Forum Starając się z pomocą medyczną PCOS- kumu się udało?
Odpowiedz

PCOS- kumu się udało?

Oceń ten wątek:
  • Bella93 Autorytet
    Postów: 9979 5994

    Wysłany: 31 lipca 2014, 12:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 lutego 2016, 14:12

    Moja historia leczenia
    Kajetan 10tc & Eliza 11tc 🖤
  • Niusia Autorytet
    Postów: 614 129

    Wysłany: 31 lipca 2014, 12:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sama sobie odpowiedziałaś na pytanie :)

    Z dupkiem :P

    20110806580514.png
    [*] 14.09.2016r.
  • Bella93 Autorytet
    Postów: 9979 5994

    Wysłany: 31 lipca 2014, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 lutego 2016, 14:12

    Moja historia leczenia
    Kajetan 10tc & Eliza 11tc 🖤
  • Niusia Autorytet
    Postów: 614 129

    Wysłany: 31 lipca 2014, 13:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A kiedy masz dokładnie?

    Nie może być inaczej :)

    20110806580514.png
    [*] 14.09.2016r.
  • Bella93 Autorytet
    Postów: 9979 5994

    Wysłany: 31 lipca 2014, 14:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 lutego 2016, 14:12

    Moja historia leczenia
    Kajetan 10tc & Eliza 11tc 🖤
  • Niusia Autorytet
    Postów: 614 129

    Wysłany: 31 lipca 2014, 14:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To jeszcze trochę czasu ;)

    Bądź dobrej myśli!!! ♥

    20110806580514.png
    [*] 14.09.2016r.
  • violijka Ekspertka
    Postów: 274 61

    Wysłany: 31 lipca 2014, 15:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wiem niusia,niestety moge sie tylko ludzic ze zaniedlugo @ mi sie pojawi I bedziemy swietowac. hahaha

    ale zobaczcie jaki to paradox cieszyc sie z pojawienia sie @,
    niestety czasem tak bywa.

    a slyszalyscie moze o kobietach ktore byly w ciazy a o tym niewiedzialy?
    ja sie strasznie tego boje.

    58783feaec3e9132ab67a6f0b4667e63.png
  • violijka Ekspertka
    Postów: 274 61

    Wysłany: 31 lipca 2014, 15:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bella trzymam kciuki za wtorek napewno bedzie dobrze...

    58783feaec3e9132ab67a6f0b4667e63.png
  • Niusia Autorytet
    Postów: 614 129

    Wysłany: 31 lipca 2014, 15:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    violijka wrote:
    wiem niusia,niestety moge sie tylko ludzic ze zaniedlugo @ mi sie pojawi I bedziemy swietowac. hahaha

    ale zobaczcie jaki to paradox cieszyc sie z pojawienia sie @,
    niestety czasem tak bywa.

    a slyszalyscie moze o kobietach ktore byly w ciazy a o tym niewiedzialy?
    ja sie strasznie tego boje.


    No czasem tak nachodzi, że człowiek się cieszy z tego :P

    A testu nie robiłas?

    Ja mam żywy przykład chodzący! Moją siostrę własnie z pcos :)
    Nie miała @ to się nie przejmowała bo często tak było że b. długo nie miała. W końcu na siłę mam jej kazała zrobić test (bo ona coś podejrzewała) i wyszły II !!!!
    A najlepsze w tym było to, że jak poszła do gina to się okazało, że 5 miesiąc!!! :D

    20110806580514.png
    [*] 14.09.2016r.
  • violijka Ekspertka
    Postów: 274 61

    Wysłany: 31 lipca 2014, 15:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tez slyszalam o takich przypadkach.tylko dziewczyny rodzily I niewiedzialy ze rodza.
    ja robilam test oczywiscie ale 1 krecha jak nic wyszla,tylko co mi niedaje spokoju to to ze jak mialam stymulacje clo I dostalam zastrzyk hcg w dawce 10000 jednostek to z ciekawosci zrobilam tes 2 dni puzniej I wyszedl negatywnie.zdebialam bo naczytalam sie ze nawet gdyby udalo mi sie zajsc w ciaze to dla wiarygodnego wyniku musze poczekac minimum 2-3 tygodni,a tu po 2 dniach ani sladu hormone ciazy,dziwne nie?

    58783feaec3e9132ab67a6f0b4667e63.png
  • Niusia Autorytet
    Postów: 614 129

    Wysłany: 31 lipca 2014, 15:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Weź takie rzeczy to mi się wydaje, że tylko na tlc w "ciąża z zaskoczenia" :P

    Powiem Ci szczerze, że nie mam pojęcia czemu tak ..?..
    Jakoś szybko ten hormon został 'wypłukany'... Trzeba się gin zapytać, aj Ci niestety nie podpowiem :/
    Sama mam duże braki w tej wiedzy jak widzisz ;)

    20110806580514.png
    [*] 14.09.2016r.
  • violijka Ekspertka
    Postów: 274 61

    Wysłany: 31 lipca 2014, 15:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wiem ale moja ciotka myslala ze ma menopause I nawet ciazy nie podejzewala a jak dostala buli to myslala ze to wyrostek,ale moze masz racje ze do porodu to tylko na tlc.
    ale jednak twoja siostra w 5 miesiacu... niezle musiala byc w niezlym szoku I krucej czekala na dzidzie.
    ja to podejzewam ze moj organism poprostu nietoleruje tego hormone I dlatego go tak wydala.
    musze poszukac jakiegos forum gdzie mozna z ginekologiem pogadac I sie dowiem a potem sie z wami tym podziele.chociaz niezdziwilabym sie jakby lekarz powiedzial ze to jakis enewement...

    58783feaec3e9132ab67a6f0b4667e63.png
  • Niusia Autorytet
    Postów: 614 129

    Wysłany: 31 lipca 2014, 15:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Weź już nie przesadzaj ;) Przceiż dziewczyny różne mają przypadłości :) Najlepiej byłoby Ci pójść do gina ale w Twojej sytuacji to diabelnie trudne...:/

    W szoku była totalnym! A jak się cieszyli! Lekarz jej powiedział, że to nie możliwe, że będzie miała dzieci, a juz że na pewno nie naturalnie! A tu masz :)

    Raczej mi się nie wydaje, że ktoś laduje na ip i się okazuje że rodzi :D

    20110806580514.png
    [*] 14.09.2016r.
  • MagdaMuminek Przyjaciółka
    Postów: 77 26

    Wysłany: 31 lipca 2014, 17:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny :) Ja prawdę mówiąc nie usłyszałam jednoznacznie diagnozy PCOS, po ponad pół roku bujałam się po "specjalistach" na NFZ którzy nawet nie potrafią zlecić właściwych badań ani zorientować się w usg.
    Po trafieniu na bardziej kumatego okazało się, że są torbiele na jajnikach, za dużo testosteronu, prolaktyny, insuliny, owłosienia, los dał mi to wszystko zupełnie za darmo :)
    Teraz właśnie jest mój pierwszy cykl stymulowany Clo, wydaje mi się , że coś na wykresie zaskoczyło. Wcześniej okres przychodził kiedy chciał, a owulacji to w ogóle nie było mowy. Oprócz Clo mam jeszcze Duphaston, Metformine i ten Inofolic (w internecie jest o połowę tańszy niż w aptekach).
    Mam nadzieję, że niedługo wszystkie będziemy mogły pochwalić się dwoma kreseczkami :)

    Angelabd lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 lipca 2014, 19:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MagdaMuminek wrote:
    Hej dziewczyny :) Ja prawdę mówiąc nie usłyszałam jednoznacznie diagnozy PCOS, po ponad pół roku bujałam się po "specjalistach" na NFZ którzy nawet nie potrafią zlecić właściwych badań ani zorientować się w usg.
    Po trafieniu na bardziej kumatego okazało się, że są torbiele na jajnikach, za dużo testosteronu, prolaktyny, insuliny, owłosienia, los dał mi to wszystko zupełnie za darmo :)
    Teraz właśnie jest mój pierwszy cykl stymulowany Clo, wydaje mi się , że coś na wykresie zaskoczyło. Wcześniej okres przychodził kiedy chciał, a owulacji to w ogóle nie było mowy. Oprócz Clo mam jeszcze Duphaston, Metformine i ten Inofolic (w internecie jest o połowę tańszy niż w aptekach).
    Mam nadzieję, że niedługo wszystkie będziemy mogły pochwalić się dwoma kreseczkami :)


    trzymam kciuki :)

  • Bella93 Autorytet
    Postów: 9979 5994

    Wysłany: 31 lipca 2014, 20:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 lutego 2016, 14:12

    Moja historia leczenia
    Kajetan 10tc & Eliza 11tc 🖤
  • Niusia Autorytet
    Postów: 614 129

    Wysłany: 1 sierpnia 2014, 08:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MagdaMuminek wrote:
    Hej dziewczyny :) Ja prawdę mówiąc nie usłyszałam jednoznacznie diagnozy PCOS, po ponad pół roku bujałam się po "specjalistach" na NFZ którzy nawet nie potrafią zlecić właściwych badań ani zorientować się w usg.
    Po trafieniu na bardziej kumatego okazało się, że są torbiele na jajnikach, za dużo testosteronu, prolaktyny, insuliny, owłosienia, los dał mi to wszystko zupełnie za darmo :)
    Teraz właśnie jest mój pierwszy cykl stymulowany Clo, wydaje mi się , że coś na wykresie zaskoczyło. Wcześniej okres przychodził kiedy chciał, a owulacji to w ogóle nie było mowy. Oprócz Clo mam jeszcze Duphaston, Metformine i ten Inofolic (w internecie jest o połowę tańszy niż w aptekach).
    Mam nadzieję, że niedługo wszystkie będziemy mogły pochwalić się dwoma kreseczkami :)

    Znowu powtarza się sytuacja z lekarzami na nfz... :/

    Kurcze! Powiem Ci, że ładny ten Twój wykresik ;)
    Jak się czujesz na stymulacji??
    Bella93 wrote:
    Szukałam dzisiaj sandałków (moje ulubione i zarazem jedyne eleganckie zostawiłam w Gdańsku, mieli mi je wysłać, ale nie idzie się dodzwonić) spędziłam 4h w centrum handlowym i nic nie znalazłam;/

    Norma... Jak chcesz coś kupic to nigdy nic nie ma w sklepach :/ A teraz jeszcze koniec sezonu to takie ostatki do wyboru....

    20110806580514.png
    [*] 14.09.2016r.
  • MagdaMuminek Przyjaciółka
    Postów: 77 26

    Wysłany: 1 sierpnia 2014, 09:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niusia wrote:
    Kurcze! Powiem Ci, że ładny ten Twój wykresik ;)
    Jak się czujesz na stymulacji??
    Całkiem nieźle, podczas brania Clo popołudniami miałam niewielkie uderzenia gorąca i zawroty głowy, ale trwało to jakąś 1-2 godzinki i było ok.
    Aż sama jestem zdziwiona takim wykresem, zawsze moje wyglądały jak jeden wielki, niekończący się zygzak :) Tylko w tym miesiącu nie było monitoringu, a w sumie to mój pierwszy z tymi lekami...
    Chyba wszystkie jesteśmy w podobnym wieku :)

  • Bella93 Autorytet
    Postów: 9979 5994

    Wysłany: 1 sierpnia 2014, 09:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 lutego 2016, 14:12

    Moja historia leczenia
    Kajetan 10tc & Eliza 11tc 🖤
  • Niusia Autorytet
    Postów: 614 129

    Wysłany: 1 sierpnia 2014, 09:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MagdaMuminek wrote:
    Całkiem nieźle, podczas brania Clo popołudniami miałam niewielkie uderzenia gorąca i zawroty głowy, ale trwało to jakąś 1-2 godzinki i było ok.
    Aż sama jestem zdziwiona takim wykresem, zawsze moje wyglądały jak jeden wielki, niekończący się zygzak :) Tylko w tym miesiącu nie było monitoringu, a w sumie to mój pierwszy z tymi lekami...
    Chyba wszystkie jesteśmy w podobnym wieku :)

    To ile masz lat? :P

    No to fajnie! Zbieram opinię o clo :) Bo chcąc nie chcąc szykuję na niego......

    Zerknij na mój :) Widzisz podobieństwa? :D

    20110806580514.png
    [*] 14.09.2016r.
‹‹ 9 10 11 12 13 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Klinika niepłodności - 50 pytań, na które warto znać odpowiedź przy pierwszej wizycie.

Chciałabyś mieć pewność, że dobrze przygotowałaś się do swojej pierwszej wizyty u lekarza, dotyczącej problemów z zajściem w ciążę? Skorzystaj z naszego formularza płodności  – są to pytania, które dobry specjalista prawdopodobnie zada Ci podczas pierwszej wizyty , która pomoże zdiagnozować niepłodność. W ten sposób o niczym nie zapomnisz i będziesz mieć pod ręką wszystkie szczegóły dotyczące Twojego zdrowia, płodności lub historii chorób w Twojej rodzinie!       

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego