Bliźniacze mamy 2020
-
WIADOMOŚĆ
-
Hej Sierściucha;) gratulacje. Mam nadzieję, że już teraz u Ciebie wszystko w porządku. Napisz jak się macie, w którym tyg urodziła i ogólnie podziel się proszę wrażeniami. Chetnie poczytamy bo to wszystko jeszcze przwd nami.
Co do szczepień to niestety nie mam doświadczenia ale raczej jestem ich zwolenniczką. Ale każdy ma prawo do swojego zdania. A jak Twoja córeczka przeszła to szczepienie? Słyszałam że czasami wcześniaki znoszą je trochę gorzej ale nie wiem ile w tym prawdy.21.09.2020 - ❤❤ -
@rucola oby samopoczucie się w końcu poprawiło ✊ u mnie mdłości w pierwszym trymestrze trwały na szczęście bardzo krótko.. ale w drugim są inne problemy 😉
90m2🙈 piękny metraż. Zazdro 🤩 Będą się miały gdzie poganiać 😉
@żona uważaj na siebie bardziej. Pamietaj że nosisz dwójkę w brzuchu... a ty widzę szaleć byś chciała jak nastolatka 🤪
Co do kopniaków, ja swoich nakrylam już kilka razy 🤣 i udało mi się ich nagrać. Na szczęście nie łobuzują jeszcze bardzo mocno, wiec mama może pospać w nocy... z przerwami na sikuuuuuu 🤨
U mnie w jednym ze szpitali ciąże bliźniacze rozwiązują w 37tc przez CC... i lekarka chciałaby żebym wytrzymała do tego terminu. Nie mam nic przeciwko temu 😬
U mnie bóli na razie odpukać brak. Ale czuje ze rosnący brzuszek hamuje nieco moją aktywnosc 🙈
No powiem ci, że całkiem całkiem wyglądają te otulacze ☺️ nie powiedziałabym że to chińskie 😬
Nie wiem skąd u mnie to uczucie, właśnie taki odrzut od zakupow 🤦🏼♀️ nigdy bym nie przypuszczała, że tak będzie 🤷♀️Ale dosyć obijania ... nie uniknę zakupów, a lepiej teraz niż jak już będę niezłym słoniątkiem 😉
@macey 5-6 razy wstajesz??? 😲 ile ty płynów w ciągu dnia wypijasz? I kiedy ostatni?
Mi na razie udaje się wstawać 1-3 razy. Po 3 razach jestem jak zombi następnego dnia 🙈
@siersciucha gratulacje 🥰 do pięknego tc donosiłas maluchy ☺️ niech chowają się zdrowo ✊✊