X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną MedArt Poznań
Odpowiedz

MedArt Poznań

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lipca 2016, 09:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powiedzcie mi dziewczyny bo ja jestem zielona i jest to moje pierwsze podejście. Bralam antykoncepcje 2 miesiące po tym dostalam gonapeptyl daily ( dzisiaj 4 zastrzyk) wczoraj bylam na usg i doktor powiedział ze zaczynamy i od wczoraj biore puregon. Moje pytanie takie... ponieważ wczoraj na usg dr. mierzył pecherzyki ( ok 2-3mm ) widziałam ze tylko 3...czy to znaczy ze tylko 3 pecherzyki czy przy symulacji pojawia się więcej...nie zapytalam dr i teraz się zdenerwowalam żeby tylko 3?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 lipca 2016, 09:34

  • Ainaa Autorytet
    Postów: 1246 357

    Wysłany: 25 lipca 2016, 12:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AnnaNata wrote:
    Powiedzcie mi dziewczyny bo ja jestem zielona i jest to moje pierwsze podejście. Bralam antykoncepcje 2 miesiące po tym dostalam gonapeptyl daily ( dzisiaj 4 zastrzyk) wczoraj bylam na usg i doktor powiedział ze zaczynamy i od wczoraj biore puregon. Moje pytanie takie... ponieważ wczoraj na usg dr. mierzył pecherzyki ( ok 2-3mm ) widziałam ze tylko 3...czy to znaczy ze tylko 3 pecherzyki czy przy symulacji pojawia się więcej...nie zapytalam dr i teraz się zdenerwowalam żeby tylko 3?

    Od wczoraj ruszyliscie ze stymulacja, wiec dopiero pecherzyki zaczna rosnąc. Powinno byc ich znacznie więcej :) jednak każdy organizm inaczej reaguje, każda stymulacja jest inna, mysle, ze na kolejnej wizycie juz coś więcej bedziesz wiedziała, mi za pierwszym razem urosło 7 za drugi 10... a na początku cyklu doktorek chyba nawet nic nie mierzył :/
    Trzymam kciuki za piekne pęcherzyki i żeby było ich +- 10!

    Aina
  • ladybirth Autorytet
    Postów: 443 115

    Wysłany: 25 lipca 2016, 13:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś