Luty miesiącem miłości

Tylko w OvuFriend mamy dla Ciebie Walentynkowy prezent w miejscu, które z całego serducha polecamy!

ODBIERZ AŻ 50% ZNIŻKI
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

INSEMINACJA

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 grudnia 2015, 15:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wombi wrote:
    U mnie beta jak zwykle czyli 0

    Przykro mi. :( :(

  • Betty Boop Autorytet
    Postów: 954 1018

    Wysłany: 4 grudnia 2015, 15:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie po południu.
    Wombi, pysia przykro mi :(

    Co do pecherzyków niepeknietych ja po poprzedniej stymulacji miałam sporo niepeknietych, zrobila sie torbiel-nawet podwójna) i rosły do pewnego momentu a potem sie wchłoneły.

    <3 MARCELINA <3
    3i49krhmqkw026mb.png
    11.02. 2015 IUI (10t * )
    3.12.2015 IUI :)
  • monimoni16 Koleżanka
    Postów: 46 61

    Wysłany: 4 grudnia 2015, 15:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ewa81 wrote:
    Witam :) dołączam się do Waszego wątku. Prawdopodobnie w styczniu podchodzimy do IUI. Po pierwsze dziś musiałam zmienić lekarza, bo tamten doprowadził mnie do rozpaczy, po prostu totalna porażka...:/.Lekarz wypisał mi na odczepnego badania, które przed IUI trzeba zrobić - HIV, HBS, HCV, WR. Nic nie napisał o posiewach, o chlamydii itp. Tylko tyle, nie wiem czy to pełny kompleks, powiedział, że dopiero na następnej wizycie miałby nam powiedzieć o badaniach. Tak jakby nie można było już zrobić. Nie dość, że wczoraj potwierdził że była owulacja i kazał znów spróbować serduszkować, wiedząc, że my nie mamy żadnych szans na naturalne zajście w ciążę. A staramy się ponad 1,5 roku.
    Mam pytanie, czy któraś z Was ma, bądź miała IUI w Provicie Katowice?

    Pozdrawiam :)
    Cześć, ja miałam iui w angeliusie :-) przygotowywał mnie do tego dr Juraszek a inseminację wykonał dr orliński. Musiałam mieć badania na pełną wirusologię w laborze wiedzą o co chodzi :-)

    Wombi... przykro mi :-(

    ewa81 lubi tę wiadomość

    oar83e3krz9gon2x.png
  • olencja Autorytet
    Postów: 4746 1568

    Wysłany: 4 grudnia 2015, 15:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pecherzyki sa na jajniku i na nim zostaja...


    u5cvp2.png
  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4756 1374

    Wysłany: 4 grudnia 2015, 15:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Martoszka wrote:
    On zostaje na swoim miejscu. W razie ciąży to albo się wchłania, albo zostaje. Ale zazwyczaj nie zagraża ciąży.
    No i nie blokuje nic jak w ostatnim pytaniu.
    Dziekuje za konkrety:-)

    Martoszka lubi tę wiadomość

    iv09i09katk65tr1.png
  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4756 1374

    Wysłany: 4 grudnia 2015, 15:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    olencja wrote:
    pecherzyki sa na jajniku i na nim zostaja...
    Dziękuję również za konkretna odp;)

    iv09i09katk65tr1.png
  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4756 1374

    Wysłany: 4 grudnia 2015, 15:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Betty Boop wrote:
    Witajcie po południu.
    Wombi, pysia przykro mi :(

    Co do pecherzyków niepeknietych ja po poprzedniej stymulacji miałam sporo niepeknietych, zrobila sie torbiel-nawet podwójna) i rosły do pewnego momentu a potem sie wchłoneły.
    Dzieki:-)

    iv09i09katk65tr1.png
  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4756 1374

    Wysłany: 4 grudnia 2015, 16:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wombi wrote:
    U mnie beta jak zwykle czyli 0
    Przykro mi. Ale nowy cykl nows szansa. Wspieram

    iv09i09katk65tr1.png
  • wombi Autorytet
    Postów: 4580 4164

    Wysłany: 4 grudnia 2015, 16:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pierdziele, nie robię chyba więcej IUI bo to nie ma u mnie sensu, szkoda czasu
    w środę jadę do lekarza i ustalimy co i jak i kiedy in vitro robimy

    nawet mi nie jest już przykro, po tylu latach się przyzwyczaiłam i w cuda nie wierzę...

    23a58460c4.png

    Hashimoto, MTHFR , NK 17%,teratozoospermia, rozjechane cytokiny, gruczolak przysadki, endometrioza, borelioza
    Starania od 2013
    HSG, laparoskopia, histero, IUI :( histero z resekcją
    01.2016 I ICSI :( 1 zarodek, 0 mrożaków
    05.2016 II ICSI 1 zarodek 8A1, 0 mrożaków, [*] 6tc 💔
    11.2019 IUI :(
    12.2019 IUI :(
    02.2020 IUI :(
    06.2020 III IMSI 9 komórek, 3 dojrzałe, 1 zapłodnienie - brak transferu :(
    09.2020 - leczenie immuno i 3 cykle starań naturalnych
    06.2021 IV ICSI transfer 8A1, 4 blaski zamrożone
    8dpt 26, 10dpt 91, 12dpt 256, 28dpt <3
    12+3 prenatalne - uogólniony obrzęk płodu :( czekamy na amnio
    16tc 💔 Robercik - zespół Edwardsa
    14.02.2022 FET 3aa
    6dpt ⏸
    7dpt beta 72,70
    9dpt beta 178
    14dpt 1709
    25dpt jest <3 6t2d
    12+5 usg prenatalne OK - chyba 👧
    22+2 połówkowe Ok - będzie 👧
    30+4 prenatalne 3 trymestru OK - dalej 👧
    39+4 Julia cc 3380 50 cm ❤️
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 grudnia 2015, 16:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    klaudia12369 wrote:
    Hej ewa81 :) Ja sie lecze w Provicie i mialam ostatnio 1 IUI 24.11 :) A do jakiego lekarza chodzilas do tej pory? Z opisu wyglada mi to na dr G. I na jakiego zmienilas?


    Witam :) spadłaś mi z nieba :), to był dr J. a zmieniłam na dra M. Chciałam do pani dr P. ale jest w ciąży, albo już urodziła :).
    Bardzo proszę albo na priv, jakie musiałaś zrobić badania, czy zanim przystąpiliście do IUI, miałaś też cykle stymulowane lekiem apo letro?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 grudnia 2015, 16:17

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 grudnia 2015, 16:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    monimoni16 wrote:
    Cześć, ja miałam iui w angeliusie :-) przygotowywał mnie do tego dr Juraszek a inseminację wykonał dr orliński. Musiałam mieć badania na pełną wirusologię w laborze wiedzą o co chodzi :-)

    Witaj Moni :) dzięki za odpowiedź. Chodziłaś do J.? Dla mnie on jest wielką porażką....w ogóle nie powinien być ginekologiem, nie ma żadnego podejścia do pacjentki. Badania chcę zrobić gdzie indziej i dlatego chcę wiedzieć jakie - mi napisał HBS, HIV, HCV i WR. Kiedy miałaś IUI i czy udała się?

  • monimoni16 Koleżanka
    Postów: 46 61

    Wysłany: 4 grudnia 2015, 16:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ewa81 wrote:
    Witam :) spadłaś mi z nieba :), to był dr J. a zmieniłam na dra M. Chciałam do pani dr P. ale jest w ciąży, albo już urodziła :).
    Bardzo proszę albo na priv, jakie musiałaś zrobić badania, czy zanim przystąpiliście do IUI, miałaś też cykle stymulowane lekiem apo letro?
    Na początku cyklu clo, w 12 dniu ovitrelle i tyle. A badania jak juz pisałam wcześniej pełna wirusologia. :-) J. polecił mi mój gin do którego wracam jak tylko 17 grudnia usłyszę serduszko mojego kropka.:-D

    oar83e3krz9gon2x.png
  • Jolcia1985 Autorytet
    Postów: 641 282

    Wysłany: 4 grudnia 2015, 16:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wombi przykro mi :-( dzisiaj se złe wiadomosci tutaj :-(. Widze ze juz dlugo sie staracie, mysle ze decyzja o in vitro to dobra decyzja, czasami szkoda naszych, nerwow, bolu, tym bardziej jak same przestajemy wierzyc w iui. Trzymaj sie kochana !

    1 IUI X.2015 - :(, 2 IUI XI.2015 :(
    I.2016 - laparoskopia, histeroskopia
    05.11.2016 Antoś ❤
    20.06.2018 [*] 10tc Aniołek Basia 6tc
    10.11.2018 jest ❤️😃 bracik


  • monimoni16 Koleżanka
    Postów: 46 61

    Wysłany: 4 grudnia 2015, 16:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ewa81 wrote:
    monimoni16 wrote:
    Cześć, ja miałam iui w angeliusie :-) przygotowywał mnie do tego dr Juraszek a inseminację wykonał dr orliński. Musiałam mieć badania na pełną wirusologię w laborze wiedzą o co chodzi :-)

    Witaj Moni :) dzięki za odpowiedź. Chodziłaś do J.? Dla mnie on jest wielką porażką....w ogóle nie powinien być ginekologiem, nie ma żadnego podejścia do pacjentki. Badania chcę zrobić gdzie indziej i dlatego chcę wiedzieć jakie - mi napisał HBS, HIV, HCV i WR. Kiedy miałaś IUI i czy udała się?
    16.11 iui i jak na razie bardzo udana :-D ja na badania jechałam do diagnostyki w kato, oni wiedzą jakie badania potrzeba. :-) A jeśli chodzi o J to może optymizmem nie tryska, ale on jest od leczenia a nie pocieszania...on ma gdzieś pacjentki z drogi, ktore przychodzą na iui. To jest inny typ gina ;-)

    oar83e3krz9gon2x.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 grudnia 2015, 16:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Monimoni to gratulacje :) spokojnej ciąży życzę :)
    Ja pocieszenia nie oczekuję, ale konkretnych informacji, a od niego niczego nie można dowiedzieć się, trzeba na siłę z niego wyciągać i inne rzeczy, ale nie będę tu już pisać o tym :)

  • Karo85 Autorytet
    Postów: 542 522

    Wysłany: 4 grudnia 2015, 17:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wombi- tulę i w zupełności rozumiem decyzję o IV. Ja też chyba tak zrobię.

    Jolcia- sprzęt był ten sam...ja już nic nie wiem:(

    Acha i dziś znów mam podbarwiony śluz jak wróciłam od lekarza. Kurcze, może to od usg?

    ech, do bani wszystko.

    06.2010- córeczka :)
    5.06.2014- Aniołek [8 tc]
    21.06.2015- córeczka[24 tc] :(
    niedrożny LJ., AMH 4,78 PCO, IO.Mutacja MTHFR CT i AC
    02.02- INV Bocian BS,krótki p. 6 komórek/3 zarodki
    16.02- transfer 2 x 8A. - :(
    CRIO 28.04.- :( 3 BA
    II pro. Novum- długi p.19.08-transfer 1x8A.
    4 sniezynki na zimowisku
  • klaudia12369 Autorytet
    Postów: 346 293

    Wysłany: 4 grudnia 2015, 18:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ewa81 wrote:
    Witam :) spadłaś mi z nieba :), to był dr J. a zmieniłam na dra M. Chciałam do pani dr P. ale jest w ciąży, albo już urodziła :).
    Bardzo proszę albo na priv, jakie musiałaś zrobić badania, czy zanim przystąpiliście do IUI, miałaś też cykle stymulowane lekiem apo letro?

    A od dr J. też moja znajoma uciekła bo jej się nie podobało jego podejście :/ Ja się nie wypowiem bo nigdy u niego nie byłam. Ja chodze do dr P. Pani dr juz urodzila i od poczatku listopada normalnie pracuje w klinice wiec bez problemu sie mozna do niej zapisac :)

    Przed samym IUI musielismy zrobic oboje HBS, HIV, HCV i WR - kile. Innych nie, ale moze dlatego ze mialam wczesniej robione w czasie diagnostki i nie trzeba bylo np toxo, rozyczke itp.

    Ja bylam stymulowana na Aromku a to jest chyba prawie to samo co apo letro czyli letrozol.


    monimoni16 to nawet nie wiedzialam ze Ty tez z Provity! Bardzo sie ciesze, ze Ci sie udalo :)

    PCOS, niedoczynność tarczycy, Hashimoto, insulinoopornosc, mutacja Leidena
    o148jw4z8q8kgslq.png
  • monimoni16 Koleżanka
    Postów: 46 61

    Wysłany: 4 grudnia 2015, 18:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ewa81 wrote:
    Monimoni to gratulacje :) spokojnej ciąży życzę :)
    Ja pocieszenia nie oczekuję, ale konkretnych informacji, a od niego niczego nie można dowiedzieć się, trzeba na siłę z niego wyciągać i inne rzeczy, ale nie będę tu już pisać o tym :)

    Dlatego uciekam od nigo jak tylko szybko to będzie możliwe ;-) ale co by złego nie mówić to doprowadził do udanej iui ;-)

    oar83e3krz9gon2x.png
  • monimoni16 Koleżanka
    Postów: 46 61

    Wysłany: 4 grudnia 2015, 18:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    klaudia12369 wrote:
    A od dr J. też moja znajoma uciekła bo jej się nie podobało jego podejście :/ Ja się nie wypowiem bo nigdy u niego nie byłam. Ja chodze do dr P. Pani dr juz urodzila i od poczatku listopada normalnie pracuje w klinice wiec bez problemu sie mozna do niej zapisac :)

    Przed samym IUI musielismy zrobic oboje HBS, HIV, HCV i WR - kile. Innych nie, ale moze dlatego ze mialam wczesniej robione w czasie diagnostki i nie trzeba bylo np toxo, rozyczke itp.

    Ja bylam stymulowana na Aromku a to jest chyba prawie to samo co apo letro czyli letrozol.


    monimoni16 to nawet nie wiedzialam ze Ty tez z Provity! Bardzo sie ciesze, ze Ci sie udalo :)

    Mam nadzieję i wierzę, że każdej z was prędzej czy później się uda. W 39 cyklu spełniło się moje największe marzenie :-) pozdrawiam was wszystkie serdecznie :-)

    klaudia12369 lubi tę wiadomość

    oar83e3krz9gon2x.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 grudnia 2015, 19:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Monimoni a mogę Cię spytać, jaki u Was był problem?
    Nie wiedziałam, że babka P. już wróciła po urodzeniu, to bym do niej się zapisała.

‹‹ 980 981 982 983 984 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Klinika niepłodności - 50 pytań, na które warto znać odpowiedź przy pierwszej wizycie.

Chciałabyś mieć pewność, że dobrze przygotowałaś się do swojej pierwszej wizyty u lekarza, dotyczącej problemów z zajściem w ciążę? Skorzystaj z naszego formularza płodności  – są to pytania, które dobry specjalista prawdopodobnie zada Ci podczas pierwszej wizyty , która pomoże zdiagnozować niepłodność. W ten sposób o niczym nie zapomnisz i będziesz mieć pod ręką wszystkie szczegóły dotyczące Twojego zdrowia, płodności lub historii chorób w Twojej rodzinie!       

CZYTAJ WIĘCEJ

5 rzeczy, które wesprą Twoje starania o dziecko!

Rozpoczynacie starania o dziecko. Wykonujesz kolejne testy ciążowe i… nic. Zastanawiasz się, dlaczego to tyle trwa, skoro „wszyscy” wokół informują o tym, że spodziewają się dziecka. Tak naprawdę wiele starań kończy się sukcesem dopiero po pewnym czasie, a niepłodność dotyczy już blisko 15-20% par. Sprawdź, co możesz zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na szczęśliwe poczęcie.

CZYTAJ WIĘCEJ

Testy hormonalne w leczeniu niepłodności

Problemy hormonalne są jedną z najczęstszych przyczyn trudności z zajściem w ciążę. Jakie testy hormonalne warto wykonać podczas diagnostyki i leczenia problemów z płodnością?

CZYTAJ WIĘCEJ