X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną MedArt Poznań
Odpowiedz

MedArt Poznań

Oceń ten wątek:
  • kiciakocia Autorytet
    Postów: 823 346

    Wysłany: 1 września 2017, 16:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Widzę, że św. Rodzina staje się szpitalem MedART u. Ja w każdym razie polecam, a mam porównanie do Polnej.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 września 2017, 18:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny,
    Ostatni wynik bety byl fałszywy przez ovitrelle( lekarka w szpitalu uparla sie zeby zrobic)
    Dr Ż zlecil dopiero dzisiaj i wyszlo 18,8 :)
    Ale jestem kompletnie zielona i nie wiem co teraz dalej ? Kiedy jakies usg, wizyta ?
    Nawet nie wiem jak oblicza sie tygodnie ciazy.
    19.08 robilam zastrzyk a 20.08 na wizycie pecherzyk jeszcze nie pekl.

  • antonna Autorytet
    Postów: 3739 2159

    Wysłany: 1 września 2017, 18:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dominique no to moje gratulacje!!! Ciążę najczęściej liczy się od dnia ostatniej miesiączki, no chyba, że owulacja była dużo wcześniej, czy później niż tego 14-15 dnia cyklu, to wtedy się robi korektę ;) Na USG najlepiej iść tak 2-3 tygodnie po terminie spodziewanej miesiączki. Zarodek z bijącym serduszkiem powinien być widoczny w 7 tc.

    👧 2017 ❤ 👶 2021
    3jgxflw10w63fzkn.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 września 2017, 18:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    antonna wrote:
    Dominique no to moje gratulacje!!! Ciążę najczęściej liczy się od dnia ostatniej miesiączki, no chyba, że owulacja była dużo wcześniej, czy później niż tego 14-15 dnia cyklu, to wtedy się robi korektę ;) Na USG najlepiej iść tak 2-3 tygodnie po terminie spodziewanej miesiączki. Zarodek z bijącym serduszkiem powinien być widoczny w 7 tc.
    Ostatnia miesiaczka 10.08. Czyli owulacja ok 10 dnia cyklu. W ktora strone mam zrobic korekte ?
    Wedlug kalkulatora mam 3 tydzien.

  • MARTIII Przyjaciółka
    Postów: 159 49