MedArt Poznań
-
WIADOMOŚĆ
-
Dziękuje za odp. Rozszerzony czyli który? Sorry, jestem totalnie zielona w temacie.
Starajacsieocud wrote:Ja nie robiłam. Doktor powiedział, że wg jego oceny wszystko jest dobrze. Jeśli chce mieć dodatkowe 5% pewności to mam zrobić Pappa. 90% plus 5% to i tak 5% niepewnosci. Stwierdziliśmy z mężem, że nie będziemy się denerwować, ponieważ wiele o pappa się słyszało i idziemy na żywioł. Zanim zaszłam w ciążę byłam pewna na 100%, że zrobię nifty czy coś podobnego, żeby mieć pustą głowę, ale dr AB mi powiedział, że ja już pustej głowy nie będę miała do końca życia, bo to takie "babskie" i jeśli chcemy wydać pieniądze to zrobi mi usg i mam pobrać krew. Tutaj jednak po raz kolejny sprowadził mnie na ziemię mąż mówiąc, że " po co Ci to?" .... najpierw miałam na niego Focha, ale teraz analizując na chłodno myślę, że mieli rację. Jednak gdybym tfu tfu usłyszała od dr Sz, że coś budzi jego niepokój wówczas zrobiliśmy nie pappa A od razu ten rozszerzony.
*Hashimoto, *mutacje PAI (hetero) i MTHFR (homo), *4[*], *ANA+, *antykoagulant tocznia+, *IVF - został 1❄️, *30 lat -
Nicty ale PO badaniu usg genetycznym czy wcześniej?antonna wrote:Ja robiłam pappe w pierwszej ciązy i na szczęście dobrze wyszła, ale trochę mi zawyżyła prawdopodobieństwa po USG i mimo, że nadal miałam niskie ryzyko, to mnie to niepokoiło. Teraz mam ponad 30 lat i to też wpłynie na wynik, więc decydujemy się na NIFTY
Anulas jak wizyta u dr Sz??
*Hashimoto, *mutacje PAI (hetero) i MTHFR (homo), *4[*], *ANA+, *antykoagulant tocznia+, *IVF - został 1❄️, *30 lat -