Forum Starając się z pomocą medyczną Inseminacja 2018
Odpowiedz

Inseminacja 2018

Oceń ten wątek:
  • do87 Autorytet
    Postów: 813 676

    Wysłany: 10 lutego 2018, 20:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No nie truskweczko :( szczerze mówiąc myślałam ze teraz wlasnie sie uda:( ale nie martw sie kochana. Dzisiaj sie upij w trzy du.. pozniej wykorzystaj urlop (aczkolwiek mozesz trochę na nim zgrzeszyć ;)) i idź na sąsiedni wątek- moja siostra sie Toba zaopiekuje :* trzymaj sie kochana

    Starania od 05.2015
    hsg ok,pcos,cykle(niby)owulacyjne
    hba87% IgA,IgG0%, fragmentacja dna 21%; nasienie ok
    I iui 23.11.2017 :(
    II iui 12.04.2018 :(
    III iui 06 i 07.06.2018 :(
    30.07.2018 laparoskopia
    IV iui 04.09.2018 :(
    V iui 27.10.2018 :(
    IVF
  • Jaszmurka Autorytet
    Postów: 722 423

    Wysłany: 10 lutego 2018, 21:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Truskawkowa po cichu liczyłam na inny scenariusz patrząc na listę, ale nie chciałam zapeszać.
    Oczywiście, że zostań, przecież na urlopie wiele się może wydarzyć :)

    thgfugpjfonf59xe.png
  • Zizu87 Autorytet
    Postów: 1934 1357

    Wysłany: 10 lutego 2018, 21:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Truskawkowa :-(
    Powodzenia w dalszych działaniach!

  • Lucy2323 Autorytet
    Postów: 1354 1028

    Wysłany: 10 lutego 2018, 21:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Farelka wrote:
    Lucy co za późno co za późno nawet jak pęknie jutro to plemniki czekają zwarte i gotowe do akcji :-)
    No dzis wspolzylismy i teraz to juz nie bedziemy aż do iui zeby sie duzo nowych plemników odrodzilo.

    Farelka lubi tę wiadomość

    34bws65gwd3m3jlj.png
    Oboje 36 lat
    2014 - synek na świecie ♥️
    2017 - córcia w niebie*
    2018-2020 - 4x nieudane IUI :(
    11.2018 - laparo, oba drożne, pcos, Hashimoto, AMH 5, niepłodność wtórna, 2xbiochemiczna,
    On morfologia 2% i mała ruchliwość, lepkość

    in vitro Kraków Macierzyństwo
    21.09.2020 - stymulacja
    30.09.2020 - punkcja, 21 pobranych ➡️12 zapłodniono ➡️mamy 5x❄️5.1.1 oraz 1x❄️4.1.1
    12.12.2020 - transfer ❄️5.1.1
    7dpt: beta 77, 9dpt: beta 189, 11dpt: beta 503,2
    20.04.2021- połówkowe: córeczka 🥰
  • mkgk Autorytet
    Postów: 743 509

    Wysłany: 10 lutego 2018, 21:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Styczeń:

    Gaja88 02.01 :(
    Palyna 08.01 :(
    Figulina 09.01 :(
    MarGoo 09.01 :(
    Mili_Moli 09.01 :(
    Srebrzysta 10.01 :(
    Aguleczka 10.01 :(
    Nika77 11.01 :(
    Sysunia89 11.01 :(
    Littlegirl 11.01 :(
    mkgk 11.01 :(
    Gosia1992 12.01 :(
    Kasia_pra 12.01 ???
    Skórka33 13.01 :(
    Szynszylek 13.01 :(
    Farelka 13.01 :(
    Lucy2323 13.01 :(
    Hope 14.01 :(
    Motylek1313 18.01 :(
    Marysia7812 18.01 :)!!!
    Atomowka 21.01 ???
    Marysia90 24.01 :(
    Truskawka90 24.01 :(
    Tupciu 29.01 :(

    Luty:

    Misiaaga 01.02
    Mili_Moli 02.02
    Figulina 03.02
    Seni83 05.02
    Jaszmurka 06.02
    Inka1985 06.02
    Insulinka 08.02
    Staraczka1992 08.02
    Farelka 09.02
    gosia1992 09.02
    Srebrzysta 09.02
    Marmis 09.02
    Littlegirl 10.02


    zi13rjjgy7oea2if.png
  • mkgk Autorytet
    Postów: 743 509

    Wysłany: 10 lutego 2018, 21:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    atomowka i kasia pra udalo sie???


    zi13rjjgy7oea2if.png
  • Littlegirl Autorytet
    Postów: 275 271

    Wysłany: 10 lutego 2018, 21:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Truskawkowa90 wrote:
    Dziewczyny moje kochane, przyszła @ :( nie powiem że jestem zdziwiona bo zawsze przychodzi, nie mniej jednak mam ochotę krzyczeć, ryczeć i szlochać :( ale postanowiłam zachować resztki godności i po prostu się upije! Tym samym kończy się moja przygoda z IUI. Rozpoczynam 4 miesięczny urlop staraniowy ( tolerancyjna- uwielbiam to okreslenie). W wakacje zaczynam przygodę z in vitro, mam nadzieję że do tego czasu wszystkie z Was będą już dawno w ciąży :) liczę na to że pozwolicie mi mimo wszystko tutaj zostać i Wam kibicować bo bez tego forum chyba zwariuje do reszty :P
    :((( bardzo mi przykro. Ściskam Cię mocno :***

    *Starania od 2013,
    *Hashimoto,
    *Niepłodność idiopatyczna,
    * I UIU - 11.2017 :(
    * II UIU - 01.2018 - :(
    * III UIU - 10.02.2018 :) beta 9dpo 10,8, 10dpo 25, 12dpo 86, 15dpo 359, 17dpo 950.
    3jgx3e3kn1i4v6fc.png
  • Littlegirl Autorytet
    Postów: 275 271

    Wysłany: 10 lutego 2018, 21:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lucy2323 wrote:
    No dzis wspolzylismy i teraz to juz nie bedziemy aż do iui zeby sie duzo nowych plemników odrodzilo.
    A jak długo po IUI można współżyć?

    *Starania od 2013,
    *Hashimoto,
    *Niepłodność idiopatyczna,
    * I UIU - 11.2017 :(
    * II UIU - 01.2018 - :(
    * III UIU - 10.02.2018 :) beta 9dpo 10,8, 10dpo 25, 12dpo 86, 15dpo 359, 17dpo 950.
    3jgx3e3kn1i4v6fc.png
  • Jaszmurka Autorytet
    Postów: 722 423

    Wysłany: 10 lutego 2018, 21:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Po IUI to ile masz chęć i siłe ;)

    Littlegirl, Lucy2323 lubią tę wiadomość

    thgfugpjfonf59xe.png
  • Farelka Autorytet
    Postów: 1314 1344

    Wysłany: 10 lutego 2018, 21:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Truskawkowa ;((( przykro mi bardzo . .. Ale wiesz że każda porażka nas umacnia i wbrew pozorom dodaje więcej siły ba kolejna próbę. Nie poddawaj się i nie opuszczaj nas :****

    f2w3rjjgtc46j0xs.png
  • Farelka Autorytet
    Postów: 1314 1344

    Wysłany: 10 lutego 2018, 21:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A odnośnie współżycia po IUI wczoraj meczylam M żebyśmy jeszcze na wszelki wypadek poprawili Ale było ciężko i przyznam szczerze że momentami męczy mnie to!

    f2w3rjjgtc46j0xs.png
  • Farelka Autorytet
    Postów: 1314 1344

    Wysłany: 10 lutego 2018, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mkgk super że dbasz o nasza listę i wszystko kontrolujesz i zapisujesz, ale mam nadzieję że luty będzie zwiastowal same uśmiechnięte buźki...

    f2w3rjjgtc46j0xs.png
  • Jaszmurka Autorytet
    Postów: 722 423

    Wysłany: 10 lutego 2018, 22:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Farelka wrote:
    A odnośnie współżycia po IUI wczoraj meczylam M żebyśmy jeszcze na wszelki wypadek poprawili Ale było ciężko i przyznam szczerze że momentami męczy mnie to!

    My tez poprawialismy w dniu IUI i dodatkowo jeszcze kolejnego dnia. Ogolnie jest to tak wymuszone, ze masakra :(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 lutego 2018, 22:48

    thgfugpjfonf59xe.png
  • nika77 Ekspertka
    Postów: 300 71

    Wysłany: 10 lutego 2018, 23:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny,ta lista ze stycznia jest przerażająca!zaglądam żeby zobaczyć której się udało,a to aż w oczy razu,co to ma być??!!dlaczego ta IUI ma tak małą skuteczność?
    Czy któraś z was brała w cyklu z iui steryd???

    nika77
  • Neli12 Przyjaciółka
    Postów: 79 30

    Wysłany: 10 lutego 2018, 23:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Truskawkowa przykro mi :( w końcu na pewno Ci się uda :)
    Ja dziś złapałam doła, nie jestem co prawda po IUI dopiero się przygotowuję, ale gdzieś tak po cichu liczyłam, że się uda naturalnie .. brałam w tym cyklu clo w drugiej fazie luteine i muszę zrobić z poniedziałek betę żeby ją odstawić. Ale ja już wiem, że się nie udało, czuję to :( nieraz to już nie mam siły do tego wszystkiego, tyle czasu mija i nic ... przepraszam,że tak smęcę, ale jakoś dzisiaj mam kryzys i brakuje mi wiary :(

    Starania od listopada 2016
    Sierpień 2016 laparoskopia, usunięcie torbieli endometrialnej
    Endometrioza:(
    Insulinoporność
    Morfologia 2%
    Marzec 2017 cb
    Jajowody ok:)
    1 IUI -25. 03. 2018 :(
    2 IUI - 20. 04. 2018 :(
    IVF?
    Nadzieja...
  • Lucy2323 Autorytet
    Postów: 1354 1028

    Wysłany: 11 lutego 2018, 00:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Littlegirl dokładnie tak jak dziewczyny pisaly ze po iui ile chcecie i dacie rade.
    My to tak w ten dzień poprawimy wieczorem i potem co 24 godz jakies 2-3 dni :)
    Ja wlasnie podałam sobie ovi troche później niz kazal. Bedzie 36 godz przed a nie 38godz jak kazal.
    Jak ma pęknac to i tak pęknie. I jak ma sie udać to się uda. Oby tylko we wlasciwym czasie byla komórka i plemniki.

    Farelka lubi tę wiadomość

    34bws65gwd3m3jlj.png
    Oboje 36 lat
    2014 - synek na świecie ♥️
    2017 - córcia w niebie*
    2018-2020 - 4x nieudane IUI :(
    11.2018 - laparo, oba drożne, pcos, Hashimoto, AMH 5, niepłodność wtórna, 2xbiochemiczna,
    On morfologia 2% i mała ruchliwość, lepkość

    in vitro Kraków Macierzyństwo
    21.09.2020 - stymulacja
    30.09.2020 - punkcja, 21 pobranych ➡️12 zapłodniono ➡️mamy 5x❄️5.1.1 oraz 1x❄️4.1.1
    12.12.2020 - transfer ❄️5.1.1
    7dpt: beta 77, 9dpt: beta 189, 11dpt: beta 503,2
    20.04.2021- połówkowe: córeczka 🥰
  • Marysia90 Autorytet
    Postów: 1361 1204

    Wysłany: 11 lutego 2018, 01:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Truskawka90, przykro mi kochana ;( a powiedz, czemu ta przerwa w staraniach?

    5b09j44jj86byg4v.png
    08.2016 poronienie - 6tc
    12.2017-02.2018 I, II, III IUI ;(
    05.2018 ivf (21.05 punkcja, 26.06. transfer)
    Beta: 7dpt -32,35, 9 dpt - 68,74, 11 dpt -183,60, 13 dpt -524,20, 15 dpt -1038
  • Truskawkowa90 Autorytet
    Postów: 592 578

    Wysłany: 11 lutego 2018, 09:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję dziewczyny za wsparcie :* wczoraj odreagowalam, a dzięki wspaniałym przyjaciołom którzy widzieli że jestem smutna i robili wszystko żeby mi humor poprawić, całkiem zapomniałam o wszystkim :)
    Marysia90, moja przerwa wynika z tego że muszę odłożyć pieniądze na in vitro bo trochę mi jeszcze brakuje. W czerwcu idę na laparo i dopiero po niej ruszymy z ivf :)
    Neli głowa do góry, nie smutaj :* Tobie też w końcu się uda! :) każdej z Nas się uda, zasluzyłyśmy na to żeby być mamami, jak nikt inny !

    Littlegirl, do87, Jaszmurka, misiaaga, Farelka lubią tę wiadomość

    starania od 05.2015
    JA: jajowody drożne,hormony ok,owulacje ok
    ON 09.2017: morfologia->2.88;ilość->9.36\ml i 33mln
    ON 01.2018:morfologia->4%;ilość->23\ml i 69mln całość
    10.2017-01.2018 -> 4 IUI :(
    06.2018 histerolaparoskopia usunięty zrost macicy z przednią ścianą jamy brzusznej

  • Marmis Autorytet
    Postów: 2998 2674

    Wysłany: 11 lutego 2018, 10:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Truskawkowa bardzo mi przykro :(Ale mocno trzymam kciuki za przyszłośc. W końcu się uda. A może jak będziesz miała ten urlop staraniowy to jednak stanie się cud :)

    Truskawkowa90 lubi tę wiadomość

    Marmis
  • Marmis Autorytet
    Postów: 2998 2674

    Wysłany: 11 lutego 2018, 10:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nika77 wrote:
    Dziewczyny,ta lista ze stycznia jest przerażająca!zaglądam żeby zobaczyć której się udało,a to aż w oczy razu,co to ma być??!!dlaczego ta IUI ma tak małą skuteczność?
    Czy któraś z was brała w cyklu z iui steryd???
    No niestety moj lekarz mówił, że IU ma maksymalnie do 15 procent, a przy słabych parametrach nasienia - zmniejsza się do kilku. No , ale wiadomo - że statystyki statystykami - a zycie sobie i niekiedy się udaje. Co do sterydu - to moja gin-endokrynolog która mnie prowadziła (nie ta z kliniki) - zapisała mi encorton, minimalną, najmniejsza dawkę . Bo twierdzi, że jak jest wszystko ok - ze jest owulacja i plemniki w miare ok ( u nas po ostatnim badaniu okazalo się, że jednak są słabo ok, chociaz wcześniej były bardzo dobre) - a się nie udaje - to może gdzieś w macicy sa jakies przeciwciała, które utrudniaja albo nie do puszczaja do zagnieżdzenia.
    Dziewczyny, czy Wy po IU coś jeszcze bierzecie oprócz dupka? Cos Wam jeszcze zalecali?

    Marmis
‹‹ 124 125 126 127 128 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Przyczyny niepowodzenia in vitro - jakie?

Procedura in vitro to niekiedy jedyna szansa dla par bezskutecznie starających się o dziecko i walczących z niepłodnością. Choć skuteczność metody jest wysoka, niestety nie zawsze kończy się sukcesem... Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń przy IVF?

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak przygotować się do ciąży i czy na pewno warto?

Czy zastanawiałaś się nad tym czy powinnaś jakoś szczególnie przygotować się do ciąży? Może odwiedzić lekarza, zmienić dietę lub styl życia? Tylko po co…tyle kobiet tego nie robi i zachodzi w ciążę?! Jednak eksperci są zgodni - kobiety, które świadomie planują swoją ciążę i przygotowują się do niej, w większości przypadków łatwiej w nią zachodzą i ich ciąża jest zdrowsza i częściej przebiega prawidłowo. Przeczytaj zatem co możesz zrobić, żeby bardziej świadomie i szczęśliwie wejść w macierzyństwo. 

CZYTAJ WIĘCEJ