Kwietniowe Szczęścia 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
Dziewczyny, ktore urodziły... Jakieś charakterystyczne objawy przed zdradzały zbliżające sie wydarzenia?
Na cos zwracać uwagę? Ja to jestem zielona z tymi porodami. Nie wiem czy bede wiedzieć kiedy sie zgłosić do szpitala?
Czy spora ilośc śluzu i takie mokre wkładki cos przepowiadają?
Śluz jasniutki.
Ehhh czuje to w powietrzu!ponad 5 lat starań
2 poronienia
MTHFR, BRCA1
-
nick nieaktualnyaniołkowa mamo Szybko minie nawet nie wiesz kiedy , ja wciąż nie dowierzam że że to 38 tc , w tym tygodniu Gabrysię urodziłam a tu oprócz bólu pleców jak na @ nic dalej sie nie dzieje , jutro wizyta może cosik tam zobaczy strasznie ciekawa jestem tej wizyty
. Mąż jakbym co spakował torby do samochodu ciocia powiedziala że jakby co to zostanie z dziećmi jak trzeba będzie do szpitala jechać
, jeden jej syn jest w domu więc jej mąż ma jakby co opiekę .
Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 marca 2017, 19:17
aniołkowa mama lubi tę wiadomość
-
Dziewczyny z przeczuciem na 27 marca- byle nie w nocy z 26 na 27 bo możecie nie wiedzieć o której Wasze dzieci przyszły na świat
mamy wtedy zmianę czasu na letni!
Edit: pomyłka- jednak to z 25 na 26Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 marca 2017, 19:26
atat, kasieniaczek lubią tę wiadomość
-
Kordonek ja sobie taka falbanke uszylam -,- i tez sie wkuuuu... wyprasowalam
a zakladajac i tak sie pomiela cholernie
eh
z daleka nie widac
dobrze, ze napisalastotalnie mi wylecialo zeby moje leki na tarczyce schowac do torby a wlasnie przed chwilą ją zamknęłam i stwierdzilam,ze juz koniec i wszystko jest
aniołkowa mama tak szczerze to tez sie zastanawiam, moze lekarz cos powie niebawem na wizycie... wiem jedynie od endo,ze na tarczyce mam zmniejszyc dawke o polowe i w czerwcu powtorzyc badania i przyjsc na kontrolepotem sie zobaczy...
ja ubranie na wyjscie przygotuje sobie i poloze gdzies/spakuje w siatke i mi podrzucą w dzien wypisu...