Odpowiedz

Metformina

Oceń ten wątek:
  • kas50 Autorytet
    Postów: 4712 1440

    Wysłany: 22 czerwca 2018, 07:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agnella gratulacje
    Cieszę się że poszło tak szybko i jesteście już razem

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 czerwca 2018, 07:03

    Agnella lubi tę wiadomość

    dqpri09k0q2gqh47.png
    l22ngu1rr5v7rhaf.png


    ........................................................................................

  • xCatherinex Przyjaciółka
    Postów: 101 77

    Wysłany: 14 lipca 2018, 12:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 lipca 2018, 23:00

    p19uskjon2j2tpmx.png
    31 lat
    3 lata starań
    PCOS + niedoczyność tarczycy
    Jajowody drożne
    Fragmentacja DNA 34% :(
    Asthenozoospermia
    Teratozoospermia
    Morfologia 3%
    Start - nOvum Warszawa - 06.2018r
    Stymulacja - 13.09.2018r
    Punkcja - 24.09.2018r (18 komórek- 16 dojrzałych)
    Z 6 zapłodnionych komorek - 5 wykazuje poprawne cechy zapłodnienia.
    Mamy ❄❄❄❄❄ ❤
    Crio - 29 Listopad 2018 r
    Test - 6 Grudzień !!! + !!! (7 dpt)
    Bhcg - 11 dpt - 10 Grudzień - 199,30mlU/ml
    Bhcg - 13 dpt - 12 Grudzień - 372,70mlU/ml
  • kas50 Autorytet
    Postów: 4712 1440

    Wysłany: 14 lipca 2018, 13:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny co u Was?? :-)

    dqpri09k0q2gqh47.png
    l22ngu1rr5v7rhaf.png


    ........................................................................................

  • Agnella Autorytet
    Postów: 2163 577

    Wysłany: 19 lipca 2018, 17:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2020, 17:21

  • kas50 Autorytet
    Postów: 4712 1440

    Wysłany: 20 lipca 2018, 06:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agnella super :-) fajnie że mała jest niezbyt wymagajaca,a Julka już duza panna przy niej pewnie. Rosną te nasze dzieci.
    Ja niestety nie spieszę z dobrą informacja...Wczoraj zmarł syn mojej koleżanki...8lat...ostra białaczka...chyba kiedyś Wam o nim pisalam...niestety przegral :-(
    Agnella u nas tez zęby idą...ostatnia dolna trojka zostala, Robert w nd mial 40stopni temp.,niestety od zęba,jeden się przebil,zostal jeszcze jeden. Oby tez sztbko wyszedł.
    My w poniedziałek jedziemy nad morze do Gdynii na 10dni. Ma być ładna,sloneczna pogoda :-)
    Mieszka się super,jakby tak od zawsze bylo,dzieci zaklimatyzowane,mega dobrze się spi,wszyscy zadowoleni.
    Agnella akurat ostatnio kupilam młodemu kurtkę przeciwdeszczowa w Bonprixie,ale ja nic stamtąd nie mam i nie zaeiam raczej. Wolę oczywiście H&M i Reserved to jeśli chodzi o dzieci ;-)

    Kasia co u Was? Odezwij się :-)

    dqpri09k0q2gqh47.png
    l22ngu1rr5v7rhaf.png


    ........................................................................................

  • Kimi0289 Nowa
    Postów: 0 0

    Wysłany: 20 lipca 2018, 18:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny! :)
    Lekarz przepisał mi metformax i teraz pytanie moje takie: mam poczekać z braniem ich aż zrobię resztę badań, czy mogę śmiało brać tabletki i nie wpłynie to na wyniki? muszę jeszcze zrobić prolaktynę i AMH.

    ac1416dd9d7c3aee423d3324dbb689c9.png

    20170729650114.png
  • Hope89 Autorytet
    Postów: 816 289

    Wysłany: 22 lipca 2018, 21:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Dziewczyny,

    czy możecie polecić jakiegoś ginekologa w Warszawie, który byłby skłonny prowadzić całą ciążę na glucophage?

    Pozdrawiam

    Insulinooporność, MTHFR, PAI-1, białko S, allo mlr 7%, niedoczynność tarczycy

    ♥ 2020 córeczka
  • Agnella Autorytet
    Postów: 2163 577

    Wysłany: 12 sierpnia 2018, 09:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2020, 17:23

  • kas50 Autorytet
    Postów: 4712 1440

    Wysłany: 12 sierpnia 2018, 12:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie,Agnella,na razie nie idziemy. Póki co oswajamy się z dentysta,bo Robert ma malutka dziurkę w czworce :-/ na szczepienie nam nie po drodze ;-)

    dqpri09k0q2gqh47.png
    l22ngu1rr5v7rhaf.png


    ........................................................................................

  • kas50 Autorytet
    Postów: 4712 1440

    Wysłany: 12 sierpnia 2018, 12:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co u Was? :-)

    Kaska zyjecie?

    dqpri09k0q2gqh47.png
    l22ngu1rr5v7rhaf.png


    ........................................................................................

  • Kaska1985 Autorytet
    Postów: 2070 442

    Wysłany: 26 sierpnia 2018, 11:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny. Żyjemy żyjemy. Agnella, serdeczne gratulacje z okazji urodzin Dominiczki :). Mam nadzieje ze u was wszystko ok.

    U nas dobrze, Filip duzy chłopak, duzo juz mówi, skład proste zdania, ale ogólnie od jakiegoś czasu niby mądrzejszy ale zbuntowany :). Widzę ze temat szczepień sie pojawia - my mamy odłożone narazie ale napewno zaszczepimy jedna dawka na meningokoki. Niestety nasz znajomy zachorował, ledwo z tego wyszedł, jest po amputacji palcow i pod respiratorem od czasu do czasu, organizm totalnie wyniszczony, także widząc skutki zdecydowaliśmy zaszczepić i Filipa i siebie.

    Do dentysty tez sie musimy wybrać, zeby od dawna mamy i juz tylko 5tki, te podobne wychodzą po drugim roku zycia?

    Zaraz zobaczę co tam jeszcze napisaliście :)

    zem3i09kl173cczw.png
  • Kaska1985 Autorytet
    Postów: 2070 442

    Wysłany: 26 sierpnia 2018, 12:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My w czerwcu byliśmy nad morzem, teraz znowu pod koniec września jakaś Kreta. Kas przykra sprawa z ta śmiercią syna kolezanki. Trochę mnie to przeraża... te nowotwory dziecięce. Często wspieram rożne akcje na siepomaga czy pomagam.pl. Straszne historie.

    Agnella fajnie ze Julka zaakceptowała siostrzyczkę. A jak rodzina, maz? Maz pewnie na agro a rodzinka spieszy z niezapowiedziana pomocą :)?

    U mnie ogólnie duzo sie dzieje, po pracy o 17 odbieram Filipa, wrócimy to kolacja i zabawy i spać. Filip sie cos przestawił i zasypia po 21, ja często razem z nim padam. Tak to wlasnie u nas jest stad brak czasu. Agnella myślisz o powrocie do pracy? Kas moze nie bedzie tak zle. Na wychowawczym nie mogą zwolnić chyba? Ja w ogóle was podziwiam, raz ze w ogóle nie myśle o drugim dziecku przy tym moim szatanie a dwa - ja pragnęłam juz wrocic do pracy zeby odpocząć trochę od dziecka, pieluch, utrzymywania domu na głowie. Cieszę sie ze żłobka. Odpukać ale choroby sie skończyły, mam nadzieje tylko ze do listopada nie złapie jakiegoś syfu w tym żłobku i damy radę zaszczepić na te meningo. Mmr i ostatnia 4 dawkę 6w1 mamy narazie zaległe.

    zem3i09kl173cczw.png
  • kas50 Autorytet
    Postów: 4712 1440

    Wysłany: 26 sierpnia 2018, 13:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaska ja wyczytalam w ulotce Hexacimy że 4dawke można podac,ale nie trzeba,więc my nie podajemy. Boję się tych szczepien,za duzo ostatnio wojol komplikacji :-(
    Ja akurat nie narzekam ze siedzę w domu,bo codziennie spotykamy sie z kolezankami z dziecmi,dzieci oswajaja się ze sobą,za rok pójdą razem do przedszkola, 4maluszki. Także jest wesolo. Dodatkowo corka ma teraz klasę komunijna,wiec chodzenie do kosciola tez nas czeste czeka...
    My tez bylismy w Gdyni :-) pogoda nad morzem w tym roku super. Dzis niestety leje od rana wrrr

    Agnella jak się macie?

    dqpri09k0q2gqh47.png
    l22ngu1rr5v7rhaf.png


    ........................................................................................

  • Agnella Autorytet
    Postów: 2163 577

    Wysłany: 4 września 2018, 19:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2020, 17:23

  • AndżelaWójcik Nowa
    Postów: 4 0

    Wysłany: 7 września 2018, 12:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam dziewczyny, od 4 prawie 5 miesięcy biorę raz dziennie glucophage 850 plus inofolic 2 kapsułki. Przed rozpoczęciem kuracji nie miałam okresu od 3 miesięcy. Okres dalej nie wrócił.. czy któraś miała podobnie?

    Andżela
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63937

    Wysłany: 8 września 2018, 09:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam do sprzedania metformine 1000mg opakowanie 90 tabsow. Wiadomości na priv.

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • Agnella Autorytet
    Postów: 2163 577

    Wysłany: 10 września 2018, 18:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2020, 17:22

  • kas50 Autorytet
    Postów: 4712 1440

    Wysłany: 11 września 2018, 13:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agnella powodzenia. My byliśmy dziś u dentysty,Robertowi wychodzi zepsuty zab :-( na razie posmarowany,bedziemy chodzic.oswajac go dalej.
    Kaska wy juz po MMR?
    Jak wakacje?
    U nas corka zaczela klasę komunijna...czasu brak na wszystko dosłownie :-/

    dqpri09k0q2gqh47.png
    l22ngu1rr5v7rhaf.png


    ........................................................................................

  • Jumag22 Nowa
    Postów: 1 0

    Wysłany: 13 września 2018, 00:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, ja mam takie pytanie jak bierzecie metforminę. Mi lekarz przepisał Glucofage 850 1 tabletkę dziennie od 1 dc do 19 dc. Czy wy też robicie przerwy w czasie cyklu czy bierzecie go codziennie przez cały cykl?

  • Agnella Autorytet
    Postów: 2163 577

    Wysłany: 16 września 2018, 10:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2020, 17:22

‹‹ 230 231 232 233 234 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niechęć do seksu - czy to możliwe? Co zrobić, by staranie się o maluszka znów było przyjemnością?

Znasz ten stan, kiedy od miesięcy lub lat staracie się o wymarzonego potomka? Wasze życie biegnie tak naprawdę od pierwszego dnia cyklu do owulacji, od owulacji do testu ciążowego, od wizyty w laboratorium do wizyty u lekarza - często kolejnego z kolei? Czas biegnie nieubłaganie, a starania nie przynoszą skutku. Mimo chęci coraz częściej pojawia się blokada i niechęć do współżycia. Skąd się to bierze i jak temu zaradzić? Co zrobić, by seks cieszył jak dawniej?

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak zajść w ciążę? 4 składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w koktajlach.

Jak zajść w ciążę? Jak w naturalny, łatwy, a przy tym smaczny sposób możesz poprawić swoją płodność? Wystarczy, że każdego dnia będziesz przygotowywać super-odżywczy koktajl płodności. Jakie dobroczynne składniki możesz znaleźć w naszych przepisach? Jaką rolę odgrywają one w kontekście płodności? Oto 4 najważniejsze składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w smoothies! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Grzybica pochwy - przyczyny, objawy leczenie

Grzybica pochwy (drożdżyca pochwy, kandydoza pochwy) jest jedną z najczęstszych infekcji kobiecego układu rozrodczego. Jak i dlaczego dochodzi do infekcji? Jakie są objawy grzybicy pochwy? Kiedy warto zgłosić się do lekarza i jak wygląda leczenie drożdżycy pochwy?

CZYTAJ WIĘCEJ