Forum Starając się z pomocą medyczną Katowice - badania kliniczne in vitro
Odpowiedz

Katowice - badania kliniczne in vitro

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 maja 2019, 20:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aaa i ze w niektorych procedurach tez jest podawany przy transferze ale badanie ma sprawdzic skutecznosc na okreslonej grupie osob:)
    I w sumie polowa dostanie lek a polowa placebo-ja licze ze sie zalape na lek:p

  • Nadzieja 90 Ekspertka
    Postów: 235 79

    Wysłany: 1 maja 2019, 22:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chyba złapałam lekkiego doła... Nie sądziłam, że skończę na in vitro... I dopiero teraz sobie uświadamiam, że niekoniecznie musi się udać ... Przecież ja nic o tej procedurze chyba nie wiem 😑

    Pomarudze sobie trochę bo w domu nie mogę 😊

    29lat AMH 3,17
    Starania od 2016
    04.2019 Decyzja o in vitro
    02.06-stymulacja start- słabo
    12.06-punkcja, 6 komórek -5 zapłodnionych
    17.06-3AA i ... 😍
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 maja 2019, 08:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marudz, marudz. Ja sie staram o tym nie myslec ale tez mnie czasami w klinice, aptece czy przed zastrzykiem zlapie taka mysl "do czego to doszlo,i jeszcze nie wiesz nawet z jakiego powodu skoro niby wszystko ok". Ale na szczescie jak sie juz zacznie wiekszosc czasu zajmuje Ci myslenie: a ile Ci sie teraz tam hoduje?nie za malo?nie za duzo?a dobrej jakosci? Itp. Faktycznie mysli o tym co sie dzieje na danym etapie po prostu ogarniaja caly mozg;)

  • Nadzieja 90 Ekspertka
    Postów: 235 79

    Wysłany: 2 maja 2019, 09:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mila2019 a jaką dostałaś stymulację? Ja trochę się tego boję 🤔po pierwsze chyba dopiero od roku normalnie idę na pobieranie krwi , tzn nie mdlejac 😌 a po drugie jeśli to wszystko to zastrzyki i trzeba je przyjmować o odpowiedniej porze to mam taką pracę , że nie wiem jak ja to zrobię 🙄

    Możesz mi co nie co nakreślić jak wygląda tam stymulacja , co ile jesteś w klinice i jakie badania kazali Ci przed procedura zrobić?

    29lat AMH 3,17
    Starania od 2016
    04.2019 Decyzja o in vitro
    02.06-stymulacja start- słabo
    12.06-punkcja, 6 komórek -5 zapłodnionych
    17.06-3AA i ... 😍
  • Meggie1 Autorytet
    Postów: 2346 2302

    Wysłany: 2 maja 2019, 10:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, ja dzwoniłam do tej Pani spytać, czy mogę liczyć na L4 czy urlop brać na jutro, ale powiedziała, ze to lekarz zdecyduje. Wiec wzięłam urlop w razie czego.
    Wiecie co, mysle ze ten czas procedury trzeba potraktować czysto zadaniowo. Wiem, ze strasznie to brzmi, ale lepiej myśleć o tym jak najmniej, bo idzie zwariować. Tez często zadaje sobie to pytanie dlaczego ja, co jest nie tak, mój mąż już ma mnie dość i tematu ciąży :( ale trzeba być pozytywnej myśli! Mysle, ze ten program to nasza szansa, musimy być pozytywnie nastawione kochane!

    Nadzieja 90, mila2019 lubią tę wiadomość

    KIR AA
    HLA-C c2c2 (oboje)
    NK 26%
    PAI-1 hetero
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 maja 2019, 12:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dokladnie ze trzeba zadaniowo!

    Badania w sumie jak do iui: wirusy, toxo i rozyczka, wymaz na czystosc, cytomegalia i kila, wymaz na chlamydie, cytologia i amh. I to chyba tyle bylo. A maz musial miec tylko z krwi na wirusy, musi to miec przed punkcja my juz zrobilismy.

    1 wizyta to byla rozmowa i pobranie badan i wypisanie stymulacji.
    2 wizyte mialam z mezem w 1 dc, jemu pobralismy zeby miec z glowy.
    Zaczelam stymulacje w 2dc.
    Mam 6 zastrzykow, bierze sie je wieczorem o w miare stalej porze.
    W 5 dniu wlaczam 1 zastrzyk poranny cetrotide na wstrzymanie owu, mam 3 zastrzyki.
    W poniedzialek mam wizyte, bede wtedy po 6 wieczornych stymulacyjnych i 3 porannych wstrzymujacych.
    Wtedy dowiem sie dalej ale wg mnie to bedzie jeszczw trwalo max do czw, uwazam ze bede miec punkcje juz do konca przyszlego tygodnia:) zastrzyli sa jak ovitrelle, w sensie w brzuszek i tez nie bola po ani nic.

    Meggie1, Nadzieja 90 lubią tę wiadomość

  • Meggie1 Autorytet
    Postów: 2346 2302

    Wysłany: 2 maja 2019, 13:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mila2019 a Wy to w zasadzie też niepłodność idiopatyczna co? Mogę spytać ile masz lat?
    Ciekawa jestem poniedziałku, czy dadzą mi taką stymulację jak Tobie. Kupowałaś leki tam u nich na dole, czy gdzieś indziej?

    KIR AA
    HLA-C c2c2 (oboje)
    NK 26%
    PAI-1 hetero
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 maja 2019, 14:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak:/ 26. U nich bo u mnie nie ma gdzie a zamowic tez nie tak latwo. Mozesz tam dokupic torbe termiczna na podroz bo to w lodowce sie trzyma

  • Meggie1 Autorytet
    Postów: 2346 2302

    Wysłany: 2 maja 2019, 16:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mila2019 wrote:
    Tak:/ 26. U nich bo u mnie nie ma gdzie a zamowic tez nie tak latwo. Mozesz tam dokupic torbe termiczna na podroz bo to w lodowce sie trzyma
    Dobrze wiedzieć, dziękuje :)

    KIR AA
    HLA-C c2c2 (oboje)
    NK 26%
    PAI-1 hetero
  • Nadzieja 90 Ekspertka
    Postów: 235 79

    Wysłany: 2 maja 2019, 18:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki, za odpowiedź.

    Jeśli zastrzyki są jak ovitrelle to przeżyje 🤣😂 hihi tylko i tak martwię się tymi stałymi porami ich przyjmowania . No nic zapytam w poniedzialek.

    Zastanawiałam się jak to jest z ważnością tych badań bo wszystkie je miałam robione ostatnio 5lutego i w Gyncentrum mają długą ważność a w Provicie widzę,że chyba jest inaczej. Wiecie jaki jest ten rzeczywisty termin ważności ?

    29lat AMH 3,17
    Starania od 2016
    04.2019 Decyzja o in vitro
    02.06-stymulacja start- słabo
    12.06-punkcja, 6 komórek -5 zapłodnionych
    17.06-3AA i ... 😍
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 maja 2019, 21:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czystosc 2 msce, wirusy i chlamydia,kila pol roku, toxo i rozyczka rok, cytologia rok,amh rok:)

    Nadzieja 90, Meggie1 lubią tę wiadomość

  • Ptaszek20 Przyjaciółka
    Postów: 79 27

    Wysłany: 3 maja 2019, 16:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny,pisalam do kliniki w sprawie tych badan: wklejam fragment meila dot.procedury i kosztow:

    "Po Państwa stronie jest koszt pierwszej konsultacji i badań wymaganych prawnie do invitro – wirusologia, wymazy z pochwy.

    Jeżeli transfer zarodka będzie w 5 dobie po punkcji to na leki i procedury mamy 11.000,00zł, a po Państwa stronie zostanie ewentualne mrożenie zarodków i późniejsze kriotransfery.

    Jeżeli transfer nie odbędzie się w 5 dobie po punkcji wtedy dofinansowanie wynosi około 3.600,00zł i tą kwotę możemy przeznaczyć na procedurę i leki."

    Co to znaczy?czy jesli nie dojdzie do transfery w 5 dobie to cala procedure musze oplacic tak jak zwykle in vitro a z programu otrzymam dofinansowanie w kwocie tylko 3600zl , czy jelsi bedziw wiadomo ze nie dojdzie do transferu w 5dobie to moge zrezygnowac i ponisze tylko te koszty ktore juz sie wygenerowaly tzn za leki i badania?

    Meggie1 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 maja 2019, 17:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mniej wiecej tak. Mozesz zrezygnowac w kazdej chwili. Niestety ale to czy dojdzie do transferu w 5dobie okazuje sie po punkcji bo to co moze go odwolac to za wysoki progesteron, wiecej niz 20 jajec, hiperka czy brak zarodkow. W sensie nic z winy kliniki tylko Twoja reakcja.
    Wiec trzeba sie liczyc z kosztami (bo po punkcji to juz ponioslas koszty stymulacji, odbyla sie punkcja i procedura) jesli sie nie uda,jak uda to w sumie wszystko jest free. Ale im zalezy zeby sie udalo bo od tego tez maja kase wiec nie stymuluja jakimis konskimi dawkami tylko delikatnie. Ale to czy beda te zarodki i czy przezywa 5 dob to juz loteria jak to zawsze w invitro;) ale tu statystyka jest po naszej stronie-prawie zawsze jakistam zarodek jest;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 maja 2019, 17:02

  • Ptaszek20 Przyjaciółka
    Postów: 79 27

    Wysłany: 3 maja 2019, 20:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mila2019 potwierdz mi bo ja jakas ograniczona chyba jestem he...
    czyli jesli nic sie nie zaplodni albo wiadomo bedzie ze zarodki nie beda mogly dotrzymac do transferu w 5dobie to moge zrezygnowac i wtedy po mojej stronie sa koszty poniesione za leki do stymujacji i wykonanych do zabiegu badan i tyle?
    chyba ze sie zdecyduje na wykonanie in vitro to wtedy pokrywam cale koszty a oni tak jakby doplacaja ze swojej str 3600zl?
    Pytam bo o ile kwota ok 3000zl jest dla mnie do zniesienia to juz kwota ok 12-15000zl (calej procedury?) juz niekoniecznie na chwile obecna.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 maja 2019, 20:59

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 maja 2019, 22:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tez to tak rozumiem ale dopytam jeszcze jednej dziewczyny z forum. Bo zastanawialam sie czy jest tak jak mowisz czy wtedy oni te 3tys zabieraja na swoje koszty a Ty po swojej stronie masz swoje koszty i jeszcze im doplacasz brakujaca na dana chwile kwote. Daj mi czas do jutra to sie upewnie;)

    Ptaszek20 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 maja 2019, 09:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak informacyjnie ja dzis 5 dzien stymulacji,wzielam juz 4 stymulacyjne a dzis 1 poranny wstrzymujacy-niestety ale to ku***** okropnie szczypie i ma grubsza i dluzsza igle :p ale podobno kolejne dawki tego bola coraz mniej ;p

  • Meggie1 Autorytet
    Postów: 2346 2302

    Wysłany: 4 maja 2019, 10:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mila2019 wrote:
    Tak informacyjnie ja dzis 5 dzien stymulacji,wzielam juz 4 stymulacyjne a dzis 1 poranny wstrzymujacy-niestety ale to ku***** okropnie szczypie i ma grubsza i dluzsza igle :p ale podobno kolejne dawki tego bola coraz mniej ;p
    Czego my nie przejdziemy dla dziecka :) dobrze, ze o tym piszesz, przynajmniej będziemy wiedziały, ze to normalne.

    KIR AA
    HLA-C c2c2 (oboje)
    NK 26%
    PAI-1 hetero
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 maja 2019, 11:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak tak juz wszystko wyczytalam ze to normalne :p przeszlo po godzinie:) to powinno byc na nfz i jeszcze medale powinni za to wreczac a nie rzucac klody pod nogi:/jestesmy najsilniejsze na swiecie..

  • Meggie1 Autorytet
    Postów: 2346 2302

    Wysłany: 4 maja 2019, 12:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mila2019 wrote:
    Tak tak juz wszystko wyczytalam ze to normalne :p przeszlo po godzinie:) to powinno byc na nfz i jeszcze medale powinni za to wreczac a nie rzucac klody pod nogi:/jestesmy najsilniejsze na swiecie..
    Zgadzam się z Tobą!

    KIR AA
    HLA-C c2c2 (oboje)
    NK 26%
    PAI-1 hetero
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 maja 2019, 16:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Juz wszystko wiem Ptaszek i jest tak jak mowilas. Dopoki jestes w badaniach to oni placa czyli jesli odpadniesz po punkcji to poniesiesz tylko koszt stymulacji i dojazdow czyli te powiedzmy 3tys:)
    Ja na ta chwile wydalam na stymulacje 2.6tys i w pon moge dac znac ile jeszcze wydam ale mam nadzieje ze w 3.5 sie zamkniemy:)

    Meggie1 lubi tę wiadomość

1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niepłodność u mężczyzn - najczęstsze przyczyny. Kiedy warto wykonać badanie nasienia?

Problem z poczęciem dziecka jest problemem obojga partnerów, dlatego jeśli już dłuższy czas czekasz na dziecko, to diagnostykę i ewentualne leczenie rozpocznij razem z partnerem. Niepłodność u mężczyzn występuje tak samo często, jak u kobiet. Przeczytaj jakie są najczęstsze przyczyny problemów z płodnością u mężczyzn, w jaki sposób można je wykryć i jakie są potencjalne rozwiązania na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Sezonowa dieta zwiększająca płodność – płodne smaki jesieni

Jesień to świetny moment na wprowadzenie zmian do stylu życia i diety, które mogą pozytywnie wpłynąć na płodność i tym samym zwiększyć szanse na zajście w ciążę. Jakie produkty wybierać jesienią? Które składniki mają szczególne znaczenie w kontekście płodności? Podpowiadają ekspertki - Ania i Zosia z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego