Forum Starając się z pomocą medyczną INSEMINACJA edycja 2016
Odpowiedz

INSEMINACJA edycja 2016

Oceń ten wątek:
  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4713 1365

    Wysłany: 21 lutego 2016, 20:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A implantacja to ile dni po owu może być? Czytałam ze nawet 2 dni po! Możliwe to??
    Widelki od 2 do 12dni

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 lutego 2016, 20:23

    iv09i09katk65tr1.png
  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4713 1365

    Wysłany: 21 lutego 2016, 20:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaśka28 wrote:
    Mkl trzymam za ciebie kciuki...ja mialam inseminacje tez 9...nie wytrzymaalam I dzisiaj siknelam....ani cienia...sikanca zrobilam w tajemnicy przed mezem...idee na bete we wtorek ale juz sie niee ludze ..staram sie jjakos trzymac
    Powtórzy jutro z porannego moczu

    iv09i09katk65tr1.png
  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4713 1365

    Wysłany: 21 lutego 2016, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mkl daj nam znać co u Ciebie trzymam kciuki za jutrzejsze testowanie lub też temp

    iv09i09katk65tr1.png
  • olencja Autorytet
    Postów: 3943 1344

    Wysłany: 21 lutego 2016, 20:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lunka,daj nam tu wiadro swojego opytmizmu bo smutny ten poczatek tygodnia:/

  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4713 1365

    Wysłany: 21 lutego 2016, 20:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O moge dac wiadro optymizmu ale coz napisać? Ja wiem ze każdej z nas się uda i tylko spokoj może nas uratować:-) a to ze niektórzy mają łatwiej to co poradzić? Tak jest w wielu sferach życia. Ktoś ma lepszy samochód ktoś więcej pieniędzy ktoś rewelacyjne ciało czy zdrowie. A ktoś nie ma nic z tego anma bogatą fajna dusze:) dziewczyny uda się. Uda się każdej z nas. Nie wiem czy każdej za pomocą iui. Ale każda tu z tego wątku wkrótce zobaczy 2 kreski. Jestem tego więcej niż pewna-do końca tego roku każda z nasnz listy powiedzmy styczniowi ludowej zajdzie w ciąże. Ale bez nakręcania się i stresu. Czekajmy spokojnie na swoją kolejkę i na tego dzidziusia który tam gdzieś jest naszykowany specjalnie dla nas :-)

    Mała Mi 80, Kaśka28, anouk11, mkl, Stelka_mis lubią tę wiadomość

    iv09i09katk65tr1.png
  • Kaśka28 Autorytet
    Postów: 4771 4969

    Wysłany: 21 lutego 2016, 20:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mkl wrote:
    Kaśka nie chce robić złudnych nadziei, ale w mojej nieudanej ciąży cień cienia wyszedł mi w 13 dpo, podejrzewam że gdybym zrobiła test w 11dniu nic by nie wyszło, także póki nie ma @ nie wszystko stracone, mimo wszystko trzymam kciuki!
    Kochana ja jade na dupku wiec @nie bedzie dopoki nie odstawie ale po wtorku jaak nic nie wyjdzie to go odstawie...

    Dluuuuga historia...ale warto było walczyć !!!
    9dpt 84.51 :D
    11dpt 210
    14 dpt 765.9
    18dpt 4270
    32dptmamy ❤️
    w4sq3e3kaoemk4zn.png
  • Mała Mi 80 Ekspertka
    Postów: 224 199

    Wysłany: 21 lutego 2016, 20:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lunk_a ty powinnaś być naszym forumowym psychotarapeutą!!!!!!:-) Ja jadę w środę do kliniki na podglądanko w 10 dc z clo od 2 do 6 dc.Zobaczymy co za stwory urosły;-)
    Dziewczyny trzeba się wziąć do "roboty" bo styczeń był słaby a i luty jakoś nie zapowiada się ciekawiej...

  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4713 1365

    Wysłany: 21 lutego 2016, 20:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana ja się nauczyłam troszkę cierpliwości teraz. Bo przy 1 iui tez szalalam:) tu wszystko rozchodzi się o cierpliwość. O spokojne czekanie. Wszystko wyżej napisałam. Wiem ze czekanie frustruje a bezsilnośc to napędza. Mozns mieć pretensje do losu do meza do całego świata. Robimy wszystko co możemy. Etapami. Teraz jesteśmy wszystkie tu na etapie iui. I w go wierzymy. Nie uda sie-pójdziemy o krok dalej. Jak człowiek dojdzie do końca Drogi-wykorzysta wszystkie opcje-wtedy może zacząć się prawdziwie martwić. A tak? Nie nie nie, bez przesady:-)

    Ewelina2605 lubi tę wiadomość

    iv09i09katk65tr1.png
  • olencja Autorytet
    Postów: 3943 1344

    Wysłany: 21 lutego 2016, 21:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ja tez juz po troszku przestaje szalec, poki co moje blizniaki chyba zrezygnowaly z zakwaterowania bo cisza pod pepkiem. Trudno,moze te za miesiac polubia mnie bardziej:)

  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4713 1365

    Wysłany: 21 lutego 2016, 21:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olencja jeszcze nic nie wiadomo. Sama pisałaś ze testujemy za tydzień wiec tego się trzymajmy :-)

    Aa odnośnie szaleństwa-czy to cos zmieni? ? Można stanąć na głowie a będzie co ma być:-)

    iv09i09katk65tr1.png
  • olencja Autorytet
    Postów: 3943 1344

    Wysłany: 21 lutego 2016, 21:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Za tydzien robie test ale bez nadzei. Nie czuje ze sie udalo,jeszcze dwie stymulacje przede mna,moze w ktorejs sie uda

  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4713 1365

    Wysłany: 21 lutego 2016, 21:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    olencja wrote:
    Za tydzien robie test ale bez nadzei. Nie czuje ze sie udalo,jeszcze dwie stymulacje przede mna,moze w ktorejs sie uda
    To do testu czekamy. Ja wiem że można czuć czy nie czuć ciąży. Mieć przeczucia bóle brzucha itd, ale do ostatecznej wersji poczekamy ten tydzień.

    olencja lubi tę wiadomość

    iv09i09katk65tr1.png
  • Stelka_mis Przyjaciółka
    Postów: 79 20

    Wysłany: 21 lutego 2016, 22:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, a ja mam pytanie o bóle właśnie - brzuch pobolewa mnie prawie non stop (leciutko), jest też dość sztywny, napięty. Baaaardzo staram się o tym nie myśleć, nie analizować...Ale może któraś z Was też ma takie bóle??

    04.2016 Napro
    3xIUI 2016 :(:(:(
    HSG - jeden jajowód niedrożny
    niepłodność idiopatyczna
    starania od początku 2014
  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4713 1365

    Wysłany: 21 lutego 2016, 22:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny pytanie za sto punktów-czy poziom prl i tsh ma znaczenie przy ivf? Zapytam dr na wizycie ale jestem ciekawa. Wg ostatniego badania mam w normie ale wole wiedzieć.

    iv09i09katk65tr1.png
  • Martoszka Autorytet
    Postów: 4363 3168

    Wysłany: 21 lutego 2016, 22:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ma, bo maluszek moze sie nie zagniezdzic przez to lub mozna poronic czesem ze zlymi wynikami.
    A przy prl moga jajeczka nie rosnac, pomimo silnych lekow.

  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4713 1365

    Wysłany: 21 lutego 2016, 22:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kiedy najlepiej zbadać w takim razie? Chyba w 2dc? Bo teraz po ovitrelle pewno tsh szaleje. A prl musi być ponoć mocno podwyższona żeby były kłopoty z implantacja. Ponad 100.

    Ewelina2605 lubi tę wiadomość

    iv09i09katk65tr1.png
  • Martoszka Autorytet
    Postów: 4363 3168

    Wysłany: 22 lutego 2016, 07:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak prl bez lekow to w 7 dni po owulacji, a tsh obojętny dc. Ale przy cyklach stymulowanych to nie wiem jak wychodzi prl, tsh tez na pewno szaleje.
    Prl oprocz implantacji moze wplywac na jakos jajeczek, na ich dojrzalosc gdy jest za duza, nawet niewiele powyzej normy.

  • mkl Autorytet
    Postów: 1554 868

    Wysłany: 22 lutego 2016, 07:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie dziś temp. w dół także testu nie robię, jutro pewnie @.

    Czekamy na Ciebie Marysia:)
    f2w3rjjge8qi32en.png

  • Kaśka28 Autorytet
    Postów: 4771 4969

    Wysłany: 22 lutego 2016, 08:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mkl przykro mi kochana...trzymaj sie I walczymy dalej!

    Dluuuuga historia...ale warto było walczyć !!!
    9dpt 84.51 :D
    11dpt 210
    14 dpt 765.9
    18dpt 4270
    32dptmamy ❤️
    w4sq3e3kaoemk4zn.png
  • Opium Ekspertka
    Postów: 209 180

    Wysłany: 22 lutego 2016, 08:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Właśnie zrobiłam test i D.upa zbita. Zjem śniadanie i idę na betę. Ale to już tylko pro forma dla lekarza i czekam na okres :(

    Starania od 11/2014
    IUI #1, #2, #3. #4 :(
    IVF #1 - Maj 2016
    My journey
‹‹ 25 26 27 28 29 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego