Grudniowe Mamuśki 2014
-
WIADOMOŚĆ
-
Wiola25 wrote:co do smarowania to czytałam, ze od poczatku należy natłuszczać skóre. Natłuszczacie już? jesli tak to czym? zwykłą oliwka dla dzieci?? musiałabym sie zaopatrzyc w cos ale nie wiem co :p
Smaroalam sie roznymi mazidlami, kupe kasy wydalam, i jestem pasiasta -
Wiola25 wrote:oo widze, że piszesz o jajkach. W ciąży nie można jesc surowych jajek.. A jajka wogole? chodzi mi o takie na twardo, np. na chlebie, albo jajecznice ściętą?? lubie jajka dlatego pytam :p
Jasne ze mozna -
Furia wrote:Jasne ze mozna
Noo to dobrze w kwestii ciąży to jestem zielona. nie wiem co mozna czego nie można.. i nie chodzi tu tylko o jedzenie ale ogółem. Dzis jedziemy z mężem na zakupy. zastanawiam sie czy moge nosić cięższe torby z zakupami? albo zgrzewkę wody mineralnej? Pracuje w biurze i czasami musze przeniesc cos ciezszego typu karton papieru ksero (5 ryz). Jakie macie zdanie? -
Ja w pierwszej ciąży też się smarowałam różnymi kremami, i co, dwa tygodnie przed porodem zrobiły się ohydne rozstępy. wydaje mi się, że jak ktoś ma skłonności do rozstępów to i tak ich nie uniknie, chociaż nie wiadomo jakbym wyglądała jakbym się wcale nie smarowała, a tak mam tylko koło pępka. chyba tym razem wypróbuję zwykłą oliwkę w żelu dla dzieci, dużo też słyszałam o olejku arganowym, stosuję go na twarz, może na brzuch też byłby dobry
-
Wiola25 wrote:Noo to dobrze w kwestii ciąży to jestem zielona. nie wiem co mozna czego nie można.. i nie chodzi tu tylko o jedzenie ale ogółem. Dzis jedziemy z mężem na zakupy. zastanawiam sie czy moge nosić cięższe torby z zakupami? albo zgrzewkę wody mineralnej? Pracuje w biurze i czasami musze przeniesc cos ciezszego typu karton papieru ksero (5 ryz). Jakie macie zdanie?
Jesli niz zlego sie nie dzieje to kilka kilo podnosic mozesz Ja syna nosze 13kg, wszystko jest ok -
Furia wrote:Jesli niz zlego sie nie dzieje to kilka kilo podnosic mozesz Ja syna nosze 13kg, wszystko jest ok
No to dobrze