Grudniowe mamy 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
Śliczny Michaś ❤❤❤ Następne forumowe dzieciątko z pięknymi włoskami 😊 Mam nadzieję, że wypuszczą was szybko do domku zdrowych
Kamcia dobre wieści 😊 W domu na pewno szybciej dojdziecie do siebie
Ja dzisiaj po wizycie, w sumie nic się nie dowiedziałam oprócz tego, że jeszcze "wszystko wysoko", badanie wziernikiem trwało 3 sekundy, nic zupełnie o szyjce. Dostałam zwolnienie tylko do terminu porodu, więc jak się opóźni to będę musiała dodatkowo jechać 30km ale może nie mogą inaczej, nie znam się
Od wczoraj skończony 38tc, chyba wezmę się za porządkiChociaż nie powiem, żebym w ogóle jakkolwiek oszczędzała się do tej pory 😂 Wiesiołek, herbatka z liści malin i daktyle już wdrożone, jeszcze trochę prostaglandyn od męża by się przydało tylko jak tu się zmusić jak ochoty 0 a wszystko na dole nadwrażliwe, obolałe, a z drugiej strony wiecznie jakieś gazy, wzdęcia i zaparcia 😂😂😂
PozMama, Maxi, Malamia lubią tę wiadomość
-
Ja wczoraj miałam gorszy dzień. Poza tym, że zrobiło mi się słabo za kierownicą, to musiałam wyleżec swoje. Jak odzyskałam siły, to zagrabałam podwórko z liści i później do fryzjera. A tam z nosa puściła mi się krew 🤦 I już do wieczora byłam jakaś strasznie słaba i miałam wrażenie, że cały czas kręci mi się delikatnie w głowie. Jakoś to pobranie krwi na mnie źle wpłynęło 😂
Dzisiaj okale żadnych oznak porodu też na horyzoncie nie ma 😀 Ale ja mam jeszcze czas 😀
Adaś ❤️ 17.10.2017 SN; 2660g, 50cm
Franiu ❤️ 20.12.2019 CC; 3390g, 57cm
Starania o drugiego maluszka:
30 lat
13.03.19 - 1 cykl z clo + ovitrelle + luteina = ciąża
21.02.19 - histeroskopia z sono HSG (wszystko drożne)
Starania o pierwszego maluszka:
28 lat, 14 cs - szczęśliwy
11.02.17 - bledziutka druga kreseczka na teście
27.01.17 - LAPAROSKOPIA - udrożnione jajowody, usunięty zrost na prawym jajniku, usunięte ogniska endometriozy -
Malamia ale słodkości! włoski ma cudne
Zdrówka dla Was! Do tej pory czuje gdzie nie gdzie zakwasy, jak to jest możliwe.