Forum Starając się z pomocą medyczną IN VITRO - SIERPIEŃ 2019
Odpowiedz

IN VITRO - SIERPIEŃ 2019

Oceń ten wątek:
  • Makt Autorytet
    Postów: 15473 12979

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 21:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amilka wrote:
    Widzisz Makt Ty nie kontroluejsz swojej radosci a ja swojego smutku-tak mam gorszy czas. I nie,nie starasz sie wczuc w sytuacje innych bo w trakcie swoich staran na pewno slabo Ci sie robilo jak kolejne ciaze i ciezarne kolezanki ujawnialy sie i swiergotaly o objawach a Ty ciagle nic.
    I jak wchodze i czytam praktycznie same posty o ciazach kiedy w ciagu ostatnich kilku dni sie dowiedzialam o kolejnych kilku w moim otoczeniu i myslac ze wejde tu i sie odstresuje w towarzystwie na moim polozeniu-okazuje sie ze nawet tu nie ma mojego polozenia i same objawy i objawy.
    Wiem ze tez to przeszlyscie ale nie czuje plynacej skarbnicy wiedzy z postu: nie mam mdlosci, to chyba zle co? Albo: kolezanke tez cycki nie bolaly -,-
    Uwazam ze Berbec ma duzo racji,fakt walnela wprost ale w punkt. Nikt Was nie wygania ale wypowiadajcie sie na temat staran a nie prowadzcie wlasne konwersacje o objawach i wizytach-to nie jest to miejsce. I to nie jest fair jesli czytaja o tym osoby ktorym sie nie udalo. One sie ciesza jak ktos pisze ze ma pozytywna beta czy dobry przyrost ale na tym powinno sie to skonczyc w tym watku.

    Agika, tak, zaczynam anty,jutro lub pojutrze. Mam nadzieje ze Ty czujesz sie juz dobrze:)

    Ok spoko, kłócić się nie będę. Jedynie napisze ze nie wiesz co czułam miesiącami wiec używania sformułowania „na pewno” nie ma tutaj racji bytu. Nie rozumiem tylko dlaczego większość „ataków” jest kierowana w moja stronę kiedy moje posty są jedynie odpowiadaniem na pytania dziewczyn. Swój wątek zamknęłam jakiś czas temu. A to ze staram się odpowiadać na każda wiadomość to może faktycznie mój błąd - zawsze wierzyłam ze ile dobra wyślę w świat tyle do mnie wróci i zarówno na te dobre jak i zle wiadomości reaguje z empatia, nie wybieram sobie wybiórczo komu odpisze. Ale ok - będę się ograniczać do obserwowania watku skoro moje posty są złośliwe i robię komuś na złość (tak, celowo jestem tu ironiczna).

    Toonney lubi tę wiadomość

    rp4ap2.png
    19.03.2020 (39+0), g. 13:35, 3335g, 54 cm Iga ❤️

    #1 IVF-19.03.2019 (21 dc)-ET(1)-morula; 10 dpt beta<0,1

    #2 IVF-9.07.2019 (20dc)- ET(2)-3.1.1 (zarodek nr 7 🥰)
    6dpt beta 12,37, progesteron 8,6;
    8dpt - 38, prog- 16,4;
    10 dpt - 130,6, prog- 14,79;
    14dpt - 1260, prog- 15,04;
    15 dpt (4+6) - GS 2,2 mm i YS 1,1 mm;
    21 dpt- 9950, prog-15,65;
    23 dpt (6+0) - ❤️

    Luty 2021 - wracamy po rodzeństwo!
    31.03 (19dc) - FET(3)-N-3.1.2 (nr 8z); 8 dpt<0,1
    15.07 (18dc) - FET(4)-S-4.2.3 (nr 4)+atosiban+encorton 5mg; 8 dpt <0,1
    11.08 podanie reseligo
    10.09 cel osiągnięty 👍
    24.09 zatrzymany cykl N, zmiana na S

    13.10 (21dc) - FET(5)-S-bl2 (nr 3) +atosiban+encorton 7,5mg+Prograf+accofil
    6 dpt beta 20,51
    8 dpt ?

    Mamy jeszcze 1❄️
    (4.3.2 z 6 doby)
    Klinika: Macierzyństwo Krk
    Amh 2019 1,35

    Nasza historia
  • Makt Autorytet
    Postów: 15473 12979

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 22:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lola. wrote:
    Ahhh. Dziewczyny. Trzymajcie i za mnie kciuki. Mam już wszystkie badania które zlecił lekarz do mojego 1 ivf. Brakuje tylko chlamydi za jakiś tydz powinna być. Jadę w środę pokazać mu wyniki o chyba coś już zaczniemy działać. Bardzo bym chciała startować od września. Od czego zależy protokół krótki dlugi, który lepszy waszym zdaniem ?

    Dziewczyny ci już chyba wyjaśniły różnice dlatego tylko dodam ze będę trzymać mocno kciuki za sukces! :)

    rp4ap2.png
    19.03.2020 (39+0), g. 13:35, 3335g, 54 cm Iga ❤️

    #1 IVF-19.03.2019 (21 dc)-ET(1)-morula; 10 dpt beta<0,1

    #2 IVF-9.07.2019 (20dc)- ET(2)-3.1.1 (zarodek nr 7 🥰)
    6dpt beta 12,37, progesteron 8,6;
    8dpt - 38, prog- 16,4;
    10 dpt - 130,6, prog- 14,79;
    14dpt - 1260, prog- 15,04;
    15 dpt (4+6) - GS 2,2 mm i YS 1,1 mm;
    21 dpt- 9950, prog-15,65;
    23 dpt (6+0) - ❤️

    Luty 2021 - wracamy po rodzeństwo!
    31.03 (19dc) - FET(3)-N-3.1.2 (nr 8z); 8 dpt<0,1
    15.07 (18dc) - FET(4)-S-4.2.3 (nr 4)+atosiban+encorton 5mg; 8 dpt <0,1
    11.08 podanie reseligo
    10.09 cel osiągnięty 👍
    24.09 zatrzymany cykl N, zmiana na S

    13.10 (21dc) - FET(5)-S-bl2 (nr 3) +atosiban+encorton 7,5mg+Prograf+accofil
    6 dpt beta 20,51
    8 dpt ?

    Mamy jeszcze 1❄️
    (4.3.2 z 6 doby)
    Klinika: Macierzyństwo Krk
    Amh 2019 1,35

    Nasza historia
  • Makt Autorytet
    Postów: 15473 12979

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 22:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    agika88 wrote:
    Długi protokół daje dużo lepsze efekty, mam nadzieję że tym razem coś ruszy lepiej :) Mimo ze dlugi protokół to zawsze to się człowiek lepiej czuje gdy się już bierze te leki i działa coś :)
    Ja dopiero dziś przestałam plamić po poronieniu, psychicznie momentami troche slabo ale staram się myśleć przyszłościowo mimo że nikt nie da mi gwarancji że coś z tego będzie. Pożyjemy, zobaczymy. Dzis dzwonilam do lekarza i mam odczekac 2 cykle z czego teraz (jestem 2 tyg po poronieniu) juz liczy to jako pierwszy cykl wiec swietnie. Dzialam w pazdzierniku.

    Będę zaglądać po cichu na październik i ci kibicować z całego serca! 😘

    rp4ap2.png
    19.03.2020 (39+0), g. 13:35, 3335g, 54 cm Iga ❤️

    #1 IVF-19.03.2019 (21 dc)-ET(1)-morula; 10 dpt beta<0,1

    #2 IVF-9.07.2019 (20dc)- ET(2)-3.1.1 (zarodek nr 7 🥰)
    6dpt beta 12,37, progesteron 8,6;
    8dpt - 38, prog- 16,4;
    10 dpt - 130,6, prog- 14,79;
    14dpt - 1260, prog- 15,04;
    15 dpt (4+6) - GS 2,2 mm i YS 1,1 mm;
    21 dpt- 9950, prog-15,65;
    23 dpt (6+0) - ❤️

    Luty 2021 - wracamy po rodzeństwo!
    31.03 (19dc) - FET(3)-N-3.1.2 (nr 8z); 8 dpt<0,1
    15.07 (18dc) - FET(4)-S-4.2.3 (nr 4)+atosiban+encorton 5mg; 8 dpt <0,1
    11.08 podanie reseligo
    10.09 cel osiągnięty 👍
    24.09 zatrzymany cykl N, zmiana na S

    13.10 (21dc) - FET(5)-S-bl2 (nr 3) +atosiban+encorton 7,5mg+Prograf+accofil
    6 dpt beta 20,51
    8 dpt ?

    Mamy jeszcze 1❄️
    (4.3.2 z 6 doby)
    Klinika: Macierzyństwo Krk
    Amh 2019 1,35

    Nasza historia
  • Ed Autorytet
    Postów: 399 286

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 22:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W moim przypadku krotki dal lepszy efekt, ale to byl juz drugi protokół. Tak jak dziewczyny mi pisaly -pierwszy taki na próbę drugi bardziej dostosowany.

    Makt lubi tę wiadomość

    38 lat
    2 procedury
    Ciąża od grudnia
  • Makt Autorytet
    Postów: 15473 12979

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 22:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ed wrote:
    W moim przypadku krotki dal lepszy efekt, ale to byl juz drugi protokół. Tak jak dziewczyny mi pisaly -pierwszy taki na próbę drugi bardziej dostosowany.

    Tez tak uważam - pierwszy jest trochę po omacku :) jak komuś dobrze wyjdzie pierwsza stymulacja to jest duży sukces i powód do radości :)

    Ed, Jeheria lubią tę wiadomość

    rp4ap2.png
    19.03.2020 (39+0), g. 13:35, 3335g, 54 cm Iga ❤️

    #1 IVF-19.03.2019 (21 dc)-ET(1)-morula; 10 dpt beta<0,1

    #2 IVF-9.07.2019 (20dc)- ET(2)-3.1.1 (zarodek nr 7 🥰)
    6dpt beta 12,37, progesteron 8,6;
    8dpt - 38, prog- 16,4;
    10 dpt - 130,6, prog- 14,79;
    14dpt - 1260, prog- 15,04;
    15 dpt (4+6) - GS 2,2 mm i YS 1,1 mm;
    21 dpt- 9950, prog-15,65;
    23 dpt (6+0) - ❤️

    Luty 2021 - wracamy po rodzeństwo!
    31.03 (19dc) - FET(3)-N-3.1.2 (nr 8z); 8 dpt<0,1
    15.07 (18dc) - FET(4)-S-4.2.3 (nr 4)+atosiban+encorton 5mg; 8 dpt <0,1
    11.08 podanie reseligo
    10.09 cel osiągnięty 👍
    24.09 zatrzymany cykl N, zmiana na S

    13.10 (21dc) - FET(5)-S-bl2 (nr 3) +atosiban+encorton 7,5mg+Prograf+accofil
    6 dpt beta 20,51
    8 dpt ?

    Mamy jeszcze 1❄️
    (4.3.2 z 6 doby)
    Klinika: Macierzyństwo Krk
    Amh 2019 1,35

    Nasza historia
  • kasiek2620 Autorytet
    Postów: 2030 3385

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 22:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lola. wrote:
    Ahhh. Dziewczyny. Trzymajcie i za mnie kciuki. Mam już wszystkie badania które zlecił lekarz do mojego 1 ivf. Brakuje tylko chlamydi za jakiś tydz powinna być. Jadę w środę pokazać mu wyniki o chyba coś już zaczniemy działać. Bardzo bym chciała startować od września. Od czego zależy protokół krótki dlugi, który lepszy waszym zdaniem ?

    Lola a jakie masz AMH? Bo ja Ci powiem że na długim wylądowałam przez przypadek(żle wyszedł mi wymaz i musialam antybiotyki brać)i docent stwierdził ,ze szkoda marnować czasu to pojedziemy długim.(był niewiele drożzy ,z refundacją ok 100zł za Gonaperty Daily I podchodząc do kolejnego(mam nadzieję że nie będę musiala) kolejny raz zdecydowalabym się na długi. Moje wyniki w stopce

    06.2004-ciąża naturalna(corka)
    25.03.2018-naturalna-8tc[*]
    24.11.2018 1 IUI
    29.12.2018 2IUI
    PCOS
    Marzec 2019 pierwsza procedura do in vitro,długi protokół.5 na zimowisku :-)
    4.05.2019 crio⛄⛄(cykl naturalny) :-(
    17.08.2019 crio ⛄ (cykl naturalny :-(
    19.10.2019 crio :-(
    Czynnik V(R2)MTHFR C677T, hetero.nieprawidłowy
    Translokacja chromosomów 6 i 7 (46XX,t(6;7)(p?22:q11.212)translokacja zrownoważonaQ95.0
    08.20 Zaczynamy przygotowania do AK
    11.2020 II procedura
    2 blastki AK i 2 blastki AZ
    27.01 transfer AK 6dpt beta 2,4 :-(
    26.02transfer 2zarodków(AK+AZ) :-(
    30.04.21 transfer AZ
    5dpt beta 13.3,7dpt beta 54 10dpt beta 104 11dpt beta 124 13dpt beta 109,15dpt beta 38.
    7.07.21 7transfer😒
    Immunologia:brak kilku kirow implantacyjnych,wysokie nk(38%)
    10.09.21 8transfer. 5dpt beta 8,4 7dpt beta 30,1 11dpt beta 33...Koniec marzeń
  • agika88 Autorytet
    Postów: 4854 5788

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 22:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Będę broniła MAKT rękami i nogami, dziewczyna stara się doradzać wszystkim jak najmniej pisząc o swojej ciąży po tym jak raz została upomniana. W tym cyklu jednocześnie byłam w ciąży i nie jestem już w ciąży i fakt, ciesząc się ze ze swojej ciąży jeszcze 3 tyg temu a dzis nie mając już nic strasznie ciężko się czyta o objawach itd dlatego tez tak rzadko wstepuje na forum jednak z drugiej strony cieszę się ze szczęścia mamusiek i fajnei byloby gdyby mamuśki napisaly czy jest pecherzyk a pozniej serducho:) Niestety, również uważam że nie każdej z nas się uda, walczymy bo mamy nadzieję a nie pewność :)

    Makt, amica, diversik89, Wombat, Ed, Yellowberry, kalade, Maenka, Toonney, Mevr_A, Nadzieja, Jeheria lubią tę wiadomość

    o1482n0aw8htoemr.png

    4 IUI- (1 ciąża pozamaciczna)

    1 IVF- jeden zarodek(4.3.3)- transfer nieudany

    2 IVF- BRAK ZARODKÓW

    3 IVF- trzy zarodki (4.1.1) (4.2.2) (4.3.3)

    transfer crio (4.1.1) puste jajo plodowe
    transfer crio (4.2.2) :(
    transfer crio (4.3.3) beta 7 biochemiczna

    transfer crio zarodków AZ (3.1.1)beta 750 biochem.

    4 procedura: 4 zarodki (5.1.1) (5.1.1) (4.2.1) (5.1.3)
    24.06- fet (5.1.1) beta:
    7dpt-81.31
    9dpt- 247.4
    12dpt-1322
    14dpt-3525
    18dpt-13040
    19dpt-Pechęrzyk z pęcherzykiem żółtkowym.
    24dpt-mamy serduszko.
  • Arcola Autorytet
    Postów: 1349 1233

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 22:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agika mam pytanko - wysłałam zaproszenie.

    Kariotypy ok, Mthfr +v (R2) heterozygotyczne
    Nk - 13%, kiry AA/hlac c1,
    Allo 28,5%, Ana - ujemne
    Starania od lipiec`18
    AMH 4,63 ng/ml
    Euthyrox 75mg
    Nasienie:
    styczeń'19- morfologia 0%
    marzec'19 - morfologia 8%
    CB - wrzesień'18 (6t*), kwiecien'19(5t), kwiecien' 20(5t)
    ICSI maj' 19 (14 pobranych i zapłodnionych, jeszcze 4 ❄️)
    1 transfer 27.07.19 - 4.1.1 -złe przyrosty bety. Mały pęcherzyka do tygodnia ciąży. Aniołek (8t*).
    2 transfer 26.10.19 - 4.1.1 9dpt - 241,5/11dpt - 478/14dpt - 1260 (2x9t*)
    3 transfer 18.06.20- 8dpt beta 0,2
    Ciąża naturalna czerwiec'20 - pusty pęcherzyk (9t*)
    4 transfer 21.11.20- pusty pecherzyk (9t*)
    5 transfer 07.04.21 - 10t*
    To nie walka to wojna, a ja już się poddaje...
  • Makt Autorytet
    Postów: 15473 12979

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 22:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    agika88 wrote:
    Będę broniła MAKT rękami i nogami, dziewczyna stara się doradzać wszystkim jak najmniej pisząc o swojej ciąży po tym jak raz została upomniana. W tym cyklu jednocześnie byłam w ciąży i nie jestem już w ciąży i fakt, ciesząc się ze ze swojej ciąży jeszcze 3 tyg temu a dzis nie mając już nic strasznie ciężko się czyta o objawach itd dlatego tez tak rzadko wstepuje na forum jednak z drugiej strony cieszę się ze szczęścia mamusiek i fajnei byloby gdyby mamuśki napisaly czy jest pecherzyk a pozniej serducho:) Niestety, również uważam że nie każdej z nas się uda, walczymy bo mamy nadzieję a nie pewność :)

    Każda z nas ma prawo do swojego światopoglądu jak już pisałam - ważne zeby choć starać się siebie jakoś zrozumieć i w tych lepszych i gorszych momentach. Ja tam pozostanę niepoprawna optymistka!
    I naprawdę zabolał mnie tekst o braku empatii gdy nieraz łza pojawiła się w moim oku czytając wieści od niektórych z was (np ciebie)...

    diversik89, Toonney, Jeheria lubią tę wiadomość

    rp4ap2.png
    19.03.2020 (39+0), g. 13:35, 3335g, 54 cm Iga ❤️

    #1 IVF-19.03.2019 (21 dc)-ET(1)-morula; 10 dpt beta<0,1

    #2 IVF-9.07.2019 (20dc)- ET(2)-3.1.1 (zarodek nr 7 🥰)
    6dpt beta 12,37, progesteron 8,6;
    8dpt - 38, prog- 16,4;
    10 dpt - 130,6, prog- 14,79;
    14dpt - 1260, prog- 15,04;
    15 dpt (4+6) - GS 2,2 mm i YS 1,1 mm;
    21 dpt- 9950, prog-15,65;
    23 dpt (6+0) - ❤️

    Luty 2021 - wracamy po rodzeństwo!
    31.03 (19dc) - FET(3)-N-3.1.2 (nr 8z); 8 dpt<0,1
    15.07 (18dc) - FET(4)-S-4.2.3 (nr 4)+atosiban+encorton 5mg; 8 dpt <0,1
    11.08 podanie reseligo
    10.09 cel osiągnięty 👍
    24.09 zatrzymany cykl N, zmiana na S

    13.10 (21dc) - FET(5)-S-bl2 (nr 3) +atosiban+encorton 7,5mg+Prograf+accofil
    6 dpt beta 20,51
    8 dpt ?

    Mamy jeszcze 1❄️
    (4.3.2 z 6 doby)
    Klinika: Macierzyństwo Krk
    Amh 2019 1,35

    Nasza historia
  • palyna Autorytet
    Postów: 1149 652

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 22:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ed wrote:
    W moim przypadku krotki dal lepszy efekt, ale to byl juz drugi protokół. Tak jak dziewczyny mi pisaly -pierwszy taki na próbę drugi bardziej dostosowany.
    U mnie było to samo , krótki protokół dale lepsze efekty i uzyskaliśmy mrozaki, przy długim niestety nic ...

    palyna
  • agika88 Autorytet
    Postów: 4854 5788

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 22:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Arcola wrote:
    Agika mam pytanko - wysłałam zaproszenie.
    OK:)

    o1482n0aw8htoemr.png

    4 IUI- (1 ciąża pozamaciczna)

    1 IVF- jeden zarodek(4.3.3)- transfer nieudany

    2 IVF- BRAK ZARODKÓW

    3 IVF- trzy zarodki (4.1.1) (4.2.2) (4.3.3)

    transfer crio (4.1.1) puste jajo plodowe
    transfer crio (4.2.2) :(
    transfer crio (4.3.3) beta 7 biochemiczna

    transfer crio zarodków AZ (3.1.1)beta 750 biochem.

    4 procedura: 4 zarodki (5.1.1) (5.1.1) (4.2.1) (5.1.3)
    24.06- fet (5.1.1) beta:
    7dpt-81.31
    9dpt- 247.4
    12dpt-1322
    14dpt-3525
    18dpt-13040
    19dpt-Pechęrzyk z pęcherzykiem żółtkowym.
    24dpt-mamy serduszko.
  • diversik89 Autorytet
    Postów: 1597 1587

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 22:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kalade wrote:
    Diversik, o której jutro wizyta?


    16.30 🙈

    Makt, kalade lubią tę wiadomość

    Start 2014r ...

    Maj 2016- CP
    HSG- niedrożny PJ,

    ❕Klinika Poznań- kwiecień 2019
    ❕ Kwiecień (16.04.19r ) Histeroskopia macicy- ok
    💣Niedoczynność tarczycy
    💣PCOS,
    💣insulinoopornosc,
    💣V Leiden heterozygotyczny,
    💣MTHFR C677T homozygotyczny,
    💣PAI-1 1 4G homozygotyczny...
    Nasienie ok ;)

    25.07.19 - Punkcja

    30.07.19- Transfer blastki 5.1.1 -
    7dpt- 56,
    progesteron 20,83 ng/ml
    9dpt- 140,
    13dpt-1087,
    progesteron 27,55ng/ml
    15dpt-2566,84

    23.08.19... mamy serduszko ❤️ (24dpt)

    ,, nasza mała wojowniczka ,,

    17.04.2020 Marcysia jest już z nami...❤

    [link=https://www.suwaczki.com/]74di8ribq0i0e1fv.png[/link]
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 22:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    juna wrote:
    Rozumiem, że się denerwujesz ale postaraj się też nas zrozumieć. Jest wiele dziewczyn na tym wątku i jest to normalne, że w ciągu kilku godzin potrafimy się z jedną smucić a za chwilę z drugą cieszyć. To, że jednej się nie udało to nie znaczy, że inne nie mogą się pochwalić, że widziały serduszko itp. Może faktycznie rozmawianie o objawach powinnyśmy przenieść ale informowanie, że się pojawiło serduszko czy usg wypadło pozytywnie to nic złego. Spokojnie. Można to bez nerwów nam wytłumaczyć.

    Poniosło mnie w sumie nie wiedzieć czemu. Przepraszam. Rozczulil mnie post Amilki o tym, ze Was znów prosi, żebyście nie pisały o ciazach. Mnie to ani ziebi ani parzy w sumie już, że tak powiem.

    Ale nadal bede twierdzić, Że trzeba byc realista i miec z tylu głowy, ze moze sie nie udac. Nawet próbując sto razy. Trzeba myśleć o sobie, żyć życiem,czerpać z niego, a nie tylko 24h na dobę myśleć o staraniach.




    Amilka lubi tę wiadomość

  • Amilka Autorytet
    Postów: 1620 2259

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 22:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja post pisalam ogolnie, nie personalnie do Makt, pisalam do tych ktore 3 ostatnie strony od postu mialy najwiecej do powiedzenia nie na temat. I ciesze sie ze moj glowny punkt ze chcemy wiedziec ze sie udalo ale nie chcemy czytac o objawach zostal przez Was poparty.
    Moja wymiana postow z Makt faktycznie wyszla tak jakby bylo 1-1 (tylko ja tylko do Niej), ale tak nie jest. Odpisala wiec odpisywalam do Niej, pozniej juz o troche innych kwestiach.

    Agika to pazdziernik nasz.

    Starania od: 11.2017
    1993. Amh 4.8, maz ok:)
    Kir Bx, obecne 2ds1 i 2ds4
    Mthfr homo i Pai homo
    Nk 17%, io, stan przedcukrzycowy
    Odporność na narkozy i znieczulenia -,-
    01-03.19 3x iui
    05.19 imsi (krótki)-8 pecherzykow-4 komorki-3 prawidlowe-2 zaplodnione-1 blastus 3bb-et:(
    08.19 imsi-msome (dlugi)-11 pecherzykow-7 komorek-3 prawidlowe-2 zaplodnione-2 zarodki 8a-et-cb/beta max.26 11dpt

    Nowe życie
    AZ. Reprofit 03.21 4aa|| 4dpt-4.6, 6dpt- 33.2, 8dpt-119.4, 10dpt-267.5, 12dpt- 646.2
    14 dpt- 1889 - pęcherzyk ciążowy
    🍀🥳
    18dpt-7150
    21dpt- pęcherzyk 12.9mm, żółtkowy 3.6mm
    25 dpt ❤️
    7t4d CRL 1.34 cm, 8t4d 2cm, 9t4d 3cm, 10t4d 4cm, 11t4d 5.4cm, 12t6d 6.8cm, 14t3d 9.4cm, 15t5d 150 gramów, 17t3d 250g, ,19t2d 25cm 350g, 22t3d 570g, 24t4d 800g, 26t6d 1050g, 28t2d 1400g, 30t3d 1715g, 32t6d 2070g,34t1d 2350g🍀
    Nifty dziewczynka 🥰

    w4sq43r8x08pv182.png
  • agika88 Autorytet
    Postów: 4854 5788

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 22:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amilka wrote:
    Ja post pisalam ogolnie, nie personalnie do Makt, pisalam do tych ktore 3 ostatnie strony od postu mialy najwiecej do powiedzenia nie na temat. I ciesze sie ze moj glowny punkt ze chcemy wiedziec ze sie udalo ale nie chcemy czytac o objawach zostal przez Was poparty.
    Moja wymiana postow z Makt faktycznie wyszla tak jakby bylo 1-1 (tylko ja tylko do Niej), ale tak nie jest. Odpisala wiec odpisywalam do Niej, pozniej juz o troche innych kwestiach.

    Agika to pazdziernik nasz.
    Tak pazdziernik jest nasz, oby szybko minęło. No fakt MAKT rzuca się na pierwszy ogień ale najmniej udziela się w temacie swojej ciąży, mam nadzieję że będzie nam neidługo doradzała w kwestiach ciążowych :D

    Makt lubi tę wiadomość

    o1482n0aw8htoemr.png

    4 IUI- (1 ciąża pozamaciczna)

    1 IVF- jeden zarodek(4.3.3)- transfer nieudany

    2 IVF- BRAK ZARODKÓW

    3 IVF- trzy zarodki (4.1.1) (4.2.2) (4.3.3)

    transfer crio (4.1.1) puste jajo plodowe
    transfer crio (4.2.2) :(
    transfer crio (4.3.3) beta 7 biochemiczna

    transfer crio zarodków AZ (3.1.1)beta 750 biochem.

    4 procedura: 4 zarodki (5.1.1) (5.1.1) (4.2.1) (5.1.3)
    24.06- fet (5.1.1) beta:
    7dpt-81.31
    9dpt- 247.4
    12dpt-1322
    14dpt-3525
    18dpt-13040
    19dpt-Pechęrzyk z pęcherzykiem żółtkowym.
    24dpt-mamy serduszko.
  • Arcola Autorytet
    Postów: 1349 1233

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 22:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amilka wrote:
    Agika to pazdziernik nasz.

    Mam nadzieję że i mój :). Troche mi przykro że tak nie wierzę w ten swoj zarodek, ale trzeba patrzyć realnie na sytuacje. Szanse sa bardzo małe i nawet ciężko mieć nadzieję że serce zabije.

    Amilka lubi tę wiadomość

    Kariotypy ok, Mthfr +v (R2) heterozygotyczne
    Nk - 13%, kiry AA/hlac c1,
    Allo 28,5%, Ana - ujemne
    Starania od lipiec`18
    AMH 4,63 ng/ml
    Euthyrox 75mg
    Nasienie:
    styczeń'19- morfologia 0%
    marzec'19 - morfologia 8%
    CB - wrzesień'18 (6t*), kwiecien'19(5t), kwiecien' 20(5t)
    ICSI maj' 19 (14 pobranych i zapłodnionych, jeszcze 4 ❄️)
    1 transfer 27.07.19 - 4.1.1 -złe przyrosty bety. Mały pęcherzyka do tygodnia ciąży. Aniołek (8t*).
    2 transfer 26.10.19 - 4.1.1 9dpt - 241,5/11dpt - 478/14dpt - 1260 (2x9t*)
    3 transfer 18.06.20- 8dpt beta 0,2
    Ciąża naturalna czerwiec'20 - pusty pęcherzyk (9t*)
    4 transfer 21.11.20- pusty pecherzyk (9t*)
    5 transfer 07.04.21 - 10t*
    To nie walka to wojna, a ja już się poddaje...
  • juna Autorytet
    Postów: 1408 686

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 22:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Berbeć. wrote:
    Poniosło mnie w sumie nie wiedzieć czemu. Przepraszam. Rozczulil mnie post Amilki o tym, ze Was znów prosi, żebyście nie pisały o ciazach. Mnie to ani ziebi ani parzy w sumie już, że tak powiem.

    Ale nadal bede twierdzić, Że trzeba byc realista i miec z tylu głowy, ze moze sie nie udac. Nawet próbując sto razy. Trzeba myśleć o sobie, żyć życiem,czerpać z niego, a nie tylko 24h na dobę myśleć o staraniach.

    Berbeć, możesz być pewna, że nie robimy tego złośliwie. Nikt Wam nie życzy źle bo każda była w punkcie, w którym nie wiedziała na czym stoi. Na pewno będziemy ostrożniejsze w tym co piszemy 😉 Wiadomo, że nie każdej się uda, ale póki nie zawieszamy broni to pozostaje mieć nadzieję, że wszystkie spotkamy się na fioletowej stronie 😉

    Berbeć., Makt, REE89, Toonney lubią tę wiadomość

    l22nmg7ydnf5539r.png

    Fragmentacja DNA: 42%
    Wynik po 3 miesiącach suplementacji: 5% (!!!) 😊

    07.19r. Ruszamy z in vitro (krótki protokół)
    22.07 punkcja, zapłodnione 6 komórek
    27.07 ET blastocysty
    beta 2.08 (6dpt) 13,59
    beta 5.08 (9dpt) 65,87
    beta 7.08 (11dpt) 154,29
    21.08 (25dpt) mamy ❤️😍
    24.04.20 nasz Skarb jest już z nami 🥰

    ❄️❄️ Na zimowisku
  • Makt Autorytet
    Postów: 15473 12979

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 23:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    agika88 wrote:
    Tak pazdziernik jest nasz, oby szybko minęło. No fakt MAKT rzuca się na pierwszy ogień ale najmniej udziela się w temacie swojej ciąży, mam nadzieję że będzie nam neidługo doradzała w kwestiach ciążowych :D

    Ja zawsze z sercem na dłoni! Chce pomoc ile potrafię, a cześć moich odpowiedzi miała tez na celu ostudzić wątpliwości i nerwy dziewczyn, które okazały się niepotrzebne :)

    Najważniejsze na koniec dnia zeby to miejsce pozostało takie jak je polubiłam - bez narzucania innym swojego zdania, z duża ilością ciepła i życzliwości, co według mnie jest rzadkością w internecie :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 sierpnia 2019, 23:04

    REE89, Toonney lubią tę wiadomość

    rp4ap2.png
    19.03.2020 (39+0), g. 13:35, 3335g, 54 cm Iga ❤️

    #1 IVF-19.03.2019 (21 dc)-ET(1)-morula; 10 dpt beta<0,1

    #2 IVF-9.07.2019 (20dc)- ET(2)-3.1.1 (zarodek nr 7 🥰)
    6dpt beta 12,37, progesteron 8,6;
    8dpt - 38, prog- 16,4;
    10 dpt - 130,6, prog- 14,79;
    14dpt - 1260, prog- 15,04;
    15 dpt (4+6) - GS 2,2 mm i YS 1,1 mm;
    21 dpt- 9950, prog-15,65;
    23 dpt (6+0) - ❤️

    Luty 2021 - wracamy po rodzeństwo!
    31.03 (19dc) - FET(3)-N-3.1.2 (nr 8z); 8 dpt<0,1
    15.07 (18dc) - FET(4)-S-4.2.3 (nr 4)+atosiban+encorton 5mg; 8 dpt <0,1
    11.08 podanie reseligo
    10.09 cel osiągnięty 👍
    24.09 zatrzymany cykl N, zmiana na S

    13.10 (21dc) - FET(5)-S-bl2 (nr 3) +atosiban+encorton 7,5mg+Prograf+accofil
    6 dpt beta 20,51
    8 dpt ?

    Mamy jeszcze 1❄️
    (4.3.2 z 6 doby)
    Klinika: Macierzyństwo Krk
    Amh 2019 1,35

    Nasza historia
  • REE89 Ekspertka
    Postów: 236 372

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 23:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agika to pazdziernik nasz.[/QUOTE]



    Mam też nadzieję że październik będzie mój, że tam nic znów niespodziewanego nie wyjdzie😊

    Amilka, Makt lubią tę wiadomość

    Wrzesień 2015 r - początek starań
    Marzec 2019 r. - start klinika Invimed
    👱‍♀️ 30 L.
    - niedoczynność tarczycy- Letrox 50
    Homocysteina - 7, 67
    👱‍♂️ 34 L.
    - słabe nasienie
    Czerwiec 2019- przygotowania do 1 IVF
    05.lipca- punkcja-18 kom.
    6 komórek❄️ i 3 blastki
    06.sierpień -transfer😞
    Beta: 8dpt - 4.1, 10dpt-2,5
    15 październik - transfer-1 blastusia 6 dniowa 3BB😊
    9dpt-179mlU/ml
    13dpt-1044mlU/ml
    25dpt- serduszko❤️
    https://www.suwaczki.com/tickers/mhsvi09kl2c6stvn.png[/img]
  • Ed Autorytet
    Postów: 399 286

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 23:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    palyna wrote:
    U mnie było to samo , krótki protokół dale lepsze efekty i uzyskaliśmy mrozaki, przy długim niestety nic ...

    Taka troche loteria...

    Alicja38 lubi tę wiadomość

    38 lat
    2 procedury
    Ciąża od grudnia
‹‹ 176 177 178 179 180 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Koronawirus a problemy z płodnością - o emocjach w obliczu pandemii

Pandemia koronawirusa szczególnie mocno uderza w pary starające się o dziecko lub zmagające się z niepłodnością. Jak radzić sobie z emocjami w tym trudnym czasie? Na czym skupić swoją energię i uwagę? Jak obecny czas może przysłużyć się płodności? Czy z obecnej sytuacji można wyciągnąć dobrą lekcję? O tym wszystkim opowiada doświadczona psycholog, każdego dnia wspierająca pary w drodze do rodzicielstwa - Justyna Kuczmierowska. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z tarczycą - przyczyny, objawy, wpływ na płodność

Problemy z tarczycą są bardzo częstą przyczyną zaburzeń hormonalnych zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn. Jakie są najczęstsze zaburzenia w funkcjonowaniu tarczycy? Jakie są typowe objawy problemów z tarczycą? Jak wygląda diagnostyka? Jak zaburzenia tarczycy mogą wpływać na płodność?

CZYTAJ WIĘCEJ

Insulinooporność - zasady żywieniowe, dieta i objawy.

Czym jest insulinooporność? Insulinooporność a dieta - na czym polega zależność? Jak odżywiać się przy insulinooporności? Które produkty spożywcze warto włączyć do diety, a z których warto zrezygnować? Artykuł napisany przez Zosię i Anię z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego