X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Fioletowa strona mocy
Odpowiedz

Fioletowa strona mocy

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 27 maja 2019, 18:02

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przedszkolanko, jak mówiłaś, że na jesień dla noworodka dobrze mieć otulacz do fotelika to bardziej chodzi o taki kocyk, jak tu: https://allegro.pl/oferta/babymam-kocyk-otulacz-do-nosidelka-wozka-fotelika-7883928538
    czy taki śpiworek, jak tu: https://allegro.pl/oferta/motherhood-otulacz-samochodowy-kocyk-spiworek-0m-7220427120?fromVariant=7220413507
    Czy jeszcze coś innego? Bo jestem zielona w tym temacie :D

• Dośka Autorytet

Wysłany: 27 maja 2019, 18:03

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurcze powiem Wam, że ja ciągle jestem niezdecydowana co do obecności męża. Do tej pory miałam postanowione, że będę rodzić sama, ale nie wiem czy jednak przy stresie nie zmienię zdania.

bl9cmg7y7g2u5710.png
  • Meggs Autorytet

Wysłany: 27 maja 2019, 18:14

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja uważam że warto rodzić z kimś bliskim. Nawet nie chodzi już o to czy będzie pomocny, czy średnio. Ale to jednak osoba ktora patrzy na personel i co z Tobą się dzieje i ma szanse zareagować kiedy Ty nie bardzo będziesz w stanie.

Beti82, przedszkolanka:) lubią tę wiadomość

Trombofilia wrodzona
    25.10.19 - Wiktorek ❤
    cEAdp1.png
  • Lami Autorytet

Wysłany: 27 maja 2019, 18:22

Cytuj  /     /  Zgłoś