X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

Ovarin

Oceń ten wątek:
  • water Przyjaciółka
    Postów: 315 29

    Wysłany: 23 maja 2018, 10:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ..

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 października 2018, 08:51

    2023 - wracam do gry
    podejrzenie adenomiozy
    ♂️ - nasienie - 3.2023 - 0 :(

    plan na badania:
    ♀️ - hormony, histero


    2019 - 2021 przerwa
    2018 - nie poszło
    pjp - III-V.2017 :(
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 maja 2018, 10:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny a czy ovarin ma jakiś wpływ na endometrium? Jak się go bierze? Przez cały cykl?

  • Domi_Poznan Debiutantka
    Postów: 8 4

    Wysłany: 26 maja 2018, 13:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nina13 wrote:
    Dziewczyny a czy ovarin ma jakiś wpływ na endometrium? Jak się go bierze? Przez cały cykl?
    Nie jestem lekarzem, więc nie wyłapię "haczyka" w pytaniu - ale możesz poczytać o wit. B8 (Inozytol), hormonach płciowych, które wpływają na endometrium.
    Bierze się 2 tabletki (ja biorę na raz, nikt mi nie mówił, że 2x dziennie po jednej, poza tym, szkoda czasu :P), nie ma (przeciw)wskazań co do faz cyklu, po prostu suplementujesz go cały miesiąc(-e). To jest po prostu mix kilku witamin, których niedobór można sobie własnie Ovarinem uzupełnić. Opis dawkowania masz też na ulotce lub farmaceuta Ci powie w aptece co i jak :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 maja 2018, 13:31

    Nina13 lubi tę wiadomość

  • Ilijan Debiutantka
    Postów: 6 0

    Wysłany: 16 września 2018, 18:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny,
    a czy można Ovarin razem z Pregna Start zażywać?

  • Malina362 Koleżanka
    Postów: 36 6

    Wysłany: 21 września 2018, 10:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś