Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Prośba o pomoc w interpretacji wykresu
Odpowiedz

Prośba o pomoc w interpretacji wykresu

Oceń ten wątek:
  • Anoolka Autorytet
    Postów: 3168 2268

    Wysłany: 15 października 2013, 11:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Staraczko Twoja aż tak mocno nie spadła, a z moją tempką nie mam złudzeń. Wcześniejsze były mierzone o jeszcze wcześniejszych godzinach i były wyższe :P a poza tym ważniejsze niż godzina mierzenia jest minimum trzygodzinny sen/spoczynek.

    km5scwa1sf2hjw9g.png
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 15 października 2013, 12:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tezs racja z tym odpoczynkiem.

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 października 2013, 12:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam,mam pytanie,czy ovu mogl sie pomylic przy owulacji?wydaje mi sie,ze o te dwa dni za wczesnie wskazal.

  • olga84 Przyjaciółka
    Postów: 103 42

    Wysłany: 15 października 2013, 14:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mogl. To tylko program komputerowy, który analizuje na podstawie wprowadzonych danych. Spróbuj usunac oznaki sluzu i zobacz co sie stanie

    Olga
  • bella82 Autorytet
    Postów: 1518 1542

    Wysłany: 15 października 2013, 15:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny zerknijcie do mnie bo chyba zwariuje:-/ jest jakas szansa? dzis mierzylam temp o 6 to byla znacznie nizsza, niz jak mierzylam drugi raz o 8 po kolejnych 2godz snu. Co sadzicie?

  • maggda Autorytet
    Postów: 1101 938

    Wysłany: 15 października 2013, 17:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny mozecie spojrzec na moj wykresik?
    jakiś dziwny jest juz powinnam miec owulke a tu nic sie nie zanosi na nia.
    dodam ze mam obrzmiale piersi i troche sie powiekszyly- czy to mozliwe ze jestem w ciazy ale mialam okres? 1 test robilam i byl negatywny:(

    yuuds65g3xczefvz.png

    twfgs7p.png

    63nqryl.png[/url]
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 października 2013, 18:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moze twoja owu juz byla bo temperatura pnie sie do gory powoli ale pnie,poza tym wytworzony progesteron powoduje bol piersi wiec moze jest juz po

  • MOI Autorytet
    Postów: 1510 2495

    Wysłany: 16 października 2013, 09:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam cykle 28 - 30 dniowe, ale ten obecny wydaje się co najmniej dziwny :O

    Moi
    3jvzmg7ysek3gxzk.png
    f2w39jcgjmkmlfy9.png
  • Natka88 Autorytet
    Postów: 2600 6054

    Wysłany: 18 października 2013, 07:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moglybyscie spojrzec na moj wykres? Po dzisiejszym wpisaniu temperatury program przesunal mi ovu o jeden dzien dalej...Co myslicie?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 października 2013, 19:11

    Aniołek <3 29.10.2014 <3 10tc
    Marysia <3 25.09.2015, 3440g i 55cm szczęścia <3
    74didf9h1v4xctmm.png
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 18 października 2013, 15:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny możecie spojrzeć na mój wykres ? myślicie ze mogla się owu przesunąć na 26 dc ? bo od 27 szla w gore. jak myślicie ?

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • Natka88 Autorytet
    Postów: 2600 6054

    Wysłany: 20 października 2013, 09:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja znowu prosze o pomoc... Nie wiem co sie dzieje w tym cyklu, ovu najpierw wyznaczyl mi owulacje na 13dc, pozniej na 14, a dzis na 16. Wiem, ze jest to tylko program, ale jakos dziwnie moj organizm zachowuje sie w tym cyklu, tepmeratury skacza, sluz jest raz plodny (baaardzo rozciagliwy) zeby po godzinie byc lepkim. Zaczynam watpic co mam zaznaczac na wykresie.Tym bardziej, ze z reguly moje cykle trwaja 26-28 dni i faza lutealna robi sie coraz krotsza...

    Rozumiem, ze caly stresujacy tydzien moze w jakims stopniu wplywac na temperature, ale zeby na sluz?!

    Aniołek <3 29.10.2014 <3 10tc
    Marysia <3 25.09.2015, 3440g i 55cm szczęścia <3
    74didf9h1v4xctmm.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 października 2013, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane pomóżcie mi, wczoraj miałam tempke 36.48, dzisiaj zaś 36.51... Myślicie że mogłabyć wczoraj owulka. Jeśli coś źle powiedziałam to spójrzcie na wykres:)

  • Lillenka Autorytet
    Postów: 309 373

    Wysłany: 21 października 2013, 07:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, zerknijcie do mnie, bo wg mnie Ovu oszalał... Wyznaczył mi owulację przy niskiej temperaturze, średniej szyjce i pomimo negatywnego testu owulacyjnego, choć po kilku dniach wszystkie objawy świadczyły o owulacji. Łącznie z teścikiem. Pomocy, bo tracę wiarę w ten program....

    ckai3e3kxad05tjw.png

    gg64anlirmc029it.png
  • Margotka87 Autorytet
    Postów: 1042 687

    Wysłany: 21 października 2013, 08:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lillenka ale zaznaczył Ci owulke przerywaną linią wiec wg programu to nie jest 100% pewnosci :) pamietaj ze to tylko program ;)

    zpbndf9hsafopz9u.png
  • MOI Autorytet
    Postów: 1510 2495

    Wysłany: 21 października 2013, 09:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lillenka po pierwsze program zaznaczył owulkę przerywaną linią, po drugie... to tylko program! Nie można mu ufać w 100% procentach. Wsłuchuj się w sygnały, jakie wysyła Co Twoje ciało, a program traktuj jako narzędzie pomocnicze, które pomoże Ci "wyłapać" pewnie prawidłowości w cyklach. Pozdrawiam :)

    Margotka87 lubi tę wiadomość

    Moi
    3jvzmg7ysek3gxzk.png
    f2w39jcgjmkmlfy9.png
  • Lillenka Autorytet
    Postów: 309 373

    Wysłany: 21 października 2013, 10:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiem, że to tylko program ale w takim wypadku używanie go mija się z celem. Wyznacza owulkę na chybił trafił... Równie dobrze mogę sobie machnąć wykres na kartce papieru i nie płacić 15 zł za nic.
    W interpretacji jest napisane:
    "Temperatura wskazuje na wystąpienie owulacji w 15 dniu cyklu. Jednakże pojawienie się niepłodnej pozycji szyjki macicy oraz negatywnego testu owulacyjnego w dniach okołoowulacyjnych zakłóca tą intepretację. Obecność śluzu płodnego w 1 dniu po owulacji oraz pozytywnego testu owulacyjnego w 1 dniu po owulacji może obniżać wiarygodność wystąpienia owulacji."

    Nie wiem na jakiej podstawie więc program wyznaczył owulację na w 15 dzień, dlaczego wg nich w tym dniu cyklu tempka wskazuje na owulację? Bez kitu. Równie dobrze mógłby być to dzień 13, 14 i 16...



    ckai3e3kxad05tjw.png

    gg64anlirmc029it.png
  • Anoolka Autorytet
    Postów: 3168 2268

    Wysłany: 21 października 2013, 15:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lilenka jutro gdy wklepiesz trzecią wyższą program zaznaczy Ci owulkę 17 dnia cyklu :P

    Lillenka lubi tę wiadomość

    km5scwa1sf2hjw9g.png
  • Kejtuś91 Nowa
    Postów: 4 0

    Wysłany: 21 października 2013, 15:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mam pytanie czemu ciągle mam temperaturę w ok 36,7 - 37,3
    ?

    Czekając na szczęście...
  • Lillenka Autorytet
    Postów: 309 373

    Wysłany: 21 października 2013, 16:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cały czas czyli? Cały cykl?

    ckai3e3kxad05tjw.png

    gg64anlirmc029it.png
  • Anoolka Autorytet
    Postów: 3168 2268

    Wysłany: 21 października 2013, 17:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kejtuś udostępnij nam wykres żebyśmy mogły spojrzeć :P

    km5scwa1sf2hjw9g.png
‹‹ 32 33 34 35 36 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Przyczyny niepowodzenia in vitro - jakie?

Procedura in vitro to niekiedy jedyna szansa dla par bezskutecznie starających się o dziecko i walczących z niepłodnością. Choć skuteczność metody jest wysoka, niestety nie zawsze kończy się sukcesem... Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń przy IVF?

CZYTAJ WIĘCEJ

Endometrioza – zagadkowa choroba powodująca niepłodność

Jeżeli dokuczają Ci silne bóle brzucha przed oraz w trakcie miesiączki, odczuwasz ból przy współżyciu, nie możesz zajść w ciążę - objawy te mogą wskazywać na endometriozę, tajemniczą chorobę, która może powodować niepłodność. Ale nie mając powyższych objawów, mając regularne, niebolesne miesiączki może okazać się, że ta sama choroba powoduje u ciebie problemy z płodnością. Dlaczego?

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego