X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

INSEMINACJA

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 maja 2014, 16:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    o matko dziewczyny. Jedna prawnik, druga dentysta....a ja w domu na M czekam. Wy z duzych miast a ja ze wsi....chyba nie mam tu glosu.

  • mandragora Autorytet
    Postów: 1632 2943

    Wysłany: 13 maja 2014, 16:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mixa to teraz byś mi się zdecydowanie przydała ;) w tej mojej batalii z lekarzami. Kurcze w życiu bym nie pomyślała, że się z lekarzami będę sądzić! Jestem lekarzem, ale uważam, że my powinniśmy jakies testy psychologiczne na studiach przechodzić, czy się nadajemy do tego zawodu, bo patrząc na tych co mnie tak załatwili to raczej by ich nie przeszli cholera jasna! Poziom empatii zerowy!

    bi7ym6k5itohspij.png17u9tgf6v5o8sce7.pngw5wqzbmhga0rplar.png
  • mandragora Autorytet
    Postów: 1632 2943

    Wysłany: 13 maja 2014, 16:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anula ale ty pyra jesteś to się nadajesz ;)

    bi7ym6k5itohspij.png17u9tgf6v5o8sce7.pngw5wqzbmhga0rplar.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 maja 2014, 16:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anula23 wrote:
    o matko dziewczyny. Jedna prawnik, druga dentysta....a ja w domu na M czekam. Wy z duzych miast a ja ze wsi....chyba nie mam tu glosu.
    a taki sam problem mamy kochana, i jak widzisz ani zawód ani miasto nic tu do rzeczy nie mają :-)
    a poza tym od dłuzszego czasy wyprowadzamy sie z M na wieś :-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 maja 2014, 16:56

    mandragora lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 maja 2014, 16:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mandragora wrote: