udany transfer- ciążowe rozważania - edycja II
-
WIADOMOŚĆ
-
Jenny93 wrote:No tak, ale to w takim razie co macie wyregulowane, że te barierki są maksymalnie wysokie? U nas młody ma 77 cm, a materac 26 czy 28 cm. Już teraz nie pamiętam no i tak jak mówiłam głową już sięga ponad nią a jeszcze jak zadrze nóżki albo stanie na paluszkach to już wgl 🙈
-
Zerkam tu do was bo mam pytanie, czy możecie polecić jakiś aspirator do noska? Kompletuję wyprawkę i jestem zielona 🤓
-
Mi_Lusia wrote:Przychodzi moment, że żadne zabezpieczenie nie jest na tyle bezpieczne, żeby zostawić dziecko samo. Ja te barierki traktuję jako taki bufor bezpieczeństwa w nocy i na drzemkach, zanim się przebudzę albo zerknę w kamerkę, że mała już wstała.
Ale tu nie chodzi o zostawienie samo. Od tego mamy kojec, ale młody jak wstanie to nie płacze, nie budzi. Pierwsze co robi to leci do barierki i albo obserwuje bo coś zobaczy poza łóżkiem, albo tam tańce uskutecznia -
Jenny93 wrote:Ale tu nie chodzi o zostawienie samo. Od tego mamy kojec, ale młody jak wstanie to nie płacze, nie budzi. Pierwsze co robi to leci do barierki i albo obserwuje bo coś zobaczy poza łóżkiem, albo tam tańce uskutecznia
-
#mikasik wrote:Zerkam tu do was bo mam pytanie, czy możecie polecić jakiś aspirator do noska? Kompletuję wyprawkę i jestem zielona 🤓
My mamy katarek plus podłączany do odkurzacza 😁 przy małych gilach odciągam ustami, a przy katarze odkurzacz idzie w ruch (najniższe ssanie) i wszystko fajnie się oczyszcza 😊 jak zasysasz odkurzaczem to trzeba pamiętać żeby dzidziusiowi otwierać usta bo jest nieprzyjemnie na zatokach- sprawdzone przez męża 🤣🤣Starania 6 lat
👱♀️Ona 86' MTHFR hetero,Pai1 4G homo
👨🦱 on 89' niska koncentracja plemników 2mln/ml,morfologia 5%, CFTR ✅️ AZF ✅️
II ICSI -> 03.23 krótki protokół, pobrano 13🥚11 dojrzałych i zapłodnionych,7 zarodków 🥰 ->2 podane w 2 dobie, zostalo 5 ❄️❄️❄️❄️❄️,
beta 13dpt 0 😭
Crio 2 dwudniowców ->27.09.23, w poczekalni jeszcze 3 ❄️❄️❄️
9dpt ⏸️
13dpt beta 76,6 ❤️