X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Bliźniacze mamy 2020
Odpowiedz

Bliźniacze mamy 2020

Oceń ten wątek:
  • martysia28 Koleżanka
    Postów: 76 4

    Wysłany: 5 maja 2021, 10:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rucola wrote:
    A jak ruchowo rozwijają się Wasze dzieci? Kiedy zaczęły się obracać na brzuszek? Moje kiepsko sobie radzą, chłodzimy do fizjo co 6 tygodni na kontrolę i zestawy ćwiczeń, ale słabo to wszystko idzie...
    też słabo, skończony 5 mc i siłują się próbują a niewiele z tego wychodzi, czasem im się udaje.
    Pod koniec mca mamy wizytę u fizjoterapeuty ze względu na wzmożone napięcie mięśniowe.

  • Virad Autorytet
    Postów: 908 286

    Wysłany: 5 maja 2021, 14:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rucola wrote:
    No ja nie mam za bardzo doświadczenia w tym temacie 😅 ale jak zdarzyło mi się starszaka obudzić bo np. musieliśmy wyjść to była tragedia do końca dnia i problem z zaśnięciem na noc....
    Moje bliźniaki śpią jak zające. Cały czas tryb czuwania. Jak przysnie jeden to wynoszę do drugiego pokoju żeby drugi go nie obudził 🙄. W nocy to samo, jeden spi ze mną a drugi z mężem, inaczej byłaby masakra.

    Nie zazdroszczą trybu czuwania. Dziecko powinno jednak spać twardszym snem.
    Może im przejdzie ;)

    A co do wybudzania, moje dzieciaki same się budza z uśmiechem na twarzy 😛 nie domyślają się ze rodzic im trochę „pomaga” w tym obudzeniu. Ale, tak jak pisałam. Budza się same. Nie robię nic, co by sprawiło ze to byłaby typowa pobudka. Bo wtedy mogłoby faktycznie to się skończyć krzykiem 🤷‍♀️

    A jesli chodzi o wzajemne wybudzanie to nawet nie jest źle. Dosyc szybko uciszamy płaczące dziecko. To drugie czase się poruszy i dalej spi.
    No ale wiadomo, nie zawsze tak jest 🙈

    Rucola lubi tę wiadomość

    Nareszcie razem. 👨‍👩‍👧‍👦
  • Virad Autorytet
    Postów: 908 286

    Wysłany: 5 maja 2021, 14:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rucola wrote: