X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną inseminacja 2017
Odpowiedz

inseminacja 2017

Oceń ten wątek:
  • ja1986 Autorytet
    Postów: 548 357

    Wysłany: 15 listopada 2017, 09:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rebe 2 listopada
    jutro będzie równy rok od cp -może to znak jakiś że mój aniołek gdzieś tam nade mną czuwa ...

    16.09.2016 I AID :( 18.10.2016 II AID :) CP :( usunięty prawy jajowód 06.06.2017 III AID :(
    02.11.2017 IV AID :) beta 14 dpo 99,96 18dpo 521,08
    iv09vcqgxm883epp.png
  • Paulaa25 Autorytet
    Postów: 1291 711

    Wysłany: 15 listopada 2017, 09:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania_84 mam pytanko widzę że działamy w tej samej klinice ☺Powiedz prosze u kogo się leczyłaś i kto robił Ci tą szczęśliwą iui?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 listopada 2017, 09:54

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    klz99vvj0gp9lsbd.png
  • ewelcia45 Ekspertka
    Postów: 461 63

    Wysłany: 15 listopada 2017, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A czy któraś z dziewczyn działa w Invicta Warszawa?

    ewelcia45
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 listopada 2017, 10:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, a mnie właśnie pękają jajka... to chyba trochę późno 24 h po iui, co?

  • Truskawkowa90 Autorytet
    Postów: 592 578

    Wysłany: 15 listopada 2017, 10:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja1986 oby ten bladzioch okazał się ciążą <3 zaciskam kciuki i czekamy na wyniki jutrzejszej bety, oczywiście wysokiej :)

    ja1986 lubi tę wiadomość

    starania od 05.2015
    JA: jajowody drożne,hormony ok,owulacje ok
    ON 09.2017: morfologia->2.88;ilość->9.36\ml i 33mln
    ON 01.2018:morfologia->4%;ilość->23\ml i 69mln całość
    10.2017-01.2018 -> 4 IUI :(
    06.2018 histerolaparoskopia usunięty zrost macicy z przednią ścianą jamy brzusznej

  • tolerancyjna Autorytet
    Postów: 1737 1562

    Wysłany: 15 listopada 2017, 10:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    didik34 wrote:
    Dziewczyny, a mnie właśnie pękają jajka... to chyba trochę późno 24 h po iui, co?
    Plemnik potrafi przetrwać do 3 dni - a u Ciebie w stopce widzę, że nasienie w normie więc chyba nie masz powodów do zmartwień kochana!

    31 lat; hiperprolaktynemia, niedoczynność, PCOS, plastyka macicy; AMH 3,03; kariotypy ok
    ON: Morfologia 2%, HBA i DFI prawidłowe
    3 x IUI :(
    06.18 - I PICSI, z 14 pobranych żadnej zapłodnionej komórki :(
    08.18 - II PICSI, z 15 pobranych żadnej zapłodnionej komórki :(
    03.19 - start III procedury,
    19.06.19 - IMSI + Fertile Chip, 21 pęcherzyków/10 komórek, w pierwszej dobie zero zapłodnień... I nagle cud! Transfer w 3 dobie zarodka 8a, beta 9 dtp 1,97; 10 dpt 1,34 :(
    08.06.20 - transfer AZ :(
    07.07.20 - transfer AZ, 7dpt - beta 75.05, 9dpt - 188.06, 13dpt - 1115
    10 tc 💔
  • tolerancyjna Autorytet
    Postów: 1737 1562

    Wysłany: 15 listopada 2017, 10:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja1986 wrote:
    rebe 2 listopada
    jutro będzie równy rok od cp -może to znak jakiś że mój aniołek gdzieś tam nade mną czuwa ...
    <3

    31 lat; hiperprolaktynemia, niedoczynność, PCOS, plastyka macicy; AMH 3,03; kariotypy ok
    ON: Morfologia 2%, HBA i DFI prawidłowe
    3 x IUI :(
    06.18 - I PICSI, z 14 pobranych żadnej zapłodnionej komórki :(
    08.18 - II PICSI, z 15 pobranych żadnej zapłodnionej komórki :(
    03.19 - start III procedury,
    19.06.19 - IMSI + Fertile Chip, 21 pęcherzyków/10 komórek, w pierwszej dobie zero zapłodnień... I nagle cud! Transfer w 3 dobie zarodka 8a, beta 9 dtp 1,97; 10 dpt 1,34 :(
    08.06.20 - transfer AZ :(
    07.07.20 - transfer AZ, 7dpt - beta 75.05, 9dpt - 188.06, 13dpt - 1115
    10 tc 💔
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 listopada 2017, 10:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tolerancyjna wrote:
    Plemnik potrafi przetrwać do 3 dni - a u Ciebie w stopce widzę, że nasienie w normie więc chyba nie masz powodów do zmartwień kochana!
    Też sobie to tak tłumaczę, ale jak nie wychodzi tyle czasu , to włącza się myślenie;) OK nie panikuję już ;)

  • srebrzysta Autorytet
    Postów: 1965 1079

    Wysłany: 15 listopada 2017, 10:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja1986 wrote:
    rebe 2 listopada
    jutro będzie równy rok od cp -może to znak jakiś że mój aniołek gdzieś tam nade mną czuwa ...

    Trzymam kciuki to byłby piękny prezent ;)

    ja1986 lubi tę wiadomość

    hchypc0zgq8syrex.png
  • ja1986 Autorytet
    Postów: 548 357

    Wysłany: 15 listopada 2017, 10:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    truskawkowa a Ty ???? przecież razem miałyśmy IUI nie skusił Cię sikaniec ?

    ja idę do pracy to będzie długi dzień :P

    Paulaa25 lubi tę wiadomość

    16.09.2016 I AID :( 18.10.2016 II AID :) CP :( usunięty prawy jajowód 06.06.2017 III AID :(
    02.11.2017 IV AID :) beta 14 dpo 99,96 18dpo 521,08
    iv09vcqgxm883epp.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31311

    Wysłany: 15 listopada 2017, 12:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paulaa25 wrote:
    Ania_84 mam pytanko widzę że działamy w tej samej klinice ☺Powiedz prosze u kogo się leczyłaś i kto robił Ci tą szczęśliwą iui?
    Mnie leczypa dr Langner 1 iui z racji choroby dr robil mi dr Czerwiński natomiast druga iui cala prowadzila i robila dr Langner

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • AgnieszkaH Autorytet
    Postów: 1372 793

    Wysłany: 15 listopada 2017, 12:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja1986 wrote:
    dziewczyny zrobiłam test -jest bledzioch .....Boże niech to nie będą zwidy albo omamy ,jutro zrobię betę :) trzymajcie kciuki:)

    Jej!!! Cudowne wieści! Mocno zaciskam kciuki za betę:)

    ja1986 lubi tę wiadomość

    Aga
    35 lat
    Starania od 2014r.
    4 Cykle stymulowane 😢 3 IUI 😢
    1 IVF 02.2019 ICSI 2 komórki - 1 zarodek - ET 3-dniowca 18.02.2019 😢
    2 IVF 01.2020 ICSI+MACS 6 komórek - 3 blastki 😍
    Pół roku leczenia ureaplasmy. Skutecznie💪
    1 FET 13.10.2021 Embryoglue+Accofil+Encorton - 7tc puste jajo 💔
    2 FET 24.03.2022 Embryoglue+Accofil+Encorton😭
    3 FET 14.07.2022 Accofil+Embryoglue😭
    KONIEC STARAŃ Z POMOCĄ MEDYCZNĄ NA BARDZO DŁUGO LUB NA ZAWSZE
    Problemy: immunologia, cienkie endometrium (stany zapalne), słabe komórki, PAI-1 hetero, zrosty, mięśniak śródścienny itd...
    KIR Bx bez implantacyjnych, mąż C1C2
  • AgnieszkaH Autorytet
    Postów: 1372 793

    Wysłany: 15 listopada 2017, 12:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    didik34 wrote:
    Dziewczyny, a mnie właśnie pękają jajka... to chyba trochę późno 24 h po iui, co?

    Spokojnie, dobrej jakości plemniki w pożywce na pewno dotrwały do owulacji:)

    Aga
    35 lat
    Starania od 2014r.
    4 Cykle stymulowane 😢 3 IUI 😢
    1 IVF 02.2019 ICSI 2 komórki - 1 zarodek - ET 3-dniowca 18.02.2019 😢
    2 IVF 01.2020 ICSI+MACS 6 komórek - 3 blastki 😍
    Pół roku leczenia ureaplasmy. Skutecznie💪
    1 FET 13.10.2021 Embryoglue+Accofil+Encorton - 7tc puste jajo 💔
    2 FET 24.03.2022 Embryoglue+Accofil+Encorton😭
    3 FET 14.07.2022 Accofil+Embryoglue😭
    KONIEC STARAŃ Z POMOCĄ MEDYCZNĄ NA BARDZO DŁUGO LUB NA ZAWSZE
    Problemy: immunologia, cienkie endometrium (stany zapalne), słabe komórki, PAI-1 hetero, zrosty, mięśniak śródścienny itd...
    KIR Bx bez implantacyjnych, mąż C1C2
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 listopada 2017, 12:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    didik34 wrote:
    Też sobie to tak tłumaczę, ale jak nie wychodzi tyle czasu , to włącza się myślenie;) OK nie panikuję już ;)

    Do dwóch dni podobno dobre nasienie jest w stanie dotrwac, a u Was parametry byly super wiec mysle, ze mozesz byc spokojna. Idziesz jeszcze na usg zeby upewnic sie czy pekly? Ja sie wlasnie zastanawiam czy isc. U mnie jest taki problem, ze ja nigdy nie czuje kiedy pekaja wiec nie wiem tak naprawde co tam sie dzieje.

  • Iwkaaa Autorytet
    Postów: 1305 662

    Wysłany: 15 listopada 2017, 12:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja1986 wrote:
    dziewczyny zrobiłam test -jest bledzioch .....Boże niech to nie będą zwidy albo omamy ,jutro zrobię betę :) trzymajcie kciuki:)

    Trzym kciuku za jutrzejszą betę!!
    Czytałam we wcześniejszych wpisach że koszt takiej iui to 1650 zl Wam wychodzi.
    Mam pytanko a raczej kilka. Czym jesteś stymulowana ?
    I w czym jest problem w nasieniu że robicie aid ?
    A nasienie sami załatwiacie czy klinika Wam zapewnia tylko wybieracie które? I jakiej klinice jak można wiedzieć ;)

    IVF - IMSI 03.2018 - 1 zarodek :(
    2 IVF - IMSI - 08.2018 - 1 zarodek ❤
    km5s9vvjak0u5yuw.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 listopada 2017, 13:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    vaola86 wrote:
    Do dwóch dni podobno dobre nasienie jest w stanie dotrwac, a u Was parametry byly super wiec mysle, ze mozesz byc spokojna. Idziesz jeszcze na usg zeby upewnic sie czy pekly? Ja sie wlasnie zastanawiam czy isc. U mnie jest taki problem, ze ja nigdy nie czuje kiedy pekaja wiec nie wiem tak naprawde co tam sie dzieje.
    Vaola tym razem moja ginka powiedziała, że mam nie przychodzić na usg, bo pęcherzyki zawsze mi pękają. A i tak nie będzie miało to znaczenia, bo jak się nie uda to czeka mnie laparo...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 listopada 2017, 13:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    vaola86 wrote:
    Do dwóch dni podobno dobre nasienie jest w stanie dotrwac, a u Was parametry byly super wiec mysle, ze mozesz byc spokojna. Idziesz jeszcze na usg zeby upewnic sie czy pekly? Ja sie wlasnie zastanawiam czy isc. U mnie jest taki problem, ze ja nigdy nie czuje kiedy pekaja wiec nie wiem tak naprawde co tam sie dzieje.
    A w ogóle jak Twoje pęcherzyki? Były całe na iui? Jak się czujesz?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 listopada 2017, 14:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    didik34 wrote:
    A w ogóle jak Twoje pęcherzyki? Były całe na iui? Jak się czujesz?

    Tak byly cale jeden mial 21 drugi 18mm. Moze nie byly jakies duze bo normalnie to lekarz pewnie odlozylby IUI na nastepny dzien, ale biorac pod uwage ze juz tyle razy nie zdazylismy lepiej bylo zrobic tego samego dnia. Ja tez zdecydowalam, ze nie ide na usg. Jestem przeziebiona juz prawie od tygodnia i szczerze powiedziawszy nie mam sily. Musze sie wykurowac w koncu. Tez zawsze pekaja mi pecherzyki a tak naprawde kazdy cykl jest inny i to ze w tym mi pekna przy danej wielkosci nie daje mi gwarancji, ze w przyszlym tez tak bedzie wiec taka wiedza, ze powiedzmy ze w tym miesiacu juz mi pekly nic mi nie da. Ja sie ciesze, ze w koncu udalo mi sie zrobic ten zabieg bo podjelismy juz z M decyzje, ze jak znowu nie zdoazymy przed peknieciem pecherzykow to rezygnujemy z IUI. Statystycznie male szanse a jak to u nas dodatkowo loteria zeby utrafic to juz w ogole. Ale na szczescie sie udalo ;)

    Musze powtorzyc badania przed kolejna IUI bo chcialabym podejsc jeszcze do jednej. Przynajmniej takie bylo zalozenie, ze robimy 3 lub 4. A w przyszlym roku jak nic nie zaskoczy to pewnie bedziemy sklaniac sie do IVF. Laparoskopii moj lekarz nie chce mi robic bo mowi, ze nie widzi podstaw.
    A jak Twoje samopoczucie?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 listopada 2017, 14:18

  • Truskawkowa90 Autorytet
    Postów: 592 578

    Wysłany: 15 listopada 2017, 15:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja1986 wrote:
    truskawkowa a Ty ???? przecież razem miałyśmy IUI nie skusił Cię sikaniec ?

    ja idę do pracy to będzie długi dzień :P
    Boję się trochę... cały czas byłam pozytywnie nastawiona, a teraz wolę jeszcze pobyć w tej niepewności. Zrobię test w piątek lub sobotę jeśli do tej pory @ nie przyjdzie. Po Twoich dobrych wieściach, mam nadzieję że 2.11 to była szczęśliwa data na inseminacje :)

    starania od 05.2015
    JA: jajowody drożne,hormony ok,owulacje ok
    ON 09.2017: morfologia->2.88;ilość->9.36\ml i 33mln
    ON 01.2018:morfologia->4%;ilość->23\ml i 69mln całość
    10.2017-01.2018 -> 4 IUI :(
    06.2018 histerolaparoskopia usunięty zrost macicy z przednią ścianą jamy brzusznej

  • AgnieszkaH Autorytet
    Postów: 1372 793

    Wysłany: 15 listopada 2017, 15:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    @ ja1986
    A masz jakieś objawy ciążowe?:)

    Aga
    35 lat
    Starania od 2014r.
    4 Cykle stymulowane 😢 3 IUI 😢
    1 IVF 02.2019 ICSI 2 komórki - 1 zarodek - ET 3-dniowca 18.02.2019 😢
    2 IVF 01.2020 ICSI+MACS 6 komórek - 3 blastki 😍
    Pół roku leczenia ureaplasmy. Skutecznie💪
    1 FET 13.10.2021 Embryoglue+Accofil+Encorton - 7tc puste jajo 💔
    2 FET 24.03.2022 Embryoglue+Accofil+Encorton😭
    3 FET 14.07.2022 Accofil+Embryoglue😭
    KONIEC STARAŃ Z POMOCĄ MEDYCZNĄ NA BARDZO DŁUGO LUB NA ZAWSZE
    Problemy: immunologia, cienkie endometrium (stany zapalne), słabe komórki, PAI-1 hetero, zrosty, mięśniak śródścienny itd...
    KIR Bx bez implantacyjnych, mąż C1C2
‹‹ 119 120 121 122 123 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ