Forum Starając się z pomocą medyczną Staraczki i mamusie z Rzeszowa
Odpowiedz

Staraczki i mamusie z Rzeszowa

Oceń ten wątek:
  • KaRa001 Znajoma
    Postów: 19 5

    Wysłany: 25 marca 2016, 14:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny wynik z bety odebrany 7317:-) wiec pewnie kolo 6 tygodnia ciazy. Zabieg laparoskopowy odwołany. Wam życzę wesołych świąt, i samych fasolek :-)

    lipa, lipa lubią tę wiadomość

    KARA01
  • Marzena1991 Autorytet
    Postów: 327 193

    Wysłany: 25 marca 2016, 16:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KaRa001 Gratulacje :*

    przegroda macicy :(

    11.02.2017r. 1 IUI :( 15.03.3017r 2 IUI :( 14.04.2017r 3 iui :(
    1 ivf :10dpt bhcg 92,64, 12dpt bhcg 180,67
    28.10.2018r LENKA
  • ciekawa87 Autorytet
    Postów: 1117 442

    Wysłany: 25 marca 2016, 16:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KaRa kochana gratuluję pięknej bety. Dużo zdrowia dla waszej trójki!!!!
    Dziewczyny zdrowych radosnych świat wielkanocnych aby zmartwychwstały Chrystus obdarzył nas upragnionym dzieciatkiem
    Zajmijcie się dobrze jajkami i kiełbaską waszych mężów żeby po świętach były efekty ciążowe!!!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 marca 2016, 07:27

  • Chmurka85 Koleżanka
    Postów: 54 16

    Wysłany: 26 marca 2016, 21:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wesołych Świąt dziewczyny i spełnienia tego naszego życzenia !!!

    ciekawa87 lubi tę wiadomość

    Chmurka85
  • ciekawa87 Autorytet
    Postów: 1117 442

    Wysłany: 27 marca 2016, 21:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie pojawiło się lekkie krwawienie podczas brania duphastonu ale jeszcze przed chwilą go zażyłam żeby @ sie rozkręciła

  • Chmurka85 Koleżanka
    Postów: 54 16

    Wysłany: 29 marca 2016, 14:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciekawa a Ty bierzesz duphaston na wywołanie spoznionego okresu co nie ? Mi po duphastonie sie trY dni przesunał okres a dwa dni plamiło na brazowo sluz a dopiero okres sie rozbujał i długo miałam o bolesny i ciekło. Po luteinie tak nie mam. Ten cykl biore luteine zobaczymy.

    Chmurka85
  • ciekawa87 Autorytet
    Postów: 1117 442

    Wysłany: 29 marca 2016, 16:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chmurka tak biorę duphaston na wywołanie @. Teraz już się rozkręciła już drugi dzień trwa.
    Pozatym czeka mnie wizyta u gina bo nadal nie mam bakterii mlecznych w pochwie wiec po priobiotyki muszę iść.
    A co pozatym u was?

  • Ewa 31 Koleżanka
    Postów: 68 12

    Wysłany: 31 marca 2016, 11:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieczyny pomocy wczora wieczorkiem przytulalam sie z moim męże i zaraz po zacza mnie strasz bolec w dole brzucha tak bardzo ze nie nie byla wstanie siedziec ani chodzi to byl taki bardzo rozpierajacy bol w podbrzuszu strasznie sie boje kolejnej operacji :-(

  • li.w.ka Debiutantka
    Postów: 6 11

    Wysłany: 31 marca 2016, 17:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny:)
    Wpisuję się do wątku, co prawda do Rzeszowa mam kawałek bo 50 km, ale do lekarza jeżdzę właśnie tam.
    Na samym początku chciałam polecić lekarza który nam pomógł w staraniach - Pana T. Magonia. Czasem faktycznie można odnieść wrażenie że w Pro Familii tak wszystko idzie taśmowo, ale nie ma się co dziwić, tyle tam ludzi przychodzi po pomoc.
    O dzieciątko staraliśmy się z mężem prawie 3 lata.
    Problem zaczął się gdy zaczęłam mieć straszne bóle. Jak się okazało pojawiła się torbiel endometrialna na jednym z jajników. Staraliśmy się i starli. Jakoś żaden lekarz nie zwrócił tez uwagi na niedoczynność tarczycy, no cóż.
    Torbiel rosła i rosła i nie pozwalała nam zafasolkować.
    Badania męża może nie rewelacyjne ale w normie.
    W końcu zdecydowaliśmy się na laparoskopię, którą przeszłam w lipcu 2014r.
    Miało być tak super, kazdy mówił że teraz na pewno zaskoczy. A tu dalej nic i nic.
    Byłam tez stymulowana clo i na pęknięcie dostawałam ovitrelle. Tak minęło kilka kolejnych cykli.
    Przeszłam kupę badań jak pewni każda z was, na chlamydię, na rezerwę jajeczek- wszystko ok.
    Zrezygnowana zapisałam się do Pro familii w marcu ubiegłego roku. Badania, stymulacje, które nie przyniosły upragnionego dzieciątka.
    Podjęliśmy decyzję o inseminacji. Pierwsza w lipcu była nieudana. Znowu załamka. Następny cykle przegapiliśmy, bo byliśmy na wyjeżdzie i nie wzięłam tabletek na stymulacje.
    Kolejna inseminacja w październiku i udana!!! Były dwa jajeczka, wstrzemięźliwości zachowaliśmy 2 dni, aż się krzywo na nas pielęgniarka popatrzyła bo minimum to podobno 3 dni. Ale jakoś tak an luzie do tego podeszliśmy. Sam zabieg prawie w biegu, potem jazda do domku i odpoczywanie cały dzień:) z poprawkami i przytulaskami z mężem:)
    Teraz mija już powoli 6 miesiąc i rośniemy sobie zdrowo.
    Życzę i Wam dziewczyny dzieciątka, bo wiem jak to jest czekać i czekać i rozczarowywać sie z każdym okresem.
    Polecam Rzeszów, teraz w ciąży też prowadzi mnie dr. Magoń.

  • KaRa001 Znajoma
    Postów: 19 5

    Wysłany: 31 marca 2016, 18:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam was dziewczyny, byłam dziś na pierwszym usg u dr M, trochę się denerwowałam czy wszystko będzie ok, ale jest dobrze, słyszalam serduszko. Teraz witaminy i dbanie o siebie i dziudka:-) a co tam u was? Czasem myślę o was i życzę wam aby wkoncu i wasze marzenie się spełniło :-)

    KARA01
  • Chmurka85 Koleżanka
    Postów: 54 16

    Wysłany: 31 marca 2016, 21:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kara001 super ze juz po usg jestście ;) ah jak kazda marzy o usłyszeniu serduszka i zobaczeniu na usg wlasnego dzidziusia! Dbaj teraz o siebie dobrpci same jedz i witaminy i wyleguj sie i spaceruj ile sie da ;) i pisz jak ci brzuch rosnie i jakie uczucia w ciazy i co dolega co sie w ciele zmienia ;)

    Chmurka85
  • Chmurka85 Koleżanka
    Postów: 54 16

    Wysłany: 1 kwietnia 2016, 07:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Liwka - gratulacje ! I dziekujemy slicznie za słowa otuchy :)

    Chmurka85
  • ciekawa87 Autorytet
    Postów: 1117 442

    Wysłany: 1 kwietnia 2016, 14:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Liwka gratulacje.
    kara cudowne to uczucie usłyszeć bicie serduszka swojego dziecka. Trzymam kciuki za dobrze rozwiajającą się ciążę (mnie niestety było dane usłyszeć to bicie tylko raz)

    zestaw leków zakupiony - priobiotyki i czas na przywrócenie bakterii mlekowych...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 kwietnia 2016, 17:19

  • daktylek Autorytet
    Postów: 676 210

    Wysłany: 4 kwietnia 2016, 09:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a co tu taka cisza??

    Lipa dawaj znać co u Ciebie! jakie kroki teraz?

    zawsze uważałam, że najlepszy czas jest po owu. wtedy wystarczy spokojnie już czekać... ale ja zaczynam być znowu niecierpliwa! chcialabym już wiedziec jak zakończy się ten cykl...obiecałam sobie ze bety nie bede robic, a test zrobie dopiero jak juz ewidentnie @ będzie sie spóźniać... ale czuje już i tak lekkie napięcie ;(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 kwietnia 2016, 09:41

    Mama Aniołka [*] 15.12.2015r.
    w57v3e3k7yxei1cq.png
  • ciekawa87 Autorytet
    Postów: 1117 442

    Wysłany: 4 kwietnia 2016, 16:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Daktylek ma rację co tu za cisza? wszystkie ujrzały słońce wiec pewnie więcej czasu spędzają na swiezym powietrzu a nie z nami na forum.
    daktylek czekaj cierpliwie oby ten cykl był udany!!!1

  • lipa Autorytet
    Postów: 2971 2685

    Wysłany: 4 kwietnia 2016, 17:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Daktylku tylko spokój może nas uratować :-) wiem, wiem, łatwo mowic. Sama siedze cały czass w ogrodzie i grzebie w ziemi, żeby tylko mózg nie mógł za bardzo wymyślać głupot :-)
    Mój transfer w czwartek - nasza ostatnia szansa. Więcej pieniędzy w rzadowce nie ma, a kredytu na razie brać nie chcemy. Więc to narazie koniec naszej przygody z in vitro, jakkolwiek się ona zakonczy

    r9x9d6w.png
    8ms0gsj.png
  • lipa Autorytet
    Postów: 2971 2685

    Wysłany: 4 kwietnia 2016, 17:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciekawa a bierzesz lacibios Femina? Mi on zawsze pomagał, a był czas, że miałam notorycznie infekcje intymne

    r9x9d6w.png
    8ms0gsj.png
  • ciekawa87 Autorytet
    Postów: 1117 442

    Wysłany: 4 kwietnia 2016, 17:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lipa nie trac nadziei ze tym razem się uda, teraz wiosna bociany przylatuja wiec i nam coś przyniosą w dziobie :)Trzymam kciuki za czwartek i pamiętaj zero myślenia i stresu!!!!
    Od jutra zaczynam Pimafucin, Trivagin, lacibios Femina, neoprobio i gynamed vaginal. Trochę tego jest ale oby teraz pomogło.

  • Mania 123 Koleżanka
    Postów: 59 16

    Wysłany: 6 kwietnia 2016, 21:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny u mnie lipa 2 uiu i nie udana. Długo nic nie pisałam bo jakoś mnie to wszystko zaczyna przerastać i martwić coraz bardziej. Teraz czekam na okres i kolejne starania. Jak to mówią do 3 razy sztuka może ten trzeci raz będzie dla nas szczęśliwy.

    Mania 123
  • daktylek Autorytet
    Postów: 676 210

    Wysłany: 7 kwietnia 2016, 13:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lipa melduj jak tam u Ciebie?? trzymamy kciuki!!! &&&

    Mama Aniołka [*] 15.12.2015r.
    w57v3e3k7yxei1cq.png
‹‹ 17 18 19 20 21 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsze objawy ciąży - po czym poznać, że możesz być w ciąży

Starając się zajść w ciążę, często nie potrafimy przestać interpretować każdego, nawet najmniejszego ukłucia w jajniku i nie traktować go jako potencjalnego objawu ciąży. Które z objawów mogą faktycznie coś znaczyć i z czym możemy je pomylić? Które z objawów ciążowych na wczesnym etapie ciąży są po prostu rzadko spotykane? Zapoznaj się z listą pierwszych objawów ciążowych!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego