IVF
-
WIADOMOŚĆ
-
asia-m-b, to na pewno emocje płaczą. Wypłacz się i później zostaje już tylko pozytywne myślenie. Nie znam się jeszcze za dobrze, ale z tego co zauważyłam na forum, to trzeba wierzyć w każdy zarodek, a te na oko słabe potrafią dać nawet potrójne szczęścia. Więc głowa do góry i ciesz się, że jesteś w ciąży. A za kilka dni się okaże, czy zostanie z Tobą czy nie, ale na pewno woli mieć szczęśliwą mamę
asia-m-b lubi tę wiadomość
Peonia88
-
Kamilam8 wrote:Ja mam zamrożone- 16 szt.
a koszt mrożenia komórki taki sam jak zarodka? Ile cię kosztowało mrożenie 16 komórek? Tzn że później w razie niepowodzenia nie trzeba przechodzić ponownie stymulacji tylko odmrażają i zapładniają te komórki?
Peonia88
-
lilou wrote:a co się dzieje z pozostałymi dojrzałymi komórkami, skoro tylko 6 zapładniają jak się ma mniej niż 35 lat?Starania od II 2014
5x IUI(w tym ciąża biochemiczna)
IVF
Transfer 27.06 2 mrozaczków - hcg 7dpt-87, 9dpt-226, 11dpt- 646
Magdalena 06.03.2017 -
Asia 2BB nie jest przecież taka zła, na mnie czeka 3BC i to jedna jedyna, a Ty masz jeszcze dwie w zapasie
Głowa do góry, będzie dobrze!!!
Ja z kolei łapię schizę, że moja źle się rozmrozi i z transferu będą nici jak i z całego ivf... ehhWiadomość wyedytowana przez autora: 7 kwietnia 2016, 14:01
asia-m-b, kookana1987 lubią tę wiadomość
-
asia-m-b wrote:Jestem po crio.. niestety cała w nerwach i we łzach.. zamiast się cieszyć, że się ładnie rozmroziło i transfer się odbył, to ja martwię się tym, że podano "słabą" blastkę.
Nie mogę zrozumieć skoro przy naszych zamrożonych zarodkach 2AA, 4BB i 2BB podali właśnie tę ostatnią..
Myślę że ryczę też dlatego, że emocje ze mnie schodzą.. Jezu daj mi siły..
Asia nie masz co się zamartwiać najważniejsze że wszystko poszło tak jak trzeba.Teraz jest czas na opadnięcie emocji i nabranie wiary że czasem te niepozorne zarodki dają efekt wow !
Pamiętaj że Twoje podejście i samopoczucie ma znaczenie również na twojego kropusia.