MedArt Poznań
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyHej Dziewczyny,
Ostatni wynik bety byl fałszywy przez ovitrelle( lekarka w szpitalu uparla sie zeby zrobic)
Dr Ż zlecil dopiero dzisiaj i wyszlo 18,8
Ale jestem kompletnie zielona i nie wiem co teraz dalej ? Kiedy jakies usg, wizyta ?
Nawet nie wiem jak oblicza sie tygodnie ciazy.
19.08 robilam zastrzyk a 20.08 na wizycie pecherzyk jeszcze nie pekl. -
Dominique no to moje gratulacje!!! Ciążę najczęściej liczy się od dnia ostatniej miesiączki, no chyba, że owulacja była dużo wcześniej, czy później niż tego 14-15 dnia cyklu, to wtedy się robi korektę
Na USG najlepiej iść tak 2-3 tygodnie po terminie spodziewanej miesiączki. Zarodek z bijącym serduszkiem powinien być widoczny w 7 tc.
👧 2017 ❤ 👶 2021
-
nick nieaktualnyantonna wrote:Dominique no to moje gratulacje!!! Ciążę najczęściej liczy się od dnia ostatniej miesiączki, no chyba, że owulacja była dużo wcześniej, czy później niż tego 14-15 dnia cyklu, to wtedy się robi korektę
Na USG najlepiej iść tak 2-3 tygodnie po terminie spodziewanej miesiączki. Zarodek z bijącym serduszkiem powinien być widoczny w 7 tc.
Wedlug kalkulatora mam 3 tydzien.
-
Gabrysia111 co do badania przez dr Szymanskoego to tak źle wspominam genetyczne(ze wzgledu na duszenie mocne i pukanie w brzuch) ze teraz zapytalam o polowkowe w recepcji i mozliwosc u innego lekarza...babki nie byly wcale zdziwione moim pytaniem wiec chyba nie jestem pierwsza ktora nie chce do niego iść...specyficzny lekarz..nie kwestionuje jego umiejetnosci ale troszeczke delikatnosci i empatii za 300zl to by mi sie przydalo;) pozdrawiam wszystkie forumowiczki!starania od września 2013.....
4 IUI
Czerwiec 2017- naturalny CUD
-
Dominique1995 wrote:Ostatnia miesiaczka 10.08. Czyli owulacja ok 10 dnia cyklu. W ktora strone mam zrobic korekte ?
Wedlug kalkulatora mam 3 tydzien.