Forum Starając się z pomocą medyczną In vitro w ramach badań klinicznych
Odpowiedz

In vitro w ramach badań klinicznych

Oceń ten wątek:
  • Between Autorytet
    Postów: 352 219

    Wysłany: 17 czerwca 2017, 23:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karen...mi dr mówiła, że są dziewczyny,które zaczynają z betą 11..i dają radę. Wiec nie trac nadziei ;)

    Mnie strasznie dzis zabolal brzuch ale plamienia nie było. Nie wiem co to moglo zzznaczyc. Mam nadzieje, ze z ciaza wszystko ok...

    Przy stuymulacji boisz sie, czy wychodujesz pecherzyki. Po punkcji boiszcsie czy sie cos zaplodni i przetrwa do transferu. Po transferze martwisz sie czy zarodek sie przyjmie..
    Teraz jak mam bete dodatnia to sie martwie kazdym zakluciem,kazdym skurczem.... porazka :/

    <3
  • KarenMillen Autorytet
    Postów: 662 725

    Wysłany: 18 czerwca 2017, 10:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Between wrote:
    Karen...mi dr mówiła, że są dziewczyny,które zaczynają z betą 11..i dają radę. Wiec nie trac nadziei ;)

    Mnie strasznie dzis zabolal brzuch ale plamienia nie było. Nie wiem co to moglo zzznaczyc. Mam nadzieje, ze z ciaza wszystko ok...

    Przy stuymulacji boisz sie, czy wychodujesz pecherzyki. Po punkcji boiszcsie czy sie cos zaplodni i przetrwa do transferu. Po transferze martwisz sie czy zarodek sie przyjmie..
    Teraz jak mam bete dodatnia to sie martwie kazdym zakluciem,kazdym skurczem.... porazka :/
    Twoja beta przyrasta pięknie więc jestem o Ciebie spokojna:). A brzuch może pobolewać, tylko wiadomo, inaczej niż na miesiączkę.

    Natomiast odnośnie mojej bety masz rację, bywały takie przypadki, gdy kończyło się szczęśliwie, ale to były cuda. Osobiście już się pogodziłam, że nic z tego ale jeśli jest chociaż promil nadziei to trzeba kontynuować.

    I ponownie się z Tobą zgodzę, myślałam, że będzie bardziej zero jedynkowo. Albo jest albo nie ma, a tu na każdym kroku tylko komplikacji, tyle niepewnych.

    3cxdo4w.png
    <3 <3
  • Between Autorytet
    Postów: 352 219

    Wysłany: 18 czerwca 2017, 14:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karen, jestem z Tobą myślami :)
    Ja w środę będę robić ostatni raz betę, żeby sprawdzić przyrost... dopiero wtedy zaczne się cieszyć ciążą,bo teraz tylko się boję. Chociażby tym, że cycki powinny boleć...a nie bolą :(

    Zaraz będę zaczynać 6 tydzień, a wizyta dopiero za miesic...

    <3
  • Niuni Autorytet
    Postów: 2523 786

    Wysłany: 18 czerwca 2017, 21:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny.
    Between gratulacje :)
    Karen, nie trac nadziei. Walczymy do końca! Trzymam kciuki!!
    Ja już mam kariotypy, wszystko ok:) w środę wizyta i ogarniamy temat :)

    KarenMillen lubi tę wiadomość

    1769e124dc.png
  • KarenMillen Autorytet
    Postów: 662 725

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 08:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niuni, nareszcie możesz ruszać z kopyta!:)

    3cxdo4w.png
    <3 <3
  • Niuni Autorytet
    Postów: 2523 786

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 08:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak jest Karen ;)
    Już nie mogę się doczekać, a za razem strasznie się boję tego wszystkiego :-\
    Dziś bete powtarzasz?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 czerwca 2017, 08:49

    1769e124dc.png
  • KarenMillen Autorytet
    Postów: 662 725

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 12:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niuni wrote:
    Tak jest Karen ;)
    Już nie mogę się doczekać, a za razem strasznie się boję tego wszystkiego :-\
    Dziś bete powtarzasz?
    Tak, bardzo nerwowy czas przed Tobą, ale też bardzo emocjonujący pozytywnie. Procedura daje nadzieje.
    Beta ponad 186. Niestety wciaż wygląda na cb.

    3cxdo4w.png
    <3 <3
  • NataliaO Znajoma
    Postów: 30 10

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 12:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KarenMillen wrote:
    Tak, bardzo nerwowy czas przed Tobą, ale też bardzo emocjonujący pozytywnie. Procedura daje nadzieje.
    Beta ponad 186. Niestety wciaż wygląda na cb.
    Karen, trzymam kciuki !! Cuda się zdarzają !

    Ja dziś po becie, 0,13 .. także znów nie tym razem :(

    Wrzesień IUI 2015 - nieudana
    Marzec IUI 2016 - nieudana
    7.06.17 - punkcja
    10.06.17 - transfer ...
  • Niuni Autorytet
    Postów: 2523 786

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 12:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karen trzymam kciuki!! Kntaktowalas się z lekarzem​, jak On to widzi??

    1769e124dc.png
  • Between Autorytet
    Postów: 352 219

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 12:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KarenMillen wrote:
    Tak, bardzo nerwowy czas przed Tobą, ale też bardzo emocjonujący pozytywnie. Procedura daje nadzieje.
    Beta ponad 186. Niestety wciaż wygląda na cb.

    Karen, badz dobrej mysli.

    Ja czekam na wynik bety...już ostatni.

    <3
  • KarenMillen Autorytet
    Postów: 662 725

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 12:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny!
    Natalia, przykro mi:(
    Between ostatnia beta ponad 400 byłą piękna więc dzisiejsza również musi być udana:) Daj znać proszę jak będzie!
    Tak, Pani doktor myśli jak ja. Szanse, ze się uda ja przytrzymać są małe, ale nie możemy odstawić leków bo przyrost jest prawidłowy i póki jest jest nadzieja.

    Niuni, Between lubią tę wiadomość

    3cxdo4w.png
    <3 <3
  • Between Autorytet
    Postów: 352 219

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 13:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karen...beta 1541!

    Niuni, KarenMillen, NataliaO lubią tę wiadomość

    <3
  • Pazyfae Autorytet
    Postów: 695 249

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 17:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Between !!!cudowne wieści,raz jeszcze gratulacje :) wyslalam Ci wiadomość na priv z mala prośbą jakbyś mogla zerknąć

    PCOS?, IO?, niedoczynnosc tarczycy (TSH juz w normie),problem z plemnikami. Walczymy!
    3 lata starań
    4x IUI nieudane
    I IVF - beta <1
    II IVF - <3 <3
    Obecnie 26 tydz ciąży
  • Between Autorytet
    Postów: 352 219

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 19:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Odpisalam :)

    Pazyfae lubi tę wiadomość

    <3
  • KarenMillen Autorytet
    Postów: 662 725

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 21:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Between wrote:
    Karen...beta 1541!
    spisałyście się z dzidziusiem na medal!:)

    3cxdo4w.png
    <3 <3
  • JotKa Znajoma
    Postów: 24 1

    Wysłany: 20 czerwca 2017, 16:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    u nas biochemia. mamy jeszcze 3 ❄. Tak miało być ... mam jeszcze dużo wiary w sobie ze się uda ☺

  • Between Autorytet
    Postów: 352 219

    Wysłany: 20 czerwca 2017, 19:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    JotKa wrote:
    u nas biochemia. mamy jeszcze 3 ❄. Tak miało być ... mam jeszcze dużo wiary w sobie ze się uda ☺


    JotKa na pewno :)

    <3
  • JotKa Znajoma
    Postów: 24 1

    Wysłany: 20 czerwca 2017, 19:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś

  • KarenMillen Autorytet
    Postów: 662 725

    Wysłany: 20 czerwca 2017, 21:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przykro mi, be biochemy to straszne dziadostwo. Jotka a na jakiej becie się zatrzymałaś?

    3cxdo4w.png
    <3 <3
  • JotKa Znajoma
    Postów: 24 1

    Wysłany: 21 czerwca 2017, 12:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    86

‹‹ 5 6 7 8 9 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak szybko zajść  w ciążę? Unikaj tych 7 rzeczy!

Na pierwszy rzut oka poczęcie dziecka wydaje się proste – wystarczy kochać się i potem tylko czekać na brak miesiączki. Dla potwierdzenia zrobić test ciążowy i załatwione! W rzeczywistości często wygląda to nieco inaczej. Dla wielu par podjęcie decyzji o powiększeniu rodziny i pojawienie się pozytywnego testu ciążowego nie następuje w tym samym miesiącu, kwartale bądź roku. Dlaczego? Przeczytaj, co może utrudniać zajście w ciążę i czego unikać, aby szybko zajść w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ

Klinika niepłodności - 50 pytań, na które warto znać odpowiedź przy pierwszej wizycie.

Chciałabyś mieć pewność, że dobrze przygotowałaś się do swojej pierwszej wizyty u lekarza, dotyczącej problemów z zajściem w ciążę? Skorzystaj z naszego formularza płodności  – są to pytania, które dobry specjalista prawdopodobnie zada Ci podczas pierwszej wizyty , która pomoże zdiagnozować niepłodność. W ten sposób o niczym nie zapomnisz i będziesz mieć pod ręką wszystkie szczegóły dotyczące Twojego zdrowia, płodności lub historii chorób w Twojej rodzinie!       

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego