Forum Starając się z pomocą medyczną INVIMED POZNAŃ
Odpowiedz

INVIMED POZNAŃ

Oceń ten wątek:
  • Asiulka84 Autorytet
    Postów: 2208 1738

    Wysłany: 13 grudnia 2017, 15:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ja tez mam taka nadzieję :)jutro sie wszystko okaże.

    mhsv9vvjjd21ilfh.png
    ~~~~~~~~
    IV procedury in vitro - bez sukcesu
    Zostały nam❄❄
    ~~~~~~~~~
    AMH - 0,91(poprawa na 1,95)
    MTHFR 1298A-C - homo
    PAI-1 - hetero
    NK - 21%
    ASA - 1:10
    ANA - ujemne
    ▪przeciwciała przeciw osłonce przejrzystej
    ▪endometrioza 1 stopień

    "Dopóki oddycham nie tracę nadziei"
  • Saja Autorytet
    Postów: 1009 269

    Wysłany: 13 grudnia 2017, 22:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przykro mi, ale trzymam kciuki za następny transfer.

    Czynnik męski- ciężki OAT, DFI poniżej 15%

    Starania od 1.1.2016
    11.2016 - diagnoza OAT
    5.2017- embolizacja żpn, bez efektu
    1.2018 - ICSI w Invimed Poznań, OHSS, bez transferu
    4.2018 - I kriotransfer, bez efektu
    5.2018- II kriotransfer, ciąża bliźniacza:)
    1.2019- rodzą się nasze córki
  • Anna Ka Autorytet
    Postów: 677 351

    Wysłany: 14 grudnia 2017, 10:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    daj znać Asiulka po wizycie co tam Doktorek zalecił

    l22ncwa1pup21wo8.png

    przeciwciała przeciw osłonce przezroczystej
    cykle bezowoluacyjne / nie pękające pęcherzyki
    słabe nasienie morf. 2%
    Scd 45%

    1 procedura IVF / sierpierń 2017 /3 transfery, 8tc (*)
    2 procedura IVF / lipiec 2018 / ciąża bliźniacza <3 <3

    Dziewczynki urodzone w 35tc
  • Asiulka84 Autorytet
    Postów: 2208 1738

    Wysłany: 14 grudnia 2017, 14:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej hej po wizycie ok. Sroka sam byl troche zaskoczony ze nic nie bylo bo zarodki byly bardzo ladne...no ale coz...teraz czekam na okres i zaczynam znowu brac leki jak wszytko pojdzie dobrze to na poczatku stycznia transfer. Pytalam sie dlaczego tak sie stalo ale niestety to byk moj pierwszy transfer i ciezko stwierdzić co bylo przyczyna ze zarodki sienie przyjely. Mowilam mu tez o moim zlym samopoczuciu to mnie uspokoil ze to reakcja na wysoki poziom hormonów i ze pewnie jak bede w ciazy to tak bede sie czuc :)tak wiec czekam na @ a poki co relaksuje sie i nie myślę; )

    mhsv9vvjjd21ilfh.png
    ~~~~~~~~
    IV procedury in vitro - bez sukcesu
    Zostały nam❄❄
    ~~~~~~~~~
    AMH - 0,91(poprawa na 1,95)
    MTHFR 1298A-C - homo
    PAI-1 - hetero
    NK - 21%
    ASA - 1:10
    ANA - ujemne
    ▪przeciwciała przeciw osłonce przejrzystej
    ▪endometrioza 1 stopień

    "Dopóki oddycham nie tracę nadziei"
  • Myszaka76 Ekspertka
    Postów: 412 63

    Wysłany: 14 grudnia 2017, 15:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AleksandraW wrote:
    Nie mam zadnych. Chce to sobie rozlozyc na kilka etapów bo moj portfel tego nie przeżyje na raz. ;) i nie wiem od czego zaczac. Jakies sugestie? A i co powiecie o dr Małku?

    Bardzo dużo dziewczyn poleca Invimed w Poznaniu, w szczególności Srokę i Małka :) jest jeszcze podobno na polnej w Poznaniu jakiś szpital ale tam chaos jak to w szpitalach :/

    2x1nxuun6jmzurfc.png

    Hashi i PCO - Grudzień 2016
    Invimed pierwsza wizyta - Marzec 2017
    Insulinooporność i słabe wyniki nasienia - Kwiecień 2017


    Łykam euthyrox i metforminę!
  • Anna Ka Autorytet
    Postów: 677 351

    Wysłany: 14 grudnia 2017, 20:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiulka84 wrote:
    Hej hej po wizycie ok. Sroka sam byl troche zaskoczony ze nic nie bylo bo zarodki byly bardzo ladne...no ale coz...teraz czekam na okres i zaczynam znowu brac leki jak wszytko pojdzie dobrze to na poczatku stycznia transfer. Pytalam sie dlaczego tak sie stalo ale niestety to byk moj pierwszy transfer i ciezko stwierdzić co bylo przyczyna ze zarodki sienie przyjely. Mowilam mu tez o moim zlym samopoczuciu to mnie uspokoil ze to reakcja na wysoki poziom hormonów i ze pewnie jak bede w ciazy to tak bede sie czuc :)tak wiec czekam na @ a poki co relaksuje sie i nie myślę; )

    no to Asiu zbieraj siły :) u mnie dziś też przyszła @ wiec na poczatku stycznia wybiere sie do klinki

    l22ncwa1pup21wo8.png

    przeciwciała przeciw osłonce przezroczystej
    cykle bezowoluacyjne / nie pękające pęcherzyki
    słabe nasienie morf. 2%
    Scd 45%

    1 procedura IVF / sierpierń 2017 /3 transfery, 8tc (*)
    2 procedura IVF / lipiec 2018 / ciąża bliźniacza <3 <3

    Dziewczynki urodzone w 35tc
  • Asiulka84 Autorytet
    Postów: 2208 1738

    Wysłany: 14 grudnia 2017, 21:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zbieram ;)dzisiaj jeszcze jak wrocilam z kliniki troche poplakalam wurzucilam wszystko z siebie i jest mi lepiej: )

    mhsv9vvjjd21ilfh.png
    ~~~~~~~~
    IV procedury in vitro - bez sukcesu
    Zostały nam❄❄
    ~~~~~~~~~
    AMH - 0,91(poprawa na 1,95)
    MTHFR 1298A-C - homo
    PAI-1 - hetero
    NK - 21%
    ASA - 1:10
    ANA - ujemne
    ▪przeciwciała przeciw osłonce przejrzystej
    ▪endometrioza 1 stopień

    "Dopóki oddycham nie tracę nadziei"
  • Asiulka84 Autorytet
    Postów: 2208 1738

    Wysłany: 16 grudnia 2017, 09:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dostałam @ :) czyli wszystko zgodnie z planem na początku roku transfer :)
    Saja dobrze pamietam 19 masz wizytę? Trzymam kciuki i daj znac jak poszło

    mhsv9vvjjd21ilfh.png
    ~~~~~~~~
    IV procedury in vitro - bez sukcesu
    Zostały nam❄❄
    ~~~~~~~~~
    AMH - 0,91(poprawa na 1,95)
    MTHFR 1298A-C - homo
    PAI-1 - hetero
    NK - 21%
    ASA - 1:10
    ANA - ujemne
    ▪przeciwciała przeciw osłonce przejrzystej
    ▪endometrioza 1 stopień

    "Dopóki oddycham nie tracę nadziei"
  • Saja Autorytet
    Postów: 1009 269

    Wysłany: 17 grudnia 2017, 11:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak, dzięki:)

    Czynnik męski- ciężki OAT, DFI poniżej 15%

    Starania od 1.1.2016
    11.2016 - diagnoza OAT
    5.2017- embolizacja żpn, bez efektu
    1.2018 - ICSI w Invimed Poznań, OHSS, bez transferu
    4.2018 - I kriotransfer, bez efektu
    5.2018- II kriotransfer, ciąża bliźniacza:)
    1.2019- rodzą się nasze córki
  • Myszaka76 Ekspertka
    Postów: 412 63

    Wysłany: 18 grudnia 2017, 12:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Daj znać jak po wizycie :)

    2x1nxuun6jmzurfc.png

    Hashi i PCO - Grudzień 2016
    Invimed pierwsza wizyta - Marzec 2017
    Insulinooporność i słabe wyniki nasienia - Kwiecień 2017


    Łykam euthyrox i metforminę!
  • tym_janek Autorytet
    Postów: 2584 2702

    Wysłany: 18 grudnia 2017, 18:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, mam do Was pytanie jako, ze jesteście z Poznania. Czy wiecie gdzie byłaby opcja w Poznaniu zrobić monitoring cyklu w niedzielę (wigilia) lub poniedziałek (swieto)? Jestem na gonalu i musze miec monitoring co 2-3 dni, musze tez jechac na swieta do rodziny w Poznaniu i pojawil sie w zwiazku z tym problem ;(

    👧🏼 wrzesień 2018
    🧒🏼 sierpień 2020
  • Anna Ka Autorytet
    Postów: 677 351

    Wysłany: 19 grudnia 2017, 12:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja niestety nie jestem z Poznania więc nie pomogę..

    l22ncwa1pup21wo8.png

    przeciwciała przeciw osłonce przezroczystej
    cykle bezowoluacyjne / nie pękające pęcherzyki
    słabe nasienie morf. 2%
    Scd 45%

    1 procedura IVF / sierpierń 2017 /3 transfery, 8tc (*)
    2 procedura IVF / lipiec 2018 / ciąża bliźniacza <3 <3

    Dziewczynki urodzone w 35tc
  • Asiulka84 Autorytet
    Postów: 2208 1738

    Wysłany: 19 grudnia 2017, 17:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tym_janek ja coprawda jestem z poznania ale nie mam pojecia gdzie mozesz zrobic monitoring w te dni obawiam sie ze bedzie ciężko musisz szukac pewnie prywatnych lekarzy.

    Saja jak po wizycie ?

    tym_janek lubi tę wiadomość

    mhsv9vvjjd21ilfh.png
    ~~~~~~~~
    IV procedury in vitro - bez sukcesu
    Zostały nam❄❄
    ~~~~~~~~~
    AMH - 0,91(poprawa na 1,95)
    MTHFR 1298A-C - homo
    PAI-1 - hetero
    NK - 21%
    ASA - 1:10
    ANA - ujemne
    ▪przeciwciała przeciw osłonce przejrzystej
    ▪endometrioza 1 stopień

    "Dopóki oddycham nie tracę nadziei"
  • Saja Autorytet
    Postów: 1009 269

    Wysłany: 19 grudnia 2017, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Złożyliśmy wniosek do UM. Pewnie w styczniu będzie decyzja i zaczniemy pod koniec stycznia. Trochę się cieszę, a trochę się zmartwiłam, bo mi Sroka uświadomił, że niestety, ale z nasieniem mojego męża nie kwalifikujemy się na IMSI, więc będzie ICSI. Liczyłam bardzo na to IMSI.

    Czynnik męski- ciężki OAT, DFI poniżej 15%

    Starania od 1.1.2016
    11.2016 - diagnoza OAT
    5.2017- embolizacja żpn, bez efektu
    1.2018 - ICSI w Invimed Poznań, OHSS, bez transferu
    4.2018 - I kriotransfer, bez efektu
    5.2018- II kriotransfer, ciąża bliźniacza:)
    1.2019- rodzą się nasze córki
  • Asiulka84 Autorytet
    Postów: 2208 1738

    Wysłany: 19 grudnia 2017, 23:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A jaka to roznica bo ja nie bardzo sie orientuje. No z tym dofinansowaniem troche sie nacielismy bo nam sie juz skonczylo i teraz powinniśmy zlozyc nowy wniosek a nikt nam nie powiedzial ze mimo iz masz do 3 prob to do kazdej musisz skladac nowy wniosek tak wiec teraz podchodzimy bez dofinansowania. A jak twoje wyniki Saja ?

    mhsv9vvjjd21ilfh.png
    ~~~~~~~~
    IV procedury in vitro - bez sukcesu
    Zostały nam❄❄
    ~~~~~~~~~
    AMH - 0,91(poprawa na 1,95)
    MTHFR 1298A-C - homo
    PAI-1 - hetero
    NK - 21%
    ASA - 1:10
    ANA - ujemne
    ▪przeciwciała przeciw osłonce przejrzystej
    ▪endometrioza 1 stopień

    "Dopóki oddycham nie tracę nadziei"
  • Saja Autorytet
    Postów: 1009 269

    Wysłany: 20 grudnia 2017, 10:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sroka nam o tym wczoraj mowil- oni się jeszcze docierają z urzędem i pewne rzeczy wychodzą w praniu. My też składamy wniosek teraz, ale już na 2018 rok.

    ICSI polega na tym, że wstrzykują plemnika do komórki jajowej. IMSI polega na tym samym, tylko że najpierw wybiera się najlepsze plemniki. Przy ICSI nie ma selekcji, przy IMSI jest. U nas to ważne, bo mój mąż ma słabe nasienie. IMSI zwiększa szanse na ciążę. Niestety u mojego męża plemników jest zbyt mało, żeby móc zastosować IMSI, bo nie będzie z czego wybierać. Trochę tego nie rozumiem, bo rzeczywiście mój mąż ma za mało plemników, żeby np. podejść do inseminacji, ale myślałam, że do IMSI 2mln/1ml są ok. A nie są. Moje wyniki są w porządku.

    Czynnik męski- ciężki OAT, DFI poniżej 15%

    Starania od 1.1.2016
    11.2016 - diagnoza OAT
    5.2017- embolizacja żpn, bez efektu
    1.2018 - ICSI w Invimed Poznań, OHSS, bez transferu
    4.2018 - I kriotransfer, bez efektu
    5.2018- II kriotransfer, ciąża bliźniacza:)
    1.2019- rodzą się nasze córki
  • Asiulka84 Autorytet
    Postów: 2208 1738

    Wysłany: 20 grudnia 2017, 22:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mysle ze Sroka wie co robi ;)ja nawet sie nie zastanawialam nad tym jaka metoda mamy mieć in vitro i nawet nie wiem jaka mieliśmy najwazniejsze ze zarodki byly ;)

    mhsv9vvjjd21ilfh.png
    ~~~~~~~~
    IV procedury in vitro - bez sukcesu
    Zostały nam❄❄
    ~~~~~~~~~
    AMH - 0,91(poprawa na 1,95)
    MTHFR 1298A-C - homo
    PAI-1 - hetero
    NK - 21%
    ASA - 1:10
    ANA - ujemne
    ▪przeciwciała przeciw osłonce przejrzystej
    ▪endometrioza 1 stopień

    "Dopóki oddycham nie tracę nadziei"
  • dobuska Autorytet
    Postów: 1969 1266

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 20:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jest mnie trochę mniej, bo niestety przyszła @. Zaczęłam 18 cykl. Dzisiaj szwagierka urodziła więc kiepski humor wewnętrznie mimo, że ogromnie się cieszę, że maluszek jest już na świecie.:)

    Muszę jechać na monitoring do dr Sroki. Niestety przez te wolne noworoczne jedyny dzień kiedy mógłby mnie zbadać miał cały zawalony. Jednak pokazał klasę i zgodził się mnie przyjąć. :) Inaczej miałabym stracony w diagnostyce kolejny cykl.

    Asiu bardzo się cieszę, że wizyta Cię nastroiła dobrze. Trzymam kciuki za nowy rok, żeby dla każdej z nas był łaskawy. :)

    Wracam ze smutnym nastrojem do rzeczywistości.:)

    Starania od 06/2016

    marzec 2021 - rozpoczynamy pierwszą procedurę
  • Asiulka84 Autorytet
    Postów: 2208 1738

    Wysłany: 23 grudnia 2017, 20:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobuska przywoluje cie do porzadku sa swieta nie ma miejsca na smutasy ;) ja tez bym chciala spędzać tegoroczne swieta juz z mysla ze mam maluszka w brzuchu ale niestety los chcial inaczej...nic nie dzieje sie bez przyczyny i ja wierze ze tak wlasnie mialo byc widocznie to jeszcze nie ten czas, ale nasz czas tez przyjdzie juz za chwile ;)
    Dziewczyny wszystkim wam zycze przede wszystkim radosnych swiat i cieszmy sie narazie tymi bliskimi jakich mamy :)
    Ja w nowy rok wchodze pelna nadziei ze to bedzie dobry rok i wam tego zycze. Po swietach odrazu mam wizytę dam znac jak poszla :)

    dobuska lubi tę wiadomość

    mhsv9vvjjd21ilfh.png
    ~~~~~~~~
    IV procedury in vitro - bez sukcesu
    Zostały nam❄❄
    ~~~~~~~~~
    AMH - 0,91(poprawa na 1,95)
    MTHFR 1298A-C - homo
    PAI-1 - hetero
    NK - 21%
    ASA - 1:10
    ANA - ujemne
    ▪przeciwciała przeciw osłonce przejrzystej
    ▪endometrioza 1 stopień

    "Dopóki oddycham nie tracę nadziei"
  • Anna Ka Autorytet
    Postów: 677 351

    Wysłany: 24 grudnia 2017, 15:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny Kochane - Wesołych Świąt. Duzo miłości, wytrwałości oraz wszystkiego co najlepsze :*

    Asiulka84, dobuska lubią tę wiadomość

    l22ncwa1pup21wo8.png

    przeciwciała przeciw osłonce przezroczystej
    cykle bezowoluacyjne / nie pękające pęcherzyki
    słabe nasienie morf. 2%
    Scd 45%

    1 procedura IVF / sierpierń 2017 /3 transfery, 8tc (*)
    2 procedura IVF / lipiec 2018 / ciąża bliźniacza <3 <3

    Dziewczynki urodzone w 35tc
‹‹ 22 23 24 25 26 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Poronienie - objawy, rodzaje i najczęstsze przyczyny poronienia

Poronienie to przedwczesne zakończenie ciąży, która trwała krócej niż 22 tygodnie. Poronieniem samoistnym kończy się około 10-15% ciąż, przy czym około połowa kończy się jeszcze przed implantacją zarodka w macicy, czyli przed 8 tygodniem. Dowiedz się jakie są przyczyny poronienia, objawy i diagnostyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 zasad dobrego odżywiania podczas starania - co i jak jeść, aby szybciej zajść w ciążę

Odpowiednia dieta płodności może nie tylko polepszyć twoje zdrowie i dobre samopoczucie, ale również wspomóc twoją płodność oraz zapewnić zdrowy rozwój twojego dziecka jak już zajdziesz w ciążę. Co zatem oznacza „odpowiednia dieta”? Znajdziesz tutaj 14 wskazówek, które pomogą Ci lepiej zaplanować posiłki.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego