 IVF, -krótki - ET - transfer kwiecien 4.1.1 I 3.1.1 - beta 6 dpt 32,6. beta 10 dpt 159,7, 20dpt 4508, 27dpt 20485
    Urodzili się chłopcy w 35tc, są tacy sami! Nasze 2 CUDY!
    Wróciliśmy po naszą ostatnią dzidzię.
‹‹ 220 221 222 223 224 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ

TOP 10 nowinek technologicznych w dziedzinie wspierania płodności, których nie możesz przegapić

Czy sztuczna inteligencja może wspierać płodność i zwiększać szanse na zajście w ciążę? Czy wirtualna rzeczywistość może być antidotum na problemy emocjonalne w trakcie przedłużających się starań o dziecko? Jak nowoczesne rozwiązania, aplikacje, gadżety mogą pomagać parom, które marzą o rodzicielstwie? Zebraliśmy dla Was 10 nowinek technologicznych, które mogą w znaczący sposób przybliżyć Was do spełnienia marzenia...

CZYTAJ WIĘCEJ