Grudniowe mamusie 2018 ! :)
-
WIADOMOŚĆ
-
RudyTygrysek wrote:A wiec chwale sie
Mały smigal jak szalony
https://www.youtube.com/watch?v=VHoen36mjgw
https://www.youtube.com/watch?v=h2ZS1_xCS8w
No zdolniachaale macie super miejscówke do jazdy !
RudyTygrysek lubi tę wiadomość
" Ty tylko mnie poprowadź...Tobie powierzam mą drogę '
Dwa Aniołki [*] [*]
2 ciąże biochemiczne ...
Deficyt KIR , niewydolność ciałka żółtego i duzo innych
-
Trzymam kciuki za wizyty :**
czy juz wszystkie są po prenatalnych ?
Azzurra udanych wakacjiodpoczywajcie
AMK ja nie pomogę nie znam się
Bondzik ja nie mam takiej wydzieliny nie wiem
Inaa ja tez kocham mój detektorwybawienie z opresji jak sie raz znajdzie to pyk i juz ja nawet nie szukam teraz
Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 czerwca 2018, 10:54
Dwa Aniołki [*] [*]
2 ciąże biochemiczne ...
-
Jaszmurka wrote:Karmelkovaa współczuję nocnych przejść
A daj spokój nie wiedziałam czy mam siebie ratowac , czy o dziecku mysleć w każdym razie wyszło tak , że robiłam wszystko zeby skurcze ustąpiły dla dobra nas obojgabo od refluksa miałam dusznosci taki ucisk w mostku , zdarzało mi się , ale oj dawno juz nie miałam tego
nie cierpie wrrr
Dwa Aniołki [*] [*]
2 ciąże biochemiczne ...
-
Karmelkova strasznie współczuję. A ja pisałam żeby próbować z kawą. Mi na początku też nie wchodziła i piłam co drugi dzień, ale później znów się przyzwyczailam i piję codziennie i bardzo pomaga. Ja żeby mi lepiej smakowała robię sobie pół kubka kawy i pół kubka mleka do kawy i wtedy jest taka bardzo mleczna. Inaczej też by mi przez gardło nie przeszła
Karmelkovaa lubi tę wiadomość
-
Ja jestem ciekawa jak mojemu Fasolowi bije serdusio. Mówiłam mężowi o detektorze, ale nie każe mi się nakręcać i mam zakaz kupowania