X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną Od inseminacji do in vitro
Odpowiedz

Od inseminacji do in vitro

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 maja 2014, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sysiaaaaa, zorientuj się... lepsze 240km, i 10 tysiaków w kieszeni; a jak ma się udać to uda się niezależnie od tego czy zapłacisz, czy nie. Do Katowic masz 300, 3h pociągiem.. bilet lekko ponad stówkę...

  • Sysiaaaaa Autorytet
    Postów: 3551 2128

    Wysłany: 27 maja 2014, 21:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem studentem wiec place malo ale ja nie dostane wolnego

    Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą !!!!

    10.02.2019 1 wizyta w OA
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 maja 2014, 21:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja bym na Twoim miejscu podzwoniła się i zorientowała jakie masz możliwości :) i sama zdecydujesz co jest dla Was najlepsze ;*

  • mar Autorytet
    Postów: 1427 1842

    Wysłany: 28 maja 2014, 07:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no bez kitu.. 13 tysiaków - masakra. A ten program z tego co wiem przysługuje parom, które bezskutecznie się leczą od roku - czy musiałyście dokładnie ten przebieg leczenia udokumentować?

  • Sysiaaaaa Autorytet
    Postów: 3551 2128

    Wysłany: 28 maja 2014, 07:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zależy ile masz lat. Jezeli mniej niż 35 to musisz miec udokumentowane 2 lata leczenia. Czyli musisz mieć wszystkie swoje karty od lekarzy itd

    Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą !!!!

    10.02.2019 1 wizyta w OA
  • Limia Ekspertka
    Postów: 138 187

    Wysłany: 28 maja 2014, 11:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sysiaaaa, jezeli chodzi o Wawe, to Szpital Kliniczny Dzieciatka Jezus mial jeszcze w maju wolne miejsca. Nie wiem, moze to juz nieaktualne, bo nie weryfikowalam tego.