Odpowiedz

INSEMINACJA

Oceń ten wątek:
  • Beatrajs Koleżanka
    Postów: 32 0

    Wysłany: 20 grudnia 2015, 08:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bas1990 wrote:
    Beatrajs to to dobry znak trzymam kciuki :-) ja man objawy jak na okres ból i plecy żałuję że ta betę zrobiłam bo jeszcze żyje nadzieja


    No i jak tam ? Ciekawa jestem jak u ciebie

    beatrajs
  • india Autorytet
    Postów: 2226 2595

    Wysłany: 20 grudnia 2015, 09:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cześć dziewczyny :)

    Ja już psychicznie nastawiam się na 3 IUI ;) na razie mój obecny cykl zwariował, więc nawet nie wiem kiedy mam się @ spodziewać. Miałam mieć wizytę 23.12, ale przełożyłam na 28.12. - może jakoś wpasuję się w początek cyklu
    Poza tym męża umówiłam na badania: fragmentacja DNA plemnika i test wiązania hialuronianem.
    Nie wiem czy będzimy mogli do IUI podejść teraz bo mi coś wyszło w posiewie, a mąż będzie miał wynik najwcześniej w poniedziałek. No i ciekawa jestem czy będą mi kazali powtórzyć wirusologie.

    Kciuki za testujace

    ug378ribe4qdpu6z.png
  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4756 1373

    Wysłany: 20 grudnia 2015, 10:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania ciesze się ze juz zaczelas całą procedure:)

    India to widze wiele z nas 28.12 ma wizytę. Jeśli sa bakterie to pewnie trzeba leczyć. A co tam Ci wyszlo? Posiew z szyjki? Może sama jakios podleczysz?


    Anel
    Karo
    Co u Was???

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 grudnia 2015, 10:31

    iv09i09katk65tr1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 grudnia 2015, 10:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Beatrajs wrote:
    No i jak tam ? Ciekawa jestem jak u ciebie
    Beatrajs u mnie źle z psychika bo jestem w 99%pewna ze się.nie.udało a u Ciebie jak samopoczucie :-)

  • india Autorytet
    Postów: 2226 2595

    Wysłany: 20 grudnia 2015, 10:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lunka mi wyszło Candidia albicans i już się leczę doustnie i dopochwowo. Dr od razu mi zapisał

    Mój mąz za to zwalczał 2 bakterie e.coli i enterocous. Już jest po 2 kuracjach antybiotykowych, więc zobaczymy czy teraz coś pomogło. Bo dziadostwa nie można wytępić

    ug378ribe4qdpu6z.png
  • kleis Ekspertka
    Postów: 227 116

    Wysłany: 20 grudnia 2015, 11:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bas a testujesz jutro? Ja od 2 dni mam mocne bole brzucha i piersi, mysle ze duphaston tak na mnie dziala wiec nie wiem czy testowac czy spokojnie czekac na okres. Ja tez mam zle przeczucia

    endometrioza, mięśniaki
    laparoskopia 2010, laparotomia 2015
    2015 - 2 IUI :(
    IV 2016 - 1 IVF
    X 2016 - 2 IVF
    21 X 2017 crio
    30 IV 2018 crio
    konsultacje immonulogiczne
    18.02.2019 crio
    od 06.2019 konsultacje u naprotechnologa
    14.10.2019 beta 453,4 ❤
  • kleis Ekspertka
    Postów: 227 116

    Wysłany: 20 grudnia 2015, 11:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam pytanie o duphaston. Mi lekarz zalecil go brac od potwierdzenia pekniecia pecherzyka do pojawienia sie krwawienia. Czytalam jednak na forach ze czasem dziewczyny go biora przez okreslona liczbe dni a potem czeka sie na @ z odstawienia. Jak jest u Was?

    endometrioza, mięśniaki
    laparoskopia 2010, laparotomia 2015
    2015 - 2 IUI :(
    IV 2016 - 1 IVF
    X 2016 - 2 IVF
    21 X 2017 crio
    30 IV 2018 crio
    konsultacje immonulogiczne
    18.02.2019 crio
    od 06.2019 konsultacje u naprotechnologa
    14.10.2019 beta 453,4 ❤
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 grudnia 2015, 11:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kleis wrote:
    Bas a testujesz jutro? Ja od 2 dni mam mocne bole brzucha i piersi, mysle ze duphaston tak na mnie dziala wiec nie wiem czy testowac czy spokojnie czekac na okres. Ja tez mam zle przeczucia
    Kleis chyba będę testować dla swojego.spokoju ale man już humory jak.na okres.więc aby wydam kasę i.tyle ale pójdę bo ta luteina.mnie męczy eh

  • india Autorytet
    Postów: 2226 2595

    Wysłany: 20 grudnia 2015, 11:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kleis mi zawsze każa brać 10 dni

    ug378ribe4qdpu6z.png
  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4756 1373

    Wysłany: 20 grudnia 2015, 11:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    India dopytasz dr o iui ale jesli maz zdrowy to myślę ze można działać. Obyś i Ty się pozbyla infekcji.

    Ja w tym cyklu miałam duze dawki luteiny. U mnie dr zawsze daje 50mg 3 razy dziennie. Nie testowałam.okres dostałam dokładnie kiedy powinnam. 13 dni po owu. Na luteinie. Chyba wszystko zależy od Twoich własnych hormonów. U mnie pod tym wzg wszystko ok i organizm sam sobie cyklem reguluje jak widac nawet dodatkowy prog mu nie straszny. Okres jak ma być bedzie.

    iv09i09katk65tr1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 grudnia 2015, 11:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lunk_a wrote:
    India dopytasz dr o iui ale jesli maz zdrowy to myślę ze można działać. Obyś i Ty się pozbyla infekcji.

    Ja w tym cyklu miałam duze dawki luteiny. U mnie dr zawsze daje 50mg 3 razy dziennie. Nie testowałam.okres dostałam dokładnie kiedy powinnam. 13 dni po owu. Na luteinie. Chyba wszystko zależy od Twoich własnych hormonów. U mnie pod tym wzg wszystko ok i organizm sam sobie cyklem reguluje jak widac nawet dodatkowy prog mu nie straszny. Okres jak ma być bedzie.
    Ok Lunk dzięki to chyba nie ma.sensu testować jutro

  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4756 1373

    Wysłany: 20 grudnia 2015, 11:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zależy. Sa dziewczyny które Luteine biora żeby nie mieć okresu. Zatestuj sikacza. U mnie z hormonami i cyklem wszystko wydaje sie byc ok. Dlatego ja tak akurat okres dostaje. Ale powtarzam ze to ja. Zrób test. Jeśli negatyw odstaw. Jeśli pozytyw wiadomo:-) powodzenia:)

    iv09i09katk65tr1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 grudnia 2015, 11:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hehe Lunk napewno negatyw jutro będzie 13 dzień po insem a dopiero 24 dzień cyklu więc sikacz wskaże negatyw jedynie ta beta no może zaryzykuje dla świętego spokoju chociaż okres chciała bym później
    Dostać żeby można było insem robić bo jak.wypadnie.mi.w.Wigilię to mój doktorek nieobecny po Nowym Roku i tak źle i tak nie dobrze no kurde nawet problem jest żeby insem kolejna zrobić eh u nas tak wszystko pod górę

  • Betty Boop Autorytet
    Postów: 954 1018

    Wysłany: 20 grudnia 2015, 12:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bas u mnie 13 d po IUI sikacz ledwo wyszedł ale cien mozna było dojrzec ;) Wtedy tez poszłam na bete aby sie upewnic. Siknij jutro i zobaczysz choc z tymi testami tez roznie bywa. Mi w poprzedniej ciazy nie wychodziły.

    <3 MARCELINA <3
    3i49krhmqkw026mb.png
    11.02. 2015 IUI (10t * )
    3.12.2015 IUI :)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 grudnia 2015, 12:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Betty dziękuję ale u mnie na 99 %się znowu nie udało a kochana.jak Ty się.czujesz

  • Joanna85 Autorytet
    Postów: 505 435

    Wysłany: 20 grudnia 2015, 15:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny,u mnie 12 dpo i 13 dni po iui,siknelam tak w poludnie dopiero jak wrucilam z zakupow z testem.... i jest cien drugiej kreski, az boje sie mysleć. Nie bralam nic na pekniecie wiec nic na pewno mi testu nie fałszuje.
    Od kilku dni jakos inaczej sie czuje ale nie chcialam doszukiwac sie nic w tych objawach bo przez caly okres staran to juz wszystkie objawy mialam. Pierwszy raz w zyciu widze druga kreske na tescie, co za uczucie.
    Bylby to najwspanialszy prezent na swieta.
    Teraz tylko czekac do jutra, rano zrobie sikacza a dopiero wieczorem bede miala mozliwosc zeby isc na bete.
    Matko co za emocje...........

    Betty Boop, Karo85 lubią tę wiadomość

    Starania od II 2014
    5x IUI :-( (w tym ciąża biochemiczna)
    IVF
    Transfer 27.06 2 mrozaczków - hcg 7dpt-87, 9dpt-226, 11dpt- 646 :-)
    Magdalena 06.03.2017
  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4756 1373

    Wysłany: 20 grudnia 2015, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Joanna Twoja 4 iui? I pierwsza ze stetydem? Udalo się!!!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 grudnia 2015, 16:00

    iv09i09katk65tr1.png
  • Beatrajs Koleżanka
    Postów: 32 0

    Wysłany: 20 grudnia 2015, 16:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bas1990 wrote:
    Beatrajs u mnie źle z psychika bo jestem w 99%pewna ze się.nie.udało a u Ciebie jak samopoczucie :-)

    Spokojnie maleńka widocznie to jeszcze nie ta chwila :* jestem z Tobą :)
    mnie jeszcze nie wiem mam nadzieje ze @ nie przyjdzie . Zobaczymy . Jutro chce iść na bete

    beatrajs
  • Joanna85 Autorytet
    Postów: 505 435

    Wysłany: 20 grudnia 2015, 16:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lunka tak 4 iui i pierwsza z kombinacja lametta + metypred.

    Dziewczyny czy mozna w niedziele zrobic gdzies prywatnie w lublinie bete?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 grudnia 2015, 16:49

    Starania od II 2014
    5x IUI :-( (w tym ciąża biochemiczna)
    IVF
    Transfer 27.06 2 mrozaczków - hcg 7dpt-87, 9dpt-226, 11dpt- 646 :-)
    Magdalena 06.03.2017
  • Sowaa Autorytet
    Postów: 447 151

    Wysłany: 20 grudnia 2015, 16:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny czy ból brzucha kilka dni po IUI to normalne ? I takie pikanie jajników ?



    Marzenia to realne cele z odroczonym terminem realizacji...

    34bwyx8dfkd7ouw5.png
‹‹ 1010 1011 1012 1013 1014 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Suchość pochwy - najczęstsze przyczyny, objawy i leczenie

Suchość pochwy to wstydliwa dolegliwość, która dotyka wielu kobiet. Kiedy się pojawia? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z odpowiednim nawilżeniem pochwy? Czy suchość pochwy można leczyć? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zagnieżdżenie zarodka - ile dni po stosunku? Jakie mogą być objawy zagnieżdżenia?

Czym jest i kiedy następuje zagnieżdżenie zarodka w macicy, ile dni po stosunku dochodzi do implantacji? Czy zagnieżdżenie zarodka można zaobserwować? Jakie objawy mogą towarzyszyć implantacji? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niechęć do seksu - czy to możliwe? Co zrobić, by staranie się o maluszka znów było przyjemnością?

Znasz ten stan, kiedy od miesięcy lub lat staracie się o wymarzonego potomka? Wasze życie biegnie tak naprawdę od pierwszego dnia cyklu do owulacji, od owulacji do testu ciążowego, od wizyty w laboratorium do wizyty u lekarza - często kolejnego z kolei? Czas biegnie nieubłaganie, a starania nie przynoszą skutku. Mimo chęci coraz częściej pojawia się blokada i niechęć do współżycia. Skąd się to bierze i jak temu zaradzić? Co zrobić, by seks cieszył jak dawniej?

CZYTAJ WIĘCEJ