Odpowiedz

Metformina

Oceń ten wątek:
  • kas50 Autorytet
    Postów: 4712 1440

    Wysłany: 8 kwietnia 2016, 11:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ellasi jak to był inny gin niż poprzednio to pewnie źle pomierzyl :-) pójdziesz jeszcze do tego swojego gina czy kiedy masz wizytę?

    dqpri09k0q2gqh47.png
    l22ngu1rr5v7rhaf.png


    ........................................................................................

  • Ellasi Autorytet
    Postów: 544 230

    Wysłany: 8 kwietnia 2016, 12:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kas50 wrote:
    Ellasi jak to był inny gin niż poprzednio to pewnie źle pomierzyl :-) pójdziesz jeszcze do tego swojego gina czy kiedy masz wizytę?

    To był inny gin i inny sprzęt. Na nfz trochę leciwe usg- tym się pocieszam.
    Planuję w przyszłym tygodniu iść jeszcze do mojego gin albo jak się nie uda to do jakiegoś z dobrym sprzętem sprawdzić jak się sprawy mają.
    Mam różne myśli- raz pozytywne, a raz... no właśnie sama nie wiem co o tym myśleć. Nie chcę się na nic nastawiać.
    Skoro zarodek rośnie o ok 1,1 mm dziennie to słabo to u mnie wygląda:
    22.03- crl 3,4 mm
    07.04- crl 7,1 mm

  • kas50 Autorytet
    Postów: 4712 1440

    Wysłany: 8 kwietnia 2016, 12:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mialam 23.03. Crl 4mm a 05.04.w 7t6d crl 11mm. Ale mógł Ci źle zmierzyć,idź jeszcze do innego gina,a serduszko ile biło?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 kwietnia 2016, 12:35

    dqpri09k0q2gqh47.png
    l22ngu1rr5v7rhaf.png


    ........................................................................................

  • Ellasi Autorytet
    Postów: 544 230

    Wysłany: 8 kwietnia 2016, 12:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kas50 wrote:
    Ja mialam 23.03. Crl 4mm a 05.04.w 7t6d crl 11mm. Ale mógł Ci źle zmierzyć,idź jeszcze do innego gina,a serduszko ile biło?
    Serduszko też bez szału- 111

  • kas50 Autorytet
    Postów: 4712 1440

    Wysłany: 8 kwietnia 2016, 12:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ważne że bije :-)

    dqpri09k0q2gqh47.png
    l22ngu1rr5v7rhaf.png


    ........................................................................................

  • Kaska1985 Autorytet
    Postów: 2070 441

    Wysłany: 8 kwietnia 2016, 13:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hmm... Faktycznie cos tu nie gra... Najwazniejsze co musisz zrobic, to isc jeszcze raz moze do tamtego gina co robil 1 pomiar. Moze faktycznie sprzet zle uchwycil teraz. Jesli serduszko bije, a sprzet uchwycil dobrze wszystko, to sa (wg ksiazek), dwie mozliwosci tego tzw wewnatrzmacicznego opoznienia wzrostu plodu - leki teratogenne i ta najgorsza opcja, o ktorej nie mysl jednak, a o ktorej sie dowiesz dopiero na badaniach przeziernosci karku. Oczywiscie, o ile w ogole mowimy o jakims opoznieniu wzrostu plodu. A lekarz nic nie powiedzial jak mu powiedzialas jaki 1 pomiar byl?
    Ja jednak mysle, ze powinnas jak najszybciej isc prywatnie do tamtego gina na dobry sprzet. Moj gin mi mowil, ze opoznienie moze byc kilkudniowe i to jest normalne. Kwestia co traktujemy jako kilkudniowe.
    Kiedy zamierzasz isc do lekarza? Musisz byc dobrej mysli. Poszukaj na forum, moze ktoras z dziewczyn miala podobny przypadek. Mysle, ze maluch podskoczy jeszcze i nie wolno zakladac najgorszego.
    Ja ide dzisiaj, tez nie wiem co zobacze, moze bedzie podobnie? Jesli tak, to albo wszystkie 3 mamy pecha, albo to norma.

    zem3i09kl173cczw.png
  • kas50 Autorytet
    Postów: 4712 1440

    Wysłany: 8 kwietnia 2016, 13:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Która 3 ma pecha? :-)

    dqpri09k0q2gqh47.png
    l22ngu1rr5v7rhaf.png


    ........................................................................................

  • Kaska1985 Autorytet
    Postów: 2070 441

    Wysłany: 8 kwietnia 2016, 14:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No bo jakby liczyc ze przyrasta 1,1 mm dziennie to u zadnej z nas tyle nie przyroslo - u Ciebie tez tylko z 4 do 11, to jest 7 mm w 12 dni zamiast minimum 12 mm.

    No ale widac, ze tak ma byc. U mnie pewnie tez szalu nie bedzie, o ile w ogole cos bedzie :(.

    zem3i09kl173cczw.png
  • Ellasi Autorytet
    Postów: 544 230

    Wysłany: 8 kwietnia 2016, 14:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaska1985 wrote:
    Hmm... Faktycznie cos tu nie gra... Najwazniejsze co musisz zrobic, to isc jeszcze raz moze do tamtego gina co robil 1 pomiar. Moze faktycznie sprzet zle uchwycil teraz. Jesli serduszko bije, a sprzet uchwycil dobrze wszystko, to sa (wg ksiazek), dwie mozliwosci tego tzw wewnatrzmacicznego opoznienia wzrostu plodu - leki teratogenne i ta najgorsza opcja, o ktorej nie mysl jednak, a o ktorej sie dowiesz dopiero na badaniach przeziernosci karku. Oczywiscie, o ile w ogole mowimy o jakims opoznieniu wzrostu plodu. A lekarz nic nie powiedzial jak mu powiedzialas jaki 1 pomiar byl?
    Ja jednak mysle, ze powinnas jak najszybciej isc prywatnie do tamtego gina na dobry sprzet. Moj gin mi mowil, ze opoznienie moze byc kilkudniowe i to jest normalne. Kwestia co traktujemy jako kilkudniowe.
    Kiedy zamierzasz isc do lekarza? Musisz byc dobrej mysli. Poszukaj na forum, moze ktoras z dziewczyn miala podobny przypadek. Mysle, ze maluch podskoczy jeszcze i nie wolno zakladac najgorszego.
    Ja ide dzisiaj, tez nie wiem co zobacze, moze bedzie podobnie? Jesli tak, to albo wszystkie 3 mamy pecha, albo to norma.

    W poniedziałek idę do poprzedniego gina.
    Do tego czasu muszę się uzbroić w cierpliwość.
    Wczoraj na wizycie pokazałam gin poprzednie usg i stwierdziła, że w sumie jest ok, że w normie... No więc ciekawie.
    Zobaczymy w poniedziałek co będzie.
    Nieśmiało liczę na błąd pomiaru.

    Dzięki dziewczyny za wsparcie!

  • kas50 Autorytet
    Postów: 4712 1440

    Wysłany: 8 kwietnia 2016, 14:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Crl rośnie 1mm dziennie od 7tc, w 6tc 1mm co 2dni. Mój wymiar crl idealnie pokrywa się z wiekiem płodu.

    Ellasi lubi tę wiadomość

    dqpri09k0q2gqh47.png
    l22ngu1rr5v7rhaf.png


    ........................................................................................

  • kas50 Autorytet
    Postów: 4712 1440

    Wysłany: 8 kwietnia 2016, 14:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    https://parenting.pl/portal/7-tydzien-ciazy

    Ellasi lubi tę wiadomość

    dqpri09k0q2gqh47.png
    l22ngu1rr5v7rhaf.png


    ........................................................................................

  • Kaska1985 Autorytet
    Postów: 2070 441

    Wysłany: 8 kwietnia 2016, 14:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ellasi, skoro lekarz powiedzial, ze jest ok, to nalezy mu chyba zawierzyc, bo jakie inne wyjscie. To on sie meczyl 6 lat na medycynie :). Na spokojnie przeczekaj weekend i idz w poniedzialek i nam napisz co i jak lekarz powiedzial. De facto wiek ciazy i tak sie wylicza na usg niby automatycznie, wiec jak pomiar jest zgodny z prawda i jest tam jakis wiek ciazy, to nalezy przyjac, ze tyle ona wlasnie ma dni. Sama zobaczysz co wyjdzie w poniedzialek.
    Trzeba byc dobrej mysli. Kciukam :)

    zem3i09kl173cczw.png
  • kas50 Autorytet
    Postów: 4712 1440

    Wysłany: 8 kwietnia 2016, 15:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasiu Ty też daj znać jak po wizycie :-) ja idę za godzinę z wynikami.

    dqpri09k0q2gqh47.png
    l22ngu1rr5v7rhaf.png


    ........................................................................................

  • Kaska1985 Autorytet
    Postów: 2070 441

    Wysłany: 8 kwietnia 2016, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Juz po i jest wszystko super :). Maluch ma 16 mm, co odpowiada w usg 8t0d :). Zdziwilam sie, bo dokladnie dwa tygodnie temu bylo 2,4 mm i 5t6d, wiec ,myślałam, ze teraz bedzie 7t6d, ale jest troche wiekszy :). I wyglada na to, ze u mnie przyrost jest jednak 1 mm dziennie :). Serduszko bilo, wszystko jest wporzadku, macica juz powiekszona mocno. Karta ciazy zalozona, na wyniki badan lekarz powiedzial, ze ok, ale zmartwila go ta glukoza :(. Mowil, ze 92 to taki prog i powyzej 92 juz sie robi krzywa. Ale powiedzial, ze jeszcze nie robimy, poki biore metke to mam brac i zrobimy jak przekroczy faktycznie 92. Niemniej jednak powiedzial, ze chocby to bylo trudne, to powinnam jednak ograniczyc slodyczowe zachcianki echhh. Wiec w niedziele nalesniki z serkiem waniliowym i to koniec haha :).
    Kolejne usg 5 maja, i to juz bedzie usg genetyczne. Mam powtorzyc do tego czasu mocz i morfologie. I mam sie nie martwic, bo plod rosnie ksiazkowo :). Ma glowke juz widoczna oczywiscie, oprocz tego juz widoczne byly malutkie raczki i nozki :). Smiesznie :).

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 kwietnia 2016, 21:48

    Ellasi, Asia_88 lubią tę wiadomość

    zem3i09kl173cczw.png
  • Kaska1985 Autorytet
    Postów: 2070 441

    Wysłany: 8 kwietnia 2016, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kas, jak Twoje wyniki?

    zem3i09kl173cczw.png
  • kas50 Autorytet
    Postów: 4712 1440

    Wysłany: 9 kwietnia 2016, 08:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja bylam wczoraj u gina i mój babel ma 14mm jednak :-) na zdjęciu malutki czlowieczek :-) dostalam Tardyferon 1x1 na tą hemoglobine. Teraz na wizytę idę 20kwietnia do mojej gin prywatnie,więc pewnie więcej się dowiem,bo ten gin na nfz to taki trochę nie do końca:/
    Kartę ciąży niemniej jednak mi założył :-) ale zdjęcia usg nie dostalam:(


    Kasiu super że maluch rośnie :-) jak na 8t to bardzo duży,odpowiada 8t4d :-) :-)
    Jak Twoje objawy? Masz mdłości?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 kwietnia 2016, 08:52

    Ellasi lubi tę wiadomość

    dqpri09k0q2gqh47.png
    l22ngu1rr5v7rhaf.png


    ........................................................................................

  • Ellasi Autorytet
    Postów: 544 230

    Wysłany: 9 kwietnia 2016, 09:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Super dziewczyny! Fajnie że po wizytach same pozytywne wiesci dotyczące maluchów :)
    Mam nadzieję po opisie Kaski że mój maluch też sporo podrośnie :) Nie tracę nadziei, ale czasem mam chwile kryzysowe.
    Może moja ciazą chwile sobie poleniuchowala z tym przyrostem ale teraz jakoś się ruszy.
    W poniedziałek na wizycie może się to wszystko wyjaśni- taką mam nadzieję :)

    A jak tam wasze samopoczucie? Jak z objawami? Męczą Was czy raczej macie z nimi spokój?

  • kas50 Autorytet
    Postów: 4712 1440

    Wysłany: 9 kwietnia 2016, 10:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na pewno nadrobi :-) ja dziś bez objawów:/ ogólnie czasem tylko mam mdłości takie lekkie i ból piersi różnie,raz bolą bardziej,raz wcale. Odpuscilam sobie stresy,i tak co ma być to będzie. Dobrze że nie mam żadnych plamien i boli brzucha. Jak u Ciebie Ellasi z objawami?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 kwietnia 2016, 10:10

    dqpri09k0q2gqh47.png
    l22ngu1rr5v7rhaf.png


    ........................................................................................

  • Ellasi Autorytet
    Postów: 544 230

    Wysłany: 9 kwietnia 2016, 10:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kas50 wrote:
    Na pewno nadrobi :-) ja dziś bez objawów:/ ogólnie czasem tylko mam mdłości takie lekkie i ból piersi różnie,raz bolą bardziej,raz wcale. Odpuscilam sobie stresy,i tak co ma być to będzie. Dobrze że nie mam żadnych plamien i boli brzucha. Jak u Ciebie Ellasi z objawami?

    U mnie piersi czasem bolą a czasem nie... Zwykle wieczorem pobolewają ale tylko w okolicach brodawek. W ostatnim tygodniu miałam ze 2 razy zgagę i ślinotok. Czasem coś zakłuje w jajnikach czy w macicy. Poza tym nic się nie dzieje.
    Nie doszukuję się objawów, już nawet ich brak czy małe nasilenie mnie jakoś szczególnie nie stresują.
    Tez wychodzę z założenia że puki nie mam plamien czy krwawień jest ok i nie ma co się martwić.
    Czekam na poniedziałkową wizytę, która mam nadzieję sporo mi wyjaśni i zastanawiam się czy moja gin ma już mnie dość z tym wciskaniem się do niej na wizytę w ostatniej chwili i poza kolejnością ;) To ordynator wiec kolejki są do niej 2-miesięczne a ja zawsze się jakoś wciskam :) Ona chyba mnie lubi bo dzielnie to znosi ;)

  • kas50 Autorytet
    Postów: 4712 1440

    Wysłany: 9 kwietnia 2016, 11:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Skoro masz wątpliwości to lepiej zaufaj swojej gin :-) do tego na nfz też zamierzasz jeszcze chodzić?

    dqpri09k0q2gqh47.png
    l22ngu1rr5v7rhaf.png


    ........................................................................................

‹‹ 70 71 72 73 74 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Insulinooporność - zasady żywieniowe, dieta i objawy.

Czym jest insulinooporność? Insulinooporność a dieta - na czym polega zależność? Jak odżywiać się przy insulinooporności? Które produkty spożywcze warto włączyć do diety, a z których warto zrezygnować? Artykuł napisany przez Zosię i Anię z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Histeroskopia skuteczna metoda diagnostyki i leczenia niepłodności

Histeroskopia to metoda, która pozwala wykryć i wyleczyć niektóre przyczyny niepłodności: polipy macicy, zrosty, mięśniaki. Histeroskopia diagnostyczna czy histeroskopia zabiegowa - kiedy warto zdecydować się na zabieg?  Jak wygląda histeroskopia? W którym momencie cyklu wykonuje się zabieg? Jakie mogą być skutki uboczne? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego