Odpowiedz

INSEMINACJA

Oceń ten wątek:
  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 90

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 19:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a mnie boli mocno brzuch i juz tak sobie mysle ze chyba lykne nospe bo mam zamiar dzisiaj pospac, a jak tak dalej bedzie to raczej dzis nie usne. Z godziny na godzine mysle ze zysci sie najgorszy scenariusz...

    zapewne nie dotrwam nawet do testowania tak jak w poprzednim cyklu to sie staje norma u mnie

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 grudnia 2015, 19:49

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • klaudia12369 Autorytet
    Postów: 346 293

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 19:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karo85 trzymam mocno kciuki żeby sie udało :)

    A jeśli nie masz nic przeciwko to mogę Cię coś podpytać? Z tego co zauważyłam to sporo kobiet z pcos ma mutacje MTHFR. Nigdy tego nie badałam i zaczynam się bać czy u mnie też tego nie będzie. Nie wiesz czasem czy moża robić badania w ciąży? I jaki bierzesz Akard? 75?

    Karo85 lubi tę wiadomość

    PCOS, niedoczynność tarczycy, Hashimoto, insulinoopornosc, mutacja Leidena
    o148jw4z8q8kgslq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 20:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zuza1212 wrote:
    a mnie boli mocno brzuch i juz tak sobie mysle ze chyba lykne nospe bo mam zamiar dzisiaj pospac, a jak tak dalej bedzie to raczej dzis nie usne. Z godziny na godzine mysle ze zysci sie najgorszy scenariusz...

    zapewne nie dotrwam nawet do testowania tak jak w poprzednim cyklu to sie staje norma u mnie
    Zuza trzymam mocno kciuki żeby się udało :-*

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 20:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kleis wrote:
    ja dotad mialam 2 iui i dwie bezbolesne. po tej ostatniej nawet zadnego pobolewania jak przy pierwszej. pojawilo sie tylko troche brudnego sluzu. Dzisiaj bylam na usg i pecherzyk pekl, widoczne bylo cialko zoltee dostalam duphaston. ogolnie jestem dobrej mysli :)

    Karo85 ja tez testuje w Wigiliem wiec te Swieta beda albo barrdzo szczesliwe albo bardzo smutnem tymbardziej ze moje dwie rodzine siostry urodzily w tym roku i czasem troche smutno ze my nawet nie mozemy sie naturalnie starac. na szczescie przed swietami mam sporo zajec w pracy wiec oby czas oczekiwania na testowanie szybko minal :)
    Kleis ja testuje chwilę przed świętami tak bym chciała dostać taki piękny prezent od Boga w postaci Maluszka :-) wiem co przezywasz u mojego męża dwoje małych się Urodziło u mojego brata a my tak czekamy i czekamy miejmy nadzieję że to będą najpiękniejsze święta :-)

    kleis lubi tę wiadomość

  • Karo85 Autorytet
    Postów: 542 522

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 21:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    klaudia12369 wrote:
    Karo85 trzymam mocno kciuki żeby sie udało :)

    A jeśli nie masz nic przeciwko to mogę Cię coś podpytać? Z tego co zauważyłam to sporo kobiet z pcos ma mutacje MTHFR. Nigdy tego nie badałam i zaczynam się bać czy u mnie też tego nie będzie. Nie wiesz czasem czy moża robić badania w ciąży? I jaki bierzesz Akard? 75?

    Mutacje bada się że śliny lub krwi. Możesz zrobić w ciąży. To nie przeszkadza. Można zamówić taki pakiet na stronie invicty. Wysyłają do domu robisz i odsyłacze kurierem. Nie bój się. Wszystko zależy od rodzaju mutacji bo jest kilka opcji ale można to minimalizować poprzez odpowiednie dawki metylowanej formy kwasu foliowego i Wit. Z grupy B. Do tego w ciąży ckexane. A teraz biorę acard 75.

    06.2010- córeczka :)
    5.06.2014- Aniołek [8 tc]
    21.06.2015- córeczka[24 tc] :(
    niedrożny LJ., AMH 4,78 PCO, IO.Mutacja MTHFR CT i AC
    02.02- INV Bocian BS,krótki p. 6 komórek/3 zarodki
    16.02- transfer 2 x 8A. - :(
    CRIO 28.04.- :( 3 BA
    II pro. Novum- długi p.19.08-transfer 1x8A.
    4 sniezynki na zimowisku
  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4752 1373

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zuza to jeszcze nie czas na okres wiec spokojnie. Od iui minęło 8 dni, daj sobie jeszcze czas:-) bol brzucha może roznie zwiastowac

    iv09i09katk65tr1.png
  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4752 1373

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 21:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karo powodzenia. Oby ten pęcherzyk byl tym szczesliwym:-)

    Karo85 lubi tę wiadomość

    iv09i09katk65tr1.png
  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 90

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 22:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lunka, akurat jutro wypada mi termin @ (wedlug ostatniej dl. cyklu) wiec roznie moze byc w moim przypadku

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • kleis Ekspertka
    Postów: 227 116

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 22:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bas w takim razie zycze nam cierpliwosci w odliczaniu do testowania ;) jestem pozytywnie nastawiona i czuje ze to moze byc TEN cykl :)

    endometrioza, mięśniaki
    laparoskopia 2010, laparotomia 2015
    2015 - 2 IUI :(
    IV 2016 - 1 IVF
    X 2016 - 2 IVF
    21 X 2017 crio
    30 IV 2018 crio
    konsultacje immonulogiczne
    18.02.2019 crio
    od 06.2019 konsultacje u naprotechnologa
    14.10.2019 beta 453,4 ❤
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 22:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kleis ja tak.samo bo.to.taki magiczny czas :-)

    kleis lubi tę wiadomość

  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4752 1373

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 22:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zuza1212 wrote:
    lunka, akurat jutro wypada mi termin @ (wedlug ostatniej dl. cyklu) wiec roznie moze byc w moim przypadku
    Wiec miejmy nadzieję ze ten cykl bedzie dłuższy znaczy udany:-) musimy myśleć pozytywnie. Nie nakrecac się-myśleć pozytywnie:-)

    iv09i09katk65tr1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 22:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    klaudia12369 wrote:
    Karo85 trzymam mocno kciuki żeby sie udało :)

    A jeśli nie masz nic przeciwko to mogę Cię coś podpytać? Z tego co zauważyłam to sporo kobiet z pcos ma mutacje MTHFR. Nigdy tego nie badałam i zaczynam się bać czy u mnie też tego nie będzie. Nie wiesz czasem czy moża robić badania w ciąży? I jaki bierzesz Akard? 75?

    Ja mam mutację genu MTHFR. Bada się z krwi, także można w ciąży. Podobno powinno się brać zastrzyki Clexane przy tej mutacji w ciąży. No i dużo więcej kwasu foliowego najlepiej metylowanego. Ja biorę kwas foliowy zwykły ale na receptę 5mg oraz kwas foliowy w FemibionieNatal 1, bo tam jest 400 mikrogramów metylowanego. Acard 75 biorę już od kilku miesięcy.... no z tym, że ja jeszcze w ciąży nie jestem.

  • klaudia12369 Autorytet
    Postów: 346 293

    Wysłany: 12 grudnia 2015, 07:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karo85 Rutelka dziękuję za informacje : jakoś nei mogę się pozbyć tych myśli z głowy. Zapytym jeszcze gin w środę.
    Czytałam trochę o Acardzie i widziałam że jest dostępny bez recepty, ciekawe czy można brać zapobiegawczo w ciąży zanim przyjdą wyniki czy jest mutacja czy nie :/

    Właśnie sprawdziałam w Invicta cena za pakiet 200 zł :) Na stronie jakiegoś innego laboratorium było 500 zł

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 grudnia 2015, 07:30

    PCOS, niedoczynność tarczycy, Hashimoto, insulinoopornosc, mutacja Leidena
    o148jw4z8q8kgslq.png
  • Betty Boop Autorytet
    Postów: 954 1018

    Wysłany: 12 grudnia 2015, 08:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rutelka wrote:
    Pewnie, że możesz. Powodzenia kochana, jeszcze chyba z tydzień musisz czekać na wynik co? Która to IUI?

    Poczekam do 18 grudnia a to moja 2 IUI :)

    Klaudia ja dostałam Acard i mam brac po 1 tabl az do ciąży łacznie z dupkiem a potem nie wiem.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 grudnia 2015, 08:03

    KasicaLisica, klaudia12369 lubią tę wiadomość

    <3 MARCELINA <3
    3i49krhmqkw026mb.png
    11.02. 2015 IUI (10t * )
    3.12.2015 IUI :)
  • Karo85 Autorytet
    Postów: 542 522

    Wysłany: 12 grudnia 2015, 08:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Klaudia bo w Invicta mają teraz promocje na pakiety badań. Dlatego cena niższa.

    Acard ma za zadanie zapobiegać mikroskrzepom bo wpływa na ukrwienie śluzówki. Pomafa to tez dobrze zagniezdzic sie zarodkowi. Ckexane to już typowo przeciwzakrzepowo działa. Ja acard też łykam od kilku miesięcy. Jak tylko będzie pozytywny test mam przejść na zastrzyki właśnie.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 grudnia 2015, 08:10

    klaudia12369 lubi tę wiadomość

    06.2010- córeczka :)
    5.06.2014- Aniołek [8 tc]
    21.06.2015- córeczka[24 tc] :(
    niedrożny LJ., AMH 4,78 PCO, IO.Mutacja MTHFR CT i AC
    02.02- INV Bocian BS,krótki p. 6 komórek/3 zarodki
    16.02- transfer 2 x 8A. - :(
    CRIO 28.04.- :( 3 BA
    II pro. Novum- długi p.19.08-transfer 1x8A.
    4 sniezynki na zimowisku
  • J82 Ekspertka
    Postów: 137 107

    Wysłany: 12 grudnia 2015, 09:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zuza1212 wrote:
    Jak zaszlam w ciaze moze po tygodniu od testu zaczely mnie bardzo bolec piersi. Moge powiedziec z wlasnego doswiadczenia jak przestaly mnie bolec piersi poczulam ze cos jest nie tak i sie nie mylilam poronilam. Mysle ze jakiekolwiek objawy pojawia sie troszke pozniej☺

    U mnie było podobnie. Cycki bolały co prawda już tydzień przed okresem, którego ostatecznie nie dostałam... Byłam pewna, że ten ból to wynik przyjmowanych po inseminacji leków i generalnie leków do zabiegu. Potem niespełna trzy tygodnie radości po potwierdzeniu ciąży. I pewnego dnia ból minął - ot tak, całkowicie, w mgnieniu oka. I niestety kilka dni później było już po ciąży.

    Marysia
    36 l, 5 inseminacji (ciąża poroniona), niedrożne jajowody, 1 IVF, 3 transfery, 1 c. bioch.

  • klaudia12369 Autorytet
    Postów: 346 293

    Wysłany: 12 grudnia 2015, 09:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny :*

    Karo85 a Ty robiłaś te badania własnie z Invicty?

    PCOS, niedoczynność tarczycy, Hashimoto, insulinoopornosc, mutacja Leidena
    o148jw4z8q8kgslq.png
  • Karo85 Autorytet
    Postów: 542 522

    Wysłany: 12 grudnia 2015, 09:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak. Ja robiłam w Invicta.

    06.2010- córeczka :)
    5.06.2014- Aniołek [8 tc]
    21.06.2015- córeczka[24 tc] :(
    niedrożny LJ., AMH 4,78 PCO, IO.Mutacja MTHFR CT i AC
    02.02- INV Bocian BS,krótki p. 6 komórek/3 zarodki
    16.02- transfer 2 x 8A. - :(
    CRIO 28.04.- :( 3 BA
    II pro. Novum- długi p.19.08-transfer 1x8A.
    4 sniezynki na zimowisku
  • klaudia12369 Autorytet
    Postów: 346 293

    Wysłany: 12 grudnia 2015, 09:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A pamietasz moze ile czekałaś na wyniki?

    PCOS, niedoczynność tarczycy, Hashimoto, insulinoopornosc, mutacja Leidena
    o148jw4z8q8kgslq.png
  • Karo85 Autorytet
    Postów: 542 522

    Wysłany: 12 grudnia 2015, 09:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ok. 2 tygodni.

    klaudia12369 lubi tę wiadomość

    06.2010- córeczka :)
    5.06.2014- Aniołek [8 tc]
    21.06.2015- córeczka[24 tc] :(
    niedrożny LJ., AMH 4,78 PCO, IO.Mutacja MTHFR CT i AC
    02.02- INV Bocian BS,krótki p. 6 komórek/3 zarodki
    16.02- transfer 2 x 8A. - :(
    CRIO 28.04.- :( 3 BA
    II pro. Novum- długi p.19.08-transfer 1x8A.
    4 sniezynki na zimowisku
‹‹ 993 994 995 996 997 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Choroby endometrium - jakie są najczęstsze?

Czym jest endometrium, a czym endometrioza? Jakie mogą być inne choroby endometrium i jak się objawiają? Jaka grubość endometrium jest optymalna podczas starań o dziecko? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedoczynność tarczycy podczas starania o dziecko

Tarczyca to niewielki gruczoł umiejscowiony na szyi człowieka, który wytwarza hormony i ma ogromny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Dlaczego tak często obniża płodność kobiety? Jak rozpoznać najczęstsze choroby tarczycy: niedoczynność i nadczynność? Przeczytaj w eksperckim artykule w całości poświęconym tarczycy! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego