Odpowiedz

IVF a Anglii?

Oceń ten wątek:
  • evcikm81 Autorytet
    Postów: 335 316

    Wysłany: 13 grudnia 2016, 20:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niezaponinajka sciskam najmocniej jak moge,takie to nie sprawiedliwie,ale tak jak dziewczyny pisza masz po kogo wracac,I dobrze,ze jest plan.

    w4sq3e3kcmsv45kr.png
  • Niezapominajka30 Autorytet
    Postów: 262 182

    Wysłany: 14 grudnia 2016, 17:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziekuje Wam wszystkim za mile slowa, teraz robie sobie troche przerwy, zeby dojsc do siebie zarowno fizycznie jak i emocjonalnie. wierze ze od nowego roku podejde do tego wszystkiego pelna nowych sil i nam sie uda tym razem :).

    Pusiak, sisi lubią tę wiadomość

    Swiezy transfer blastocysty- 30.11- ciaza biochemiczna
    Podanie Eskimoska 1.02, wynik 12.02, nieudany
    Wlewy z intralipidu 07-08. 2017
    Transfer 29.09
    Serduszko 3.11
    haslur2.png
  • Lilah Autorytet
    Postów: 682 407

    Wysłany: 14 grudnia 2016, 17:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niezapominajka uda sie uda! Ja w to mocno wierze i nie puszczam kciukow az do stycznia!

    A ja wracam do pracy jutro, jednak czekanie w zawieszeniu nie jest dla mnie. Wypoczelam kilka dni i jestem gotowa, zeby sie czyms zajac wreszcie. Praca, swietami, zakupami, cokolwiek.

    Czas chyba nie moze juz wolniej plynac...

    Objawow brak, tylko w nocy obudzil mnie silny bol w dole plecow, taki jak na @ tylko mocniejszy. Musialam wziac nospe.

    A co u Was?

    2021 - czas na rodzenstwo 🤞🙂
    2018 - jest corka 😍
    2017 - ivf nr 2 😊
    2016 - ivf nr 1 😞

    I trust that my baby will come to me at the right time 🙂
  • Pusiak Autorytet
    Postów: 339 115

    Wysłany: 14 grudnia 2016, 18:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niezapominajka tule mocno <3 Wierze, że styczeń będzie Twoim szczęsliwym miesiacem !!

    A mnie po raz kolejny negatywnie zaskoczyła angielska służba zdrowia.... Poszłam sobie na badania krwi w piatek, a mianowicie musili spr Czy nie mam zakarzenia wątroby typu B i C, oraz HIV a także poziom AMH - bo mimo ze miełam spr w PL to chcieli mieć swoje wyniki. No i spoko.. Juz nie wspomne o siniaku na pół, reki, nie ważne, co jest wane to Osoba która pobierała mi crew, była chyba jakaś nieogranieta albo nie skupiona nie wiem, źle zaznaczyła próbki i owsszem zbadali mi crew na zakarzenie i HIV ale gamiest zbadac poziom AMH oni zbadali czy byłam szczepiona na rubella , a spr to miałam juz pond pół roku temu!!! No w morde jeża... i w piatek znowu kłócie...Oby tym razem się nie pomylili

    22/09/17 - 8dpt beta HCG 77, 11dpt 273, 13dpt 711 ;) 15dpt 1760:)
    21/09/2017 - dwie kreski ;)
    14/09/2017 - transfer kropka B++
    9/9/2017 - egg collection
    27.08 - Merional 75ui + fostimon 75ui
  • evcikm81 Autorytet
    Postów: 335 316

    Wysłany: 14 grudnia 2016, 21:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niezapominajka rob sobie przerwe,odpoczywaj i nabieraj sil,my tu na ciebie poczekamy i mocno bedziemy trzymac kciuki.

    Lilah pewnie wracaj do pracy ile mozna leniuchowac tylko uwazj na siebie,ja tez wole czyms sie zajmowac,czlowiek nie ma wtedy czasu na glupie mysli.

    Ja czekam na wizyte sobotnia zobacze jak to wszystko wyglada.Za tydz dzidzia juz bedzie plodem a nie zarodkiem:)))

    Betka za chwilke scan.
    Pusiak mam nadzieje,ze ci sie trafia blizniaki,zeby to wszystko wynagrodzic:)

    sisi lubi tę wiadomość

    w4sq3e3kcmsv45kr.png
  • sisi Autorytet
    Postów: 4094 3857

    Wysłany: 15 grudnia 2016, 18:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Betka ogromne kciuki za jutrzejszą wizytę &&& Jak się czujesz?

    20/07/2017 Helenka 3620 i 58cm
    19/11/2019 Majeczka 3560 i 55cm
    19/02/2021 Anielka 2860
  • Niezapominajka30 Autorytet
    Postów: 262 182

    Wysłany: 15 grudnia 2016, 19:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Betka powodzenia jutro na wizycie, trzymam kciuki &&&&&.

    Swiezy transfer blastocysty- 30.11- ciaza biochemiczna
    Podanie Eskimoska 1.02, wynik 12.02, nieudany
    Wlewy z intralipidu 07-08. 2017
    Transfer 29.09
    Serduszko 3.11
    haslur2.png
  • evcikm81 Autorytet
    Postów: 335 316

    Wysłany: 15 grudnia 2016, 20:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Betka o ktorej jutro scan czekamy z niecierpliwoscia,kciuki zacisniete

    w4sq3e3kcmsv45kr.png
  • betka Autorytet
    Postów: 270 144

    Wysłany: 15 grudnia 2016, 21:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki dziewczyny, kciuki trzymajcie mocno. Jutro ide na 9:00 rano, stres mnie jeszcze nie dopadl, pewnie to kwestia czasu :)

    gannhqvkbqom0flu.png

    16.12.2016 Serduszko bije :*
  • Lilah Autorytet
    Postów: 682 407

    Wysłany: 15 grudnia 2016, 21:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Betka i ja trzymam mocno &&& pochwal sie pozniej maluszkiem i nie daj sie stresom.

    2021 - czas na rodzenstwo 🤞🙂
    2018 - jest corka 😍
    2017 - ivf nr 2 😊
    2016 - ivf nr 1 😞

    I trust that my baby will come to me at the right time 🙂
  • betka Autorytet
    Postów: 270 144

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 12:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziekuje za kciuki,przydaly sie bardzo; ) Moj dzidzius ma 12.9mm, pieknie bijace serduszko, no i planowany porod na 1.8.2017 :) Kazdej zycze takiego widoku jaki ja mialam dzis, czysty cud.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 grudnia 2016, 12:35

    sisi, evcikm81, Lilah lubią tę wiadomość

    gannhqvkbqom0flu.png

    16.12.2016 Serduszko bije :*
  • Lilah Autorytet
    Postów: 682 407

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 13:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Betka wspaniale, to teraz rosnijcie zdrowo i prosze o duuuzo wiruskow dla mnie :)

    Strasznie mnie korci zeby zatestowac wczesniej...

    2021 - czas na rodzenstwo 🤞🙂
    2018 - jest corka 😍
    2017 - ivf nr 2 😊
    2016 - ivf nr 1 😞

    I trust that my baby will come to me at the right time 🙂
  • betka Autorytet
    Postów: 270 144

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 13:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lilah ja nie wytrzymalam i zrobilam test wczesniej; ) Sle wiruski i sciskam kciuki; )

    Lilah lubi tę wiadomość

    gannhqvkbqom0flu.png

    16.12.2016 Serduszko bije :*
  • Lilah Autorytet
    Postów: 682 407

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 13:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Betka a w ktorym dniu zrobilas test bo Ty tez mialas blastke prawda?

    2021 - czas na rodzenstwo 🤞🙂
    2018 - jest corka 😍
    2017 - ivf nr 2 😊
    2016 - ivf nr 1 😞

    I trust that my baby will come to me at the right time 🙂
  • betka Autorytet
    Postów: 270 144

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 14:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lilah ja zrobilam 9 dnia po transferze, mialam blastke , po tescie pobieglam robic bete, ktory dzien Ty masz dzisiaj?

    gannhqvkbqom0flu.png

    16.12.2016 Serduszko bije :*
  • sisi Autorytet
    Postów: 4094 3857

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 14:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Betka gratuluję, ale duża ta Twoja dzidzia :) Termin masz trzy dni po mnie ;)
    Byłaś już u GP?

    Lilah jak się czujesz? Właśnie który to Twój dzień po transferze bo już się pogubiłam. Ślę wiruski @$%^^&**((*&^$# !!!!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 grudnia 2016, 18:31

    Lilah lubi tę wiadomość

    20/07/2017 Helenka 3620 i 58cm
    19/11/2019 Majeczka 3560 i 55cm
    19/02/2021 Anielka 2860
  • evcikm81 Autorytet
    Postów: 335 316

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 14:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cudna dzidzia widzialam jyz

    w4sq3e3kcmsv45kr.png
  • evcikm81 Autorytet
    Postów: 335 316

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 14:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Postaraj sie dodac foto.Mamy tu malego wielkoludka:)
    Lilah testuje wczesniej jak ma byc to juz bedzie wtorek sroda napewno wyjdzie.Czekamy z niecierpliwoscia.
    Ja jutro do szpitala na pierwsza wizyte.
    Niezaponinajka znalazlas jakas wycieczke.
    Buziaki kochane

    w4sq3e3kcmsv45kr.png
  • Pusiak Autorytet
    Postów: 339 115

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 15:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulacje Evcik <3
    Ja byłam u GP, znowu miałam pobierana krew na badanie AMH. Niestety GP poinformowała mnie ze nie przyspiesza nam IVF bo mom M ma nasienie, jakby w ogole go tam prawie nie było to by przyspieszyli... A tak czekamy do czerwca. Czyli jesli dobrze pojdzie moze w sierpniu coś się uda i będzięmy miec dzidzie z maja tak jak zawsze marzyłam <3

    Evcik ale blizniaki chyba odpadaja, bo z tego co wiem transfer jest tylko jednego zapłodnionego jajeczka tak?

    sisi lubi tę wiadomość

    22/09/17 - 8dpt beta HCG 77, 11dpt 273, 13dpt 711 ;) 15dpt 1760:)
    21/09/2017 - dwie kreski ;)
    14/09/2017 - transfer kropka B++
    9/9/2017 - egg collection
    27.08 - Merional 75ui + fostimon 75ui
  • betka Autorytet
    Postów: 270 144

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 15:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zdjecie postaram sie dodac jutro, dzis jade do polskiego ginekologa, chce recepte na progesteron do 12 tyg, w szpitalu kazali mi brac tylko jeszcze tydz. GP mam na wtorek, a do midwife wypelnilam formularz i czekam az sie odezwia do mnie.Evcik dawaj jutro znac jak przebiegla pierwsza wizyta.

    gannhqvkbqom0flu.png

    16.12.2016 Serduszko bije :*
‹‹ 50 51 52 53 54 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Płodność i zdrowie w posiłkach - co jeść w okresie przesilenia zimowego?

Wiadomo nie od dziś, że to co jemy ma ogromny wpływ na nasze zdrowie i płodność. Co jednak zrobić, kiedy dostępność świeżych i sezonowych produktów jest ograniczona? Po jakie produkty sięgać zimą, aby dostarczać organizmowi kluczowych składników dla zdrowia i płodności? 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego