X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

INSEMINACJA

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 1 czerwca 2014, 09:16

Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie znam się na grzybkach, moze to nic poważnego...myślę, ze jutro będziesz świętować ;-) mam nadzieję, że szczęśliwszy okres na naszym forum się zaczyna ;-)

• nick nieaktualny

Wysłany: 1 czerwca 2014, 09:23

Cytuj  /     /  Zgłoś
    bella84 wrote:
    Mixa. ty kiedy teraz do iui?
    nie wiem, jutro ide do gina, zobacze co powie, bardzo mi sie nie podobała ostatnia wizyta, jak ie chciał zrobić iui w dzień wyjazdu mojego meża, dał mi ten zastrzyk na pękniecie 2 dni wcześniej, jak miałam jescze cienkie endometrium- nie wiem co to miało znaczyć, jutro mu o tym powiem, tak mnie ostatnio jakoś zraził, ze jutro spodziewam sie wszystkiego, wynik hsc mam dobry, niby mieliśmy robić te 3 iui jak tak będzie, brałam clo, ale ja nie wiem ile jajek w tym m-cu wyhodowałam-po pierwsze miałam stresa przez hiseroskopię, po drugie jestem negatywnie juz nastawiona do tych działan przez te dziwne jak dla mnie podejście lekarza sprzed miesiąca, jutro mam juz 12 dc, iui mialam zwykle 14 dc, więc moze...jedno jest pewne- jutro też umawiam wizyte w drugiej wrocławskiej klinice w celu konsultacji chocby,przyjmuje tam jeden lekarz z dobrą renomą-zobacze co ppwie
    hehe, rozpisałam się, ale fajnie, ze chociaz tu mogę, bo mój mąz powiedział mi , ze już tego sluchac nie może ;-(

• bella84 Autorytet

Wysłany: 1 czerwca 2014, 09:44

Cytuj  /     /  Zgłoś