Forum Starając się z pomocą medyczną In vitro- start listopad
Odpowiedz

In vitro- start listopad

Oceń ten wątek:
  • Klara Wysocka Autorytet
    Postów: 1009 559

    Wysłany: 18 listopada 2018, 12:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    alca wrote:
    Ja jak mówiłam o clexane to mi go nie chcieli zapisać, że niby ta moja mutacja to za mało.

    Bo heparyny nie zaleca się przy mthfr, tylko przy problemach z krzepliwością (PAI, trombofilii i in.).

    IVF - I transfer 19.11.2018 - > 20.12. jest <3
    mam Córeczkę <3
  • _Hania Autorytet
    Postów: 918 290

    Wysłany: 18 listopada 2018, 12:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja podczas stymulacji do invitro przybralam 1 kg. Zastrzyki każdego dnia sa prostsze, na koniec w ogole jak rasowa pielęgnairka sobie robiłam :D

    Gorzej po punkcji i tych proesteronach. Spuchnięty brzuch, już jak w ciąży :p obolały i mi chyba staneła woda, bo mam + 2 kg. Lekarka mówila, że jak się nie uda objawy powinny ustąpić w trakcie @ a jak sie uda to jeszcze bedzie gorzej ale i tak wole te druga opcje :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 listopada 2018, 12:12

    ❄️
  • Xkali Autorytet
    Postów: 565 475

    Wysłany: 18 listopada 2018, 12:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc Dziewczyny!

    Chciałabym do Was dolaczyc. W przyszlym roku zaczniemy ivf w Holandii, gdzie mieszkam i lecze sie. U nas nieplodnosc idiopatyczna. Jestesmy po dwoch turach IUI, w sumie 11 prob w tym jedna udana. Niestety ciaza zakonczyla sie w 26 tygodniu. Zostala nam ostatnie podejscie do IUI, ale juz nadzieji nie mam. 28 listopada mamy spotkanie w klinice na ktorym dowiemy sie wszystkich szczegolow odnosnie ivf. Ja chcialam zapytac czy sa tutaj tez dziewczyny, ktore nie maja stwierdzonej zadnej przyczyny nieplodnosci? A moze znacie takie, ktorym sie udalo?

    ———————————
    Nicola 23.02.2018 (*) 26 tc
    niepłodność idiopatyczna, starania od lipiec 2015
    IVF: 25.02 punkcja 28.02 transfer :) !!! 9 x ❄️
    IUI:
    kwiecień 2017 1 UIU :( maj 2017 2 IUI :(
    Czerwiec 2017 3 IUI :( Lipiec 2017 4 UIU :(
    Sierpień 2017 5 IUI Nicola
    Czerwiec 2018 1 uiu :( Lipiec 2018 2 iui CB
    Sierpień 2018 3 IUI :( Wrzesień 2018 4 IUI :(
    Listopad 2018 5 IUI :( Grudzień 2018 6 IUI :(
  • elfi Autorytet
    Postów: 1546 1399

    Wysłany: 18 listopada 2018, 12:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Xkali wrote:
    Czesc Dziewczyny!

    Chciałabym do Was dolaczyc. W przyszlym roku zaczniemy ivf w Holandii, gdzie mieszkam i lecze sie. U nas nieplodnosc idiopatyczna. Jestesmy po dwoch turach IUI, w sumie 11 prob w tym jedna udana. Niestety ciaza zakonczyla sie w 26 tygodniu. Zostala nam ostatnie podejscie do IUI, ale juz nadzieji nie mam. 28 listopada mamy spotkanie w klinice na ktorym dowiemy sie wszystkich szczegolow odnosnie ivf. Ja chcialam zapytac czy sa tutaj tez dziewczyny, ktore nie maja stwierdzonej zadnej przyczyny nieplodnosci? A moze znacie takie, ktorym sie udalo?

    Xkali, cześć! Bardzo mi przykro z powodu tak wielkiej straty :-(

    U nas póko co wszystkie badania wychodzą w porządku. W piątek zaczynam stymulację, przy dobrych wiatrach punkcja i transfer na początku grudnia.

    Powodzenia!

    Xkali lubi tę wiadomość

    0d1ygov3xuib4nao.png
    mamy ❄️❄️

    31 lat, zdrowi, niepłodność idiopatyczna
    8-10.2018 - 3 x IUI :-(
    11.2018 - 1 IVF ICSI; 8.12 blastka 5.1.2 :-(, 17.01 blastka 4.2.2, 9dpt 63,2, cb
    2.2019 - 2 IVF FAMSI; 19.03 blastka 4.1.2, 9dpt 218,5, 11dpt 605,3, 13dpt 1203, 18dpt 6985, 20dpt pęcherzyk, 29dpt serduszko <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 listopada 2018, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mao wrote:
    Także przygotuj się na Clexane, bo widzę, ze też masz mutacje. I ja miałam problem, aby go kupić, to w aptece dali mi zamiennik Neoparin. Jednak na forum naszej kliniki wyczytałam, że niby niekoniecznie nasi lekarze pozwalają na ten zamiennik, także jakby dr K Ci zapisała Clexane to od razu zapytaj czy w razie co możesz brać zamiennik Neoparin :)
    ok dzieki za info. a moze to zalezy jaka mutacja? bo przeciez sa rozne. to znowu jezdzenie po aptekach skoro mowisz z problem z kupieniem

  • IGA Autorytet
    Postów: 3076 2651

    Wysłany: 18 listopada 2018, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    alca wrote:
    Testy nie są miarodajne - najlepiej zrobić betę.


    Dokladnie najpierw beta a potem myslenie co dalej

    b79b4656f3.png

    Luty 2018-laparoskopia, usuniety 6cm potworniak z czescia jajnika
    30.05.18 I 29.06.18- 😥, 28.08.18-3 UIU Odwolana za slabe nasienie
    13.09.18 - odwołany start z IMSI - torbiel
    I IMSI 08.10.18
    transer 8B I 7B )😢
    crio 26.11 - 2BB - cb
    II IMSI krotkie- 0 zarodkow
    III IMSI z KD luty 2019
    04.03.19- FET KD (9A I 9B) -.cb
    14.05.19- FET 2 bla(AZ)-😢
    Wrzesien 2019- FET KD 4 A 😢
    12.11.19- Fet AZ4 BB cb
    16.12.19- AZ 6.1.1 (:
    5dpt-10,1 8dpt- 51,1, 11 dpt- 154,1, 14 dpt- 649,1,17 dpt-2290 pecherzyk 7 mm, 23 dpt-13900, 26 dpt ❤+ krwiak 7 tydzien * 💔
    20.03.20 - AZ 6.1.1 cudzie trwaj :)
    badania nieprawidlowosci:Allo- z partnerem 38 % i z dawcą 15%, Ana 1 I 2i 3 dodatnie,MTHFR 6777C-T układ hetero,PAI- 1 układ homo
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 listopada 2018, 12:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alicjaa92 wrote:
    Ja nie miałam badanych mutacji i tez mam clexane od transferu, w Naszej klinice to raczej standard i każdej przepisują. Neoparin jest u nas zakazany. Dla pocieszenia mam jeszcze dwa zastrzyki z prolutexu wiec codziennie trzy wkucia ...
    No wlasnie bo juz zastanawialam sie jak to jest, ze biora pod uwage mutacje a wcale nie kaza robic badan (zrobilam na wlasna reke), czyli wszustkie sie musza kuc jak idzie. No niezle

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 listopada 2018, 12:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    elfi wrote:
    Nie miałam badanych kariotypów. Pewnie jeśli pierwsze podejście nie wypali, to będziemy kombinować co zrobić przy następnym lepiej
    ale ja nie mówie, że masz robić badania, tylko tłumacze, żeby przyjmować kwas metylowany

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 listopada 2018, 12:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alicjaa92 wrote:
    Ja nie miałam badanych mutacji i tez mam clexane od transferu, w Naszej klinice to raczej standard i każdej przepisują. Neoparin jest u nas zakazany. Dla pocieszenia mam jeszcze dwa zastrzyki z prolutexu wiec codziennie trzy wkucia ...
    Wkłucie jak wkłucie, ale słyszałam, że niektóre bardzo bolesne są. No trudno kłułam się do punkcji to i to zniosę, będę na l4, więc luz, grunt, żeby był lek w aptece, bo to różnie bywa, nie kosztował majątku no i ŻEBY SIĘ UDAŁO

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 listopada 2018, 13:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Berbeć wrote:
    Wkłucie jak wkłucie, ale słyszałam, że niektóre bardzo bolesne są. No trudno kłułam się do punkcji to i to zniosę, będę na l4, więc luz, grunt, żeby był lek w aptece, bo to różnie bywa, nie kosztował majątku no i ŻEBY SIĘ UDAŁO

    Tylko puregon do stymulacji to pikuś w porównaniu do tego prolutexu i clexane ale same wiecie ..czego się nie zrobi ..:)
    Dla mnie najgorsze z tego wszystkiego jest wieczne czekanie na kolejne etapy, uczymy sir cierpliwości :)
    U mnie w mniejszym mieście nie było problemu ze zdobyciem tych leków, w pierwszej aptece clexane był a prolutex zamówili i był na drugi dzień.

  • palyna Autorytet
    Postów: 982 554

    Wysłany: 18 listopada 2018, 13:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alicjaa92 wrote:
    Tylko puregon do stymulacji to pikuś w porównaniu do tego prolutexu i clexane ale same wiecie ..czego się nie zrobi ..:)
    Dla mnie najgorsze z tego wszystkiego jest wieczne czekanie na kolejne etapy, uczymy sir cierpliwości :)
    U mnie w mniejszym mieście nie było problemu ze zdobyciem tych leków, w pierwszej aptece clexane był a prolutex zamówili i był na drugi dzień.
    Fakt prolutex to hardcore ...
    Ja nie mogę się schylać ani spodni zapiać tak mnie brzuch boli...
    Wczoraj zrobiłam sobie już zastrzyk w udo , ale to nie był dobry pomysł ...
    Wyskoczył mi taki wielki guz , ze aż się wystraszyłam ...

    palyna
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 listopada 2018, 13:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alicjaa92 wrote:
    Tylko puregon do stymulacji to pikuś w porównaniu do tego prolutexu i clexane ale same wiecie ..czego się nie zrobi ..:)
    Dla mnie najgorsze z tego wszystkiego jest wieczne czekanie na kolejne etapy, uczymy sir cierpliwości :)
    U mnie w mniejszym mieście nie było problemu ze zdobyciem tych leków, w pierwszej aptece clexane był a prolutex zamówili i był na drugi dzień.
    aha czyli nie musi byc natychmiast?
    mi dr napisala o 16, ze ovitrelle o połnocy mam wstrzyknac (bo w wynikach wyszedl juz taki estradiol i prog, ze okazalo sie , ze juz punkcja moze byc, a bylam tylko na jednym podgladzie) i byla jazda bez trzymanki, bo ani recepty ani apteki z lekiem, ale dalam rade, w te pedy do lekarza - opowiedzenie calej historii , zeby przepisal i wizyta w innym miescie. Troche stresujace to bylo.

  • kahanka Autorytet
    Postów: 1605 1246

    Wysłany: 18 listopada 2018, 13:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Xkali wrote:
    Czesc Dziewczyny!

    Chciałabym do Was dolaczyc. W przyszlym roku zaczniemy ivf w Holandii, gdzie mieszkam i lecze sie. U nas nieplodnosc idiopatyczna. Jestesmy po dwoch turach IUI, w sumie 11 prob w tym jedna udana. Niestety ciaza zakonczyla sie w 26 tygodniu. Zostala nam ostatnie podejscie do IUI, ale juz nadzieji nie mam. 28 listopada mamy spotkanie w klinice na ktorym dowiemy sie wszystkich szczegolow odnosnie ivf. Ja chcialam zapytac czy sa tutaj tez dziewczyny, ktore nie maja stwierdzonej zadnej przyczyny nieplodnosci? A moze znacie takie, ktorym sie udalo?
    Oo Ty już tutaj? Widzę, że mamy podobne podejście, bo ja też już jakoś nie wierzę w powodzenie następnej IUI i zaczęłam podczytywać wątek IVF.
    Witam wszystkie staraczki i życzę powodzenia. Może po nowym roku do Was dołączę.

    Xkali lubi tę wiadomość

    36 lat, 5 lat starań, 4 x IUI :(
    Hiperprolaktynemia - Norprolac 75
    Niedoczynność tarczycy - Letrox 50
    MTHFR c677T hetero - metylofilolian
    PAI-1 homo - Acard, Neoparin po FET
    Leczenie immuno: Intralipid, Encorton
    IVF długi protokół (Macierzyństwo):
    23.03 punkcja: 7 zarodków
    28.03 ET: 2x 5.1.1 CB :(
    31.05 FET (S): 4.2.1 i 3.2.2 :(
    02.07 FET (N): 2x bl2 :(
    23.09 FET (S): ostatni 3.3.2 :(
    14.11 histero - przewlekłe zapalenie
    endometrium: antybiotykoterapia
    II IVF (Artvimed) - długi protokół:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 listopada 2018, 13:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Berbeć wrote:
    aha czyli nie musi byc natychmiast?
    mi dr napisala o 16, ze ovitrelle o połnocy mam wstrzyknac (bo w wynikach wyszedl juz taki estradiol i prog, ze okazalo sie , ze juz punkcja moze byc, a bylam tylko na jednym podgladzie) i byla jazda bez trzymanki, bo ani recepty ani apteki z lekiem, ale dalam rade, w te pedy do lekarza - opowiedzenie calej historii , zeby przepisal i wizyta w innym miescie. Troche stresujace to bylo.

    Bo ovitrelle to musi być o konkretnej godzinie, to jednorazowy zastrzyk. Prolutex dr przepisał z trzy dni wcześniej na kontrolnym usg i trzeba było zacząć 5 dni przed transferem. Niestety jest drogi :( mi na tydzień wychodzi 300 zł , pierwszy raz wzięłam w klinice to zapłaciłam 400 za dwa opakowania. Warto brać recepty a nie kupować w klinice.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 listopada 2018, 13:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    palyna wrote:
    Fakt prolutex to hardcore ...
    Ja nie mogę się schylać ani spodni zapiać tak mnie brzuch boli...
    Wczoraj zrobiłam sobie już zastrzyk w udo , ale to nie był dobry pomysł ...
    Wyskoczył mi taki wielki guz , ze aż się wystraszyłam ...

    Rozumiem.. tez mnie boli. Niestety u mnie jeansy poszly w odstawke.. Mam nadzieje ze do nich nie wrócę w najbliższy rok :D

  • Em11 Autorytet
    Postów: 999 417

    Wysłany: 18 listopada 2018, 13:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane, prolutex to nic przy neoparin- boli jak cholera

    Starania od 2016. Laparoskopia w 2018-niedrożne jajowody. Partner nasienie ok. AMH-3,27.
    - 04.09-punkcja
    - 09.09- transfer (mamy jeszcze dwa mrozaczki)
    - 19.09 - beta :(
    - 09.11-II transfer(mamy jeszcze jednego mrozaczku)
    - 16.11. 2018 beta 83, 19.11 beta 407, 26.11 beta 4637
    - 2019 na świat przyszła nasza córka
    - czerwiec 2020 - ciąża pozamaciczna
  • bz10 Autorytet
    Postów: 1643 1644

    Wysłany: 18 listopada 2018, 13:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Em11 wrote:
    Kochane, prolutex to nic przy neoparin- boli jak cholera
    Eeee ja mam neoparin i nie narzekam, do stymulacji miałam mensinorm75 on to bolał...

    5 lat starań, niedoczynność tarczycy, hashimoto, wysoka prolaktyna, endometrioza IIst.13.XI transfer 2BB :-(, 04.II crio 2AB :-( , crio 04.04, 5dpt-23,2; 7dpt-70; 9dpt-209; 19dpt- 6194; 26dpt ❤️ :-) l22n4z17e4pubq4y.png
  • palyna Autorytet
    Postów: 982 554

    Wysłany: 18 listopada 2018, 13:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane czy któraś miała takie zalecenia od Paśnika bądź innego lekarza ;

    1. Encorton 1 x 10 mg od dziesiątego dnia cyklu zakończonego transferem do końca pierwszego trymestru ciąży ze stopniową redukcją dawki (przedostatni tydzień 5 mg, ostatni tydzień 2.5 mg)

    czyli kiedy ja mam zaczac brac ten encorton bo zglupialam?
    W tym samym cyklu co transfer, czy od następnego po transferze?

    palyna
  • Nina06 Przyjaciółka
    Postów: 175 37

    Wysłany: 18 listopada 2018, 13:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Xkali wrote:
    Czesc Dziewczyny!

    Chciałabym do Was dolaczyc. W przyszlym roku zaczniemy ivf w Holandii, gdzie mieszkam i lecze sie. U nas nieplodnosc idiopatyczna. Jestesmy po dwoch turach IUI, w sumie 11 prob w tym jedna udana. Niestety ciaza zakonczyla sie w 26 tygodniu. Zostala nam ostatnie podejscie do IUI, ale juz nadzieji nie mam. 28 listopada mamy spotkanie w klinice na ktorym dowiemy sie wszystkich szczegolow odnosnie ivf. Ja chcialam zapytac czy sa tutaj tez dziewczyny, ktore nie maja stwierdzonej zadnej przyczyny nieplodnosci? A moze znacie takie, ktorym sie udalo?

    Hej. Ja mam chyba ten sam problem co ty. Moje wyniki i meza bardzo dobre nie wiadomo jaka przyczyna mam juz jedno dziecko a teraz walcze o 2 szesc lat.

    Nina06
  • bz10 Autorytet
    Postów: 1643 1644

    Wysłany: 18 listopada 2018, 13:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    palyna wrote:
    Kochane czy któraś miała takie zalecenia od Paśnika bądź innego lekarza ;

    1. Encorton 1 x 10 mg od dziesiątego dnia cyklu zakończonego transferem do końca pierwszego trymestru ciąży ze stopniową redukcją dawki (przedostatni tydzień 5 mg, ostatni tydzień 2.5 mg)

    czyli kiedy ja mam zaczac brac ten encorton bo zglupialam?
    W tym samym cyklu co transfer, czy od następnego po transferze?
    Tez biorę encorton10, ja musiałam zacząć zażywać rownolegle z antykoncepcja. Biorę do teraz, jak test wyjdzie negat to mam odstawić a jak pozytywny to brać dalej do wizyty.

    5 lat starań, niedoczynność tarczycy, hashimoto, wysoka prolaktyna, endometrioza IIst.13.XI transfer 2BB :-(, 04.II crio 2AB :-( , crio 04.04, 5dpt-23,2; 7dpt-70; 9dpt-209; 19dpt- 6194; 26dpt ❤️ :-) l22n4z17e4pubq4y.png
‹‹ 110 111 112 113 114 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Dieta Płodności w OvuFriend - jak otrzymać spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności?

Brak śluzu płodnego, endometrioza, nieregularne cykle, a może PCOS? Dieta Płodności w OvuFriend to spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności dopasowane idealnie do Ciebie i Twoich dolegliwości! Sprawdź instrukcję krok po kroku, jak otrzymać Dietę Płodności i zwiększyć szanse na zajście w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w ciążę" - moja historia starania o dziecko

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko". Opowieść o kobiecie, która nie traci nadziei... "Nie mogę zajść w ciążę, ale nie tracimy nadziei..." - nieplodna_optymistka opowiada o swoich staraniach, drodze do macierzyństwa, leczeniu niepłodności i niegasnącej wierze w to, że się uda! 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 zasad dobrego odżywiania podczas starania - co i jak jeść, aby szybciej zajść w ciążę

Odpowiednia dieta płodności może nie tylko polepszyć twoje zdrowie i dobre samopoczucie, ale również wspomóc twoją płodność oraz zapewnić zdrowy rozwój twojego dziecka jak już zajdziesz w ciążę. Co zatem oznacza „odpowiednia dieta”? Znajdziesz tutaj 14 wskazówek, które pomogą Ci lepiej zaplanować posiłki.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego