Kwietniowe maluszki 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
Wielki dzięki dziewczyny, że mnie tak dokształcacie. Ja jestem zielona w temacie, chociaż najstarsza. Dawniej nie było internetu, co lekarz powiedział, było święte. Nikt mi szyjki nie mierzył.
Za to ciąża spokojniejsza była. Zwłaszcza jak się nic nie działo. Po prostu się zaszło, potem ciąża, a na końcu poród zdrowego dzidziusia. W ogóle nie było mowy, że coś może być nie tak.Natalia-tosia, malutka_mycha lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Karmelllka90 wrote:Kurde weszłam na forum lasek z rozejściem spojenia łonowego... Yyy nie polecam. Generalnie ja to chyba się już zacne na to CC nastawiać bo wychodzi na to,że jest to duże prawdopodobieństwo.
-
Tunia76 wrote:Wielki dzięki dziewczyny, że mnie tak dokształcacie. Ja jestem zielona w temacie, chociaż najstarsza. Dawniej nie było internetu, co lekarz powiedział, było święte. Nikt mi szyjki nie mierzył.
Za to ciąża spokojniejsza była. Zwłaszcza jak się nic nie działo. Po prostu się zaszło, potem ciąża, a na końcu poród zdrowego dzidziusia. W ogóle nie było mowy, że coś może być nie tak.czasami nie mogę uuwierzyć ile kobiety potrafią sobie wmówić, bo naczytaly się o doświadczeniach zupełnie obcych im kobiet. Później ddziecko przychodzi na świat i znowu taka sfiksowana mama będzie ciągle porównywala swoje dziecko do obcych forumowych... ja forum traktuje raczej jako możliwość wygadania się i wspierania innych mam, ale nigdy nie będzie dla mnie wzorcem dla rzeczy które dzieją się u każdego inaczej
AniaKJ, espoir, Tunia76, Kasiulka90 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyMam zrobić jeszcze raz hba1c i w poniedziałek znowu wizyta. Mówił że ma duży dylemat bo jak mi poda insulinę to mogę mieć potem hipoglikemie w nocy (2-3rano) a to gorsze niż poranne takie przekroczenia jak ja mam.
Karmelllka90, Misiabella lubią tę wiadomość
-