Ciąża a własna działalność gospodarcza
-
WIADOMOŚĆ
-
No właśnie, ja myślałam, że to bezpośrednio idzie do prezydenta, ale wczoraj na tym forum FB czytałam, że od chwili przyjęcia przez senat - marszałek ma 30 dni na przekazanie do Prezydenta, a ten 21 dni na podpis lub skierowanie do TK, itd. A jak prezydent podpisze, to jeszcze w dzienniku ustaw musi się pojawić w ciągu 7 dni czy jakoś tak, więc może się wszystko opóźni. Ale nie wiem czy to prawda.
Ja nie mam dźwięku, ale chyba można oglądać to posiedzenie:
http://www.senat.gov.pl/transmisje/biezace-transmisje/
EDIT:
Teraz ktoś napisał, że po zaklepaniu przes Senat prezydent ma 21 dni na podpis i potem ogłoszenie w Dzienniku Ustaw. Przeczytaj dobrze o procesie legislacyjnym. Senat ma 30 dni na rozpatrzenie po przekazaniu przez Sejm.
Ja niestety nie znam się na tym, więc nie wiem. Dopytam jeszcze dziś moją "wtykę"Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 czerwca 2015, 11:43
Mala_Czarna_89 lubi tę wiadomość
Klementysia 2015 psn
Matylda 2016 cc
Jaśmina 2018 psn
Aurora 2021 psn -
O, to nie wiedziałam, że marszałek ma 30 dni na przekazanie tego. Ciekawe jak to wygląda w praktyce, czy np nie przekazuje od razu i ma z głowy. Szkoda, że nie utknęło to w sejmie, bo tam teraz niezły cyrk Dzisiaj powinno być wiadomo, czy przeszło czy nie prawda? Czy jeszcze jutro będą nad tym siedzieć?
edit:
trzecie jest na liście, to chyba dzisiaj..Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 czerwca 2015, 11:22
-
nick nieaktualny
-
BTW, dzwoniłam do ZUS i dostałam info, że nie ma określonej liczby dni na jaki lekarz może wystawić zwolnienie w ciąży. Jest to uzależnione od stanu zdrowia danej osoby, o czym decyduje lekarz i wystawia zwolnienie na okres nie dłuższy niż do dnia, w którym niezbędne jest przeprowadzenie ponownego badania stanu zdrowia danej osoby.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 czerwca 2015, 11:37
FasUla lubi tę wiadomość
Klementysia 2015 psn
Matylda 2016 cc
Jaśmina 2018 psn
Aurora 2021 psn -