X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne ☃️🎄 GRUDZIEŃ 2024 🎅✨️
Odpowiedz

☃️🎄 GRUDZIEŃ 2024 🎅✨️

Oceń ten wątek:
  • Aune Ekspertka
    Postów: 186 387

    Wysłany: 1 lipca, 17:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    meowne współczuję, teraz jeszcze taki sezon urlopowy, może dlatego nagle odwołali :( Mam nadzieję, że uda się znaleźć jakiegoś fajnego lekarza prowadzącego

    te ostatnie upały mnie wymęczyły strasznie, dzisiaj na szczęście już trochę lepiej

    też już chyba mamy wybrane imię, czekam na jutrzejszą wieczorną wizytę czy drugi lekarz też nam powie, że chłopiec 💙
    ogólnie z wizyt na NFZ jestem zadowolona, lekarz zainteresowany i zaangażowany, wszystkie badania zlecone, jak ostatnio chciałam sprawdzić przebarwienie, które mi się pojawiło w trakcie ciąży to od razu dostałam skierowanie do dermatologa i jak się umówiłam to wizyta na drugi dzień (dla kobiet w ciąży muszą znaleźć termin w 7 dni do specjalisty)

    też już zaczynam coraz bardziej czuć ruchy, też jak przyłożę rękę do brzucha, mój mąż jeszcze nie czuł jak mu przyłożyłam rękę, więc może ją bardziej od środka wyczuwam te puknięcia na razie, ale są :D

    aambrozjaa93, meowne, Rita 💋 lubią tę wiadomość

    👩34+🧔40 +🐈‍⬛
    endometrioza (2015 laparoskopia - usunięcie torbieli i zrostów)
    antyk. hormonalna(evra) 2014-01.2024

    ⏸️31.03.2024
    04.04.2024 beta HCG 980

    🩺16.04.24 - crl 0.43 mm, jest serduszko
    🩺 7.05 crl 2.47
    🩺 27.05
    🏥 USG prenatalne 3.06
    crl 7.04 cm NT 1.9 mm/ Pappa ryzyka niskie ❤️
    🩺24.06 synek 💙 2.07 230g
    Połówkowe 30.07 i 12.08
    🩺 26.08 💙🐻 800 gram
    🩺 echo serca 16.09 - prawidłowe, 134/min, 1471 g
    🩺23.09

    preg.png
  • Kam.ila Autorytet
    Postów: 342 481

    Wysłany: 1 lipca, 17:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jemy jak ja dziś się beznadziejnie czuję.. mam nadzieję, że u Was lepiej..
    Zatoki, katar, ból gardła po prostu dramat 😵‍💫

    preg.png