Forum Starając się z pomocą medyczną Stymulacja letrozolem
Odpowiedz

Stymulacja letrozolem

Oceń ten wątek:
  • mig00ttka Ekspertka
    Postów: 241 105

    Wysłany: 8 października 2019, 17:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Omg dzięki za tę wiedzę w pigułce :)

    Z tego co wymieniłaś mam już ANA, homocysteine, pakiet trombofilia oraz histeroskopie (plus HSG i laparo). w maju 2018 robiłam też cytomegalowirus (to to samo co cytomegalia?) oraz toksoplazmoze. Myślicie, że jest sens powtarzać?

    Na teraz planowałam - zespół antyfosfolipidowy, przeciwciała przeciwplemnikowe oraz wymazy. Chociaż przy tych ostatnich się waham bo komplet nie jest zbyt tani a przed samą inseminacja i tak musiałabym je powtórzyć. Od Ciebie podkradnę jeszcze pomysł na różyczkę i borelioze.

    Kriotypy - czyli rozumiem, że wczesna strata liczy się również jako normalne poronienie i upoważnia do skorzystania z badania w ramach NFZ?

    Immunologia - tutaj właściwie nic nie łapię i czeka mnie doedukowanie.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 października 2019, 17:02

    Koralina88 lubi tę wiadomość

    Starania od maja 2017.
    Hiperprolaktynemia czynnościowa.
    Mąż - aglutynacja 7%, IgA 20%, IgG 16%
    MTHFR A1298C – heterozygotyczny
    PAI I 4G/5G – homozygotyczny
    09.2019 poronienie samoistne (6tc)
    11.2019 poronienie samoistne (5tc)

    12.2019
    29dc beta 147, progesteron 33
    31dc beta 314
    33 dc beta 714, progesteron 32,4
    43 dc ❤
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 października 2019, 17:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mig00tka to badanie ma ns celu pokazać jak stare jest zakażenie toxoplazmoza, bo ta wyszla u mnie w ciąży.. i zastanawialam sie czy to inamogla być powodem.

    U mnie organizm szaleje. Już nie wiem czy owu była czy nie... niby wszystko wskazywaloby na go. Jesli ovu dobrze wyznaczylo to juz tydzień temu. Jajniki bola, podbrzusze tez, czasem cos kluje.. piersi bola.. jeszcze ta pogoda mnie dobija i jestem senna tak od dwoch dni, ze ledwo funkcjonuje..
    Oby to nie byl psikus organizmu tylko, ze daje nadzieje na naturalna owulacje...

    mig00ttka lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 października 2019, 17:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Koralina bardzo ciesze sie, ze choc troche lekarz Cie nakierowal..
    Nie mysl o szczepieniach tylko optymistycznie, ze wreszcie uda sie i dalszy plan nie bedzie potrzebny ✊✊✊

    Koralina88 lubi tę wiadomość

  • Koralina88 Autorytet
    Postów: 549 234

    Wysłany: 8 października 2019, 17:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mig00ttka jeśli chodzi o badanie kariotypow to w przychodni gdzie z mężem robiliśmy badanie potrzebowali potwierdzenia ciąży. Pani doktor chciała od nas wyniki pozytywnej bety i to wystarczyło.
    Wymazy tak jak mówisz przed inseminacja będziesz musiała powtórzyć bo są ''ważne'' 3 miesiące. Cytomegalii i toxoplazmozy nigdy nie powtarzalam (nigdy nikt mi nie kazał).
    Immunologia to niestety trudny i kosztowny temat, no ale ja ewidentnie mam problem więc muszę działać w tym temacie! Jak będziesz miała pytania to pisz 😊

    mig00ttka lubi tę wiadomość

    Starania od września 2015
    3 aniołki 20.10.2017 (8 tc), 21.08.2018 (6 tc), 22.02.2019 (6 tc)
    zespół antyfosfolipidowy
    mutacja MTHFR_677C-T układ heterozygotyczny,
    mutacja PAI-1 4G układ heterozygotyczny,
    wysokie komórki NK - 04.2018 - 25,19%, 03.2019 - 17,6%
    hashimoto (leczone obecnie ok)
    HSG ok, histeroskopia ok
    ANA, ASA - ujemne
    KIR bx
  • Koralina88 Autorytet
    Postów: 549 234

    Wysłany: 8 października 2019, 17:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    joana_aska89 po moich przejściach to nie jest łatwo uwierzyć, że nagle się uda. Bardzo bym chciała, ale życie mi już pokazało, że nie jest kolorowo. Także raczej się nie nastawiam za bardzo, bo później rozczarowanie jest bolesne. Wolę twardo stąpać po ziemi.

    Starania od września 2015
    3 aniołki 20.10.2017 (8 tc), 21.08.2018 (6 tc), 22.02.2019 (6 tc)
    zespół antyfosfolipidowy
    mutacja MTHFR_677C-T układ heterozygotyczny,
    mutacja PAI-1 4G układ heterozygotyczny,
    wysokie komórki NK - 04.2018 - 25,19%, 03.2019 - 17,6%
    hashimoto (leczone obecnie ok)
    HSG ok, histeroskopia ok
    ANA, ASA - ujemne
    KIR bx
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 października 2019, 18:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiem Koralina, ze w takiej sytuacji może być trudne optymistyczne podejscie...
    Ale na dodanie sił opowiem Ci o kuzynce... 3 raz poronila pierwsze ciążę.. w duzych odstepach czasowych i tez miala chwile zwatpienia czy jeszcze sie uda. A teraz jest mama 4 zdrowych dziewczyn.. kazda w innym wieku, więc 4 udane ciąże...
    Oczywiscie nie powiem czy byla zdrowa i na czym polegal problem, ponieważ to było lata temu i jedna z nich ma juz 18 lat. Takze nie bylo takich mozliwosci jak teraz..

  • AiM Ekspertka
    Postów: 234 57

    Wysłany: 8 października 2019, 22:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jestem po hsg. I jest wszystko ok. Przepływ dobry. Lekarz się dziwił po co w ogóle tu jestem. Zrobiono mi również USG. Na 12 DC słabe Endo i brak dominujących pęcherzyków. Lekarz który robił mi badanie hsg stwierdził żeby teraz nie odpuszczać i się starać w tym cyklu, no ale ja bez aromka. On sugerował żeby jeszcze ruszyć te jajniki jeszcze w tym miesiącu. Postaram się jutro umówić na wizytę po to żeby omówić co dalej. Aha....tak dla potomnych badanie okrutnie nieprzyjemne. Ja ryczalam, ale się nie ruszyłam. Miałam fajna ekipę wspierająca 😁 3 lekarzy, pielęgniarkę i położna ktora mnie za rękę trzymała 🤣 tyle przeszłam ze teraz już musi być dobrze....

    joana_aska89, IzaaK lubią tę wiadomość

    PCO
    hashimoto
    insulooporność
    cykle bezowulacyjne
    54kg
  • Marta_43 Autorytet
    Postów: 604 915

    Wysłany: 8 października 2019, 22:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No pewnie, że musi! Ładna miałaś ta ekipę, u mnie był tylko lekarz maz i ja 😀Mi powiedział że przepisze mi leki na stymulację max do 6dc, potem tylko obserwacja naturalnej owulacji.
    Gratuluję drożnych jajowodów, to super wiadomość 😀

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 października 2019, 22:52

    27 l, starania od 8.2017
    4-5.2019 clo, 7- 11.2019 lametta, mąż wyniki ok, HSG ok
    11.2019 - 12.2019 puregon + ovitrelle
    IVF Bocian Białystok, hiperka, mamy ❄️❄️❄️❄️
    05.2020 FET blastka 2BB 💔
    Kriobank - przenosimy pozostałe ❄️❄️❄️
    06.2020 FET blastka 1BB 💔
    Histeroskopia ok
    08.2020 FET blastka 1BB nie rozmrozila 💔kolejna blastka 1BB 💔,
    8.2020 - protokół długi czas start!
    10.2020 PickUp! Transfer świeżaka 3AB, mamy 3BC❄️2DC❄️
    8 dpt beta 71,2; 10 dpt beta 118,5, prog >40; 12 dpt 171,4; 15 dpt 518, 18 dpt 1455,8, 25 dpt 11 492,1
    29dpt puste jajo 💔
  • majka91 Autorytet
    Postów: 373 504

    Wysłany: 9 października 2019, 15:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co tam u was dziewczyny, jakoś tu ucichło od wczoraj?

    Ja tak się zarzekałam, że czekam do poniedziałku ale chyba nie dam rady i pójdę w pt na betę, żeby mieć przed weekendem jasną sytuację. To i tak będzie już 14 dpo. Ech chciałabym mieć to za sobą. Niby staram się nie nastawiać i nie doszukiwać objawów ale jak zwykle nie jest to łatwe..

    m3sxvfxmiwa8dz6b.png

    Starania od maja 2018
    __________________

    PCOS
    clo bez rezultatów 😕
    08.2019 startujemy z letrozolem
    I cykl - owu 17dc 🤩
    II cykl - owu 19 dc
    III cykl - owu 16 dc, II 30 dc 😍
    34 dc - beta 993.2 mlU/ml, prog 39 ng/ml
    37 dc - beta 2635 mlU/ml

    26.11.19 jest ♥️
  • Marta_43 Autorytet
    Postów: 604 915

    Wysłany: 9 października 2019, 19:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Majka trzymam kciuki za betę, też na twoim miejscu zbadała bym już w piątek. Mam nadzieję że od czarujesz nam to miejsce 🙃
    U mnie znów wtopa, do wczoraj kreska na teście owu ciemniała ale nie doszedł do pozytywu, dziś nagle bledziocha. Ponieważ ostatni raz ♥️ była w niedzielę to zdecydowałam natychmiast przejść do działania na wypadek gdybym wlasnie była po owu 😀 według moich obliczeń pęcherzyk powinnien mieć dzisiaj około 23 mm, ale wieczorem powtórzę jeszcze test.
    Drugi cykl biorę już olej z wiesiołka i jestem zawiedziona, nie widzę żadnej poprawy.
    Ogólnie cały ten cykl jest na wariackich papierach : lekarz nie wie że brałam lamette, nie mam ovitrelle , nie wiem kiedy będzie owulacja , kiedy włączyć duphaston...
    Mam nadzieję że coś z tego wyjdzie 😀

    27 l, starania od 8.2017
    4-5.2019 clo, 7- 11.2019 lametta, mąż wyniki ok, HSG ok
    11.2019 - 12.2019 puregon + ovitrelle
    IVF Bocian Białystok, hiperka, mamy ❄️❄️❄️❄️
    05.2020 FET blastka 2BB 💔
    Kriobank - przenosimy pozostałe ❄️❄️❄️
    06.2020 FET blastka 1BB 💔
    Histeroskopia ok
    08.2020 FET blastka 1BB nie rozmrozila 💔kolejna blastka 1BB 💔,
    8.2020 - protokół długi czas start!
    10.2020 PickUp! Transfer świeżaka 3AB, mamy 3BC❄️2DC❄️
    8 dpt beta 71,2; 10 dpt beta 118,5, prog >40; 12 dpt 171,4; 15 dpt 518, 18 dpt 1455,8, 25 dpt 11 492,1
    29dpt puste jajo 💔
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 października 2019, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Martus a moze taki cykl na wariackich papierach coś da... oby ✊✊✊

    Majka mocno zaciskam kciuki na piątek już.. też nie czekalabym dłużej na Twoim miejscu. To i tak już ładna liczba dni po...

    Marta_43, majka91 lubią tę wiadomość

  • Niezwykła Autorytet
    Postów: 776 396

    Wysłany: 10 października 2019, 10:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czesc dziewczyny :)

    Jak wiecie moja beta negatywna ale lecimy z tym dalej..

    Dzis 3ci dzien jak nie biore duphastonu a okresu brak mial byc wczoraj :(
    Może mam jakies wstrzymanie ? bo juz zaczynam myslec ze moze cos nagle sie tam proobilo moze test hahahahah

    ***musi być dobrze.*
    __________
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 października 2019, 12:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny mam pytanie czy po leku lametta mialyscie plamienia po @? Okres miałam taki normalny około 3 dni a 6 dni trwają już plamienia i końca nie widać... Czy to normalne? Jutro mam wizytę u mojej doktorki z monitoringiem cyklu bo koło niedzieli miał być zastrzyk jeśli wszystko bedzie ok a tu te plamienia nie mają końca 🤷‍♂️

  • Marta_43 Autorytet
    Postów: 604 915

    Wysłany: 10 października 2019, 12:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, ja mam plamienia długo po @, ostatnio 4 dni okresu i 4 plamien 🤦

    27 l, starania od 8.2017
    4-5.2019 clo, 7- 11.2019 lametta, mąż wyniki ok, HSG ok
    11.2019 - 12.2019 puregon + ovitrelle
    IVF Bocian Białystok, hiperka, mamy ❄️❄️❄️❄️
    05.2020 FET blastka 2BB 💔
    Kriobank - przenosimy pozostałe ❄️❄️❄️
    06.2020 FET blastka 1BB 💔
    Histeroskopia ok
    08.2020 FET blastka 1BB nie rozmrozila 💔kolejna blastka 1BB 💔,
    8.2020 - protokół długi czas start!
    10.2020 PickUp! Transfer świeżaka 3AB, mamy 3BC❄️2DC❄️
    8 dpt beta 71,2; 10 dpt beta 118,5, prog >40; 12 dpt 171,4; 15 dpt 518, 18 dpt 1455,8, 25 dpt 11 492,1
    29dpt puste jajo 💔
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 października 2019, 13:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwia u mnie to było tak, że lametta skrócila mi @... mialam 2 dni plamien, moze dzien krwawienia i dwa plamień i koniec...

  • Nati12 Autorytet
    Postów: 304 317

    Wysłany: 10 października 2019, 14:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, wracam do Was i wracam do stymulacji. Byłam dzisiaj u mojego ginekologa pierwszy raz po laparoskopi. Od kolejnego cyklu zaczynamy znowu starania😊 Okres pewnie koło poniedziałku się zjawi i ruszamy pełną parą 😁Powodzenia dziewczyny 😉

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 października 2019, 15:30

    joana_aska89 lubi tę wiadomość

    17u9anlitbltln0j.png

    klz99vvjenfzk8m9.png
    Rocznik 1990

    12.2014 początek starań,
    11.2015 zaczynamy leczenie Naprotechnologia,
    Hiperprolaktynemia czynnosciowa, niski progesteron, podejrzenie endometriozy, niedobór Wit D3,
    03.2016 nieudana próba HSG
    04.2016 II cykl z Femarą i udało się ❤
    12.2016 córeczka jest z nami👨‍👩‍👧 3280g, 54cm
    03.2018 starania o rodzeństwo,
    11.2018 początek leczenia
    02-07.2019 VI. cykli z Letrazolem + Glucophage XR 750
    26.09.2019 laparoskopia - wykryto i usunięto endometrioze 2 st., usunięto torbiel endometrialną na lewym jajniku, usunięto torbiel okołojajowodową na prawym jajowodzie, przeczyszczono jajowody.
    10.2019 I cykl po laparo z Lametta
    28.11. 2019 jest ❤️ dzidziuś 1,04cm
    02.07.2020 synek jest z nami 👨‍👩‍👧‍👦 3660g, 56cm
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 października 2019, 14:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nati więc mocno zaciskam kciuki za nowy cykl ✊✊✊

    Nati12 lubi tę wiadomość

  • AiM Ekspertka
    Postów: 234 57

    Wysłany: 10 października 2019, 16:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Słuchajcie dziewczyny. Hsg miałam we wtorek, wczoraj wieczorem uskutecznialismy ♥️ a dzisiaj mam krwawienia. Po hsg nie miałam tylko teraz..
    Jakiś opóźniony zapłon czy co

    PCO
    hashimoto
    insulooporność
    cykle bezowulacyjne
    54kg
  • Baśka85 Ekspertka
    Postów: 178 273

    Wysłany: 10 października 2019, 17:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny :) Długo nie pisałam, ale cały czas czytam i trzymam za nas wszystkie kciuki :)


    Fajnie dziewczyny, że macie już hsg za sobą. Zawsze to dodatkowa potencjalna przeszkoda wyeliminowana. I niektórzy lekarze twierdzą, że często zaraz po badaniu się udaje zajść..... AiM, ja miałam krwawienia po hsg przez ponad tydzień, nie codziennie, ale długo. Na tyle, że jak odbierałam wyniki właśnie po jakimś tygodniu, to rozmawiałam z lekarzem na oddziale. Mówili, że tak może być, aczkolwiek ja bardzo ciężko przeszłam to badanie. Wiesz, jednak może być wszystko trochę ruszone i podrażnione. Zresztą, dzisiaj nie dałabym sobie tego zrobić bez znieczulenia, ale podobno byłam wyjątkiem, większość dziewczyn przechodzi badanie bezboleśnie.

    Sylwia, u mnie letrozol skrócił @ do trzech dni i jakby "kran zakręcić". Żadnych plamień, po prostu skończyło się i tyle. Teraz jestem na cyklu bez stymulacji, @ 4 dni, 3 dni plamień. Czyli lek u każdej z nas coś tam miesza i zmienia.

    Ten cykl bez leków bardzo dobrze mi zrobił. Ja odpoczęłam fizycznie, prawie żadnych dolegliwości, a oboje psychicznie, bo bez stymulacji nie miałam takiej huśtawki nastrojów. Kłuł mnie tylko prawy jajnik, ale on poprzednio był mocno ruszony, więc miał prawo. Zdecydowaliśmy jednak z lekarzem, że robimy jeszcze jeden cykl z letrozolem, i rozpisujemy leki do invitro... Zrobiliśmy już badania na kariotypy, czekamy na wyniki. Mięśniaki trochę urosły i dłuższe czekanie mogłoby być ryzykowne. Także za miesiąc na następnej wizycie będziemy ustalać dokładnie plan leczenia. Na pewno z samą punkcją czekamy na styczeń, bo zaraz na początku stycznia mam urodziny i kończę 35lat, więc akurat warto poczekać do tej daty.
    Aczkolwiek wiele się jeszcze może wydarzyć :) Mój chłop zrezygnował z pracy miesiąc temu, zaczyna nową dopiero w listopadzie i tak mu stres zszedł, że kto wie? ;)

    06.08 Witaj na świecie 🥰 zdrowy chłopiec, CC

    Starania od 2017
    Hsg ok, Nasienie ok, Mięśniak 50mm
    Dostinex 0,25tabl/tydz

    Od 11.2018 w klinice
    5 cykli z ovitrelle
    06.2019 zmiana lekarza i zmiana leczenia
    Od 07.2019 letrox50/25, glucophage 1000
    Od 08.2019 letrozol - 5 cykli
    01.2020 - planowane IVF, krótki protokół, kriotransfer - odsunięte: stan zapalny, potem covid
    03.20 - powrót do letrozolu, 2 cykle;
    25.05.20 - start ivf
    05.06.20 - punkcja, 22 kumulusy, 8 komórek, 8 zapłodnionych, 5 ☃️
    26.08.20 Transfer - ☃️ + glue
    - 9dpt beta 3,18
    -12dpt beta 0,63.

    Transfer 26.10 odwołany - podejrzenie covid19
    07.12.2 Transfer ☃️ + glue
    9dpt beta 272
    11 dpt beta 697
    20dpt pęcherzyk
    Mięśniak blisko :(
    13.02-hospitalizacja: krwawienie
    krwiak
    18.02 - 13t1d prenatalne - chłopiec
    19.02 - wypis,reżim łóżkowy do 30.04
    16.04 - połówkowe - wszystko ok
    Cukrzyca ciążowa (insulina)
    11.06 - USG 3 trymestru - ok
  • Marta_43 Autorytet
    Postów: 604 915

    Wysłany: 10 października 2019, 17:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nati znam to uczucie kiedy niecierpliwie czekasz na @ bo nowy cykl niesie nową nadzieję, aby Tobie przyniósł nowe życie ♥️

    AiM który to dzień cyklu? Może to krwawienie nie jest powiązane z hsg? Ja miałam tylko przez chwile tuż po badaniu. Miałam też jednym z cykli kilkudniowe krwawienie w czacie owulacji, okazało się że jest torbiel a cykl poszedł na straty. Dostałam wtedy primolut nor na 3 tygodnie. Może warto by było skonsultować się z lekarzem?

    Baśka witaj znów! 😀 Cykl bez leków mówisz, to były czasy! ♥️ Od kiedy startujesz z letrozolem? Który to dzień cyklu?

    Nati12 lubi tę wiadomość

    27 l, starania od 8.2017
    4-5.2019 clo, 7- 11.2019 lametta, mąż wyniki ok, HSG ok
    11.2019 - 12.2019 puregon + ovitrelle
    IVF Bocian Białystok, hiperka, mamy ❄️❄️❄️❄️
    05.2020 FET blastka 2BB 💔
    Kriobank - przenosimy pozostałe ❄️❄️❄️
    06.2020 FET blastka 1BB 💔
    Histeroskopia ok
    08.2020 FET blastka 1BB nie rozmrozila 💔kolejna blastka 1BB 💔,
    8.2020 - protokół długi czas start!
    10.2020 PickUp! Transfer świeżaka 3AB, mamy 3BC❄️2DC❄️
    8 dpt beta 71,2; 10 dpt beta 118,5, prog >40; 12 dpt 171,4; 15 dpt 518, 18 dpt 1455,8, 25 dpt 11 492,1
    29dpt puste jajo 💔
‹‹ 667 668 669 670 671 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak przygotować się do ciąży i czy na pewno warto?

Czy zastanawiałaś się nad tym czy powinnaś jakoś szczególnie przygotować się do ciąży? Może odwiedzić lekarza, zmienić dietę lub styl życia? Tylko po co…tyle kobiet tego nie robi i zachodzi w ciążę?! Jednak eksperci są zgodni - kobiety, które świadomie planują swoją ciążę i przygotowują się do niej, w większości przypadków łatwiej w nią zachodzą i ich ciąża jest zdrowsza i częściej przebiega prawidłowo. Przeczytaj zatem co możesz zrobić, żeby bardziej świadomie i szczęśliwie wejść w macierzyństwo. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego