Kwietniowe Szczęścia 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
Krucha, przejrzyj sobie allegro tam jest też dużo detektorów Angelsound, ja nie posiadam żadnego ale dużo dziewczyn sobie chwaliło. Możesz sobie też zamówić z ich oficjalnej strony. w 120-130 zł pewnie się zmieścisz
Ja trochę żałuję, że nie kupiłam żadnego ale cóż, też trzeba jakoś cwiczyć swoją cierpliwość a to nie moja mocna strona
Córcia jest z nami
04.2016 Aniołek [*]
11.2015 Aniołek [*]
-
Niee nie mogę bo nie mieszkam w Polsce a tu za te 250 zł to nic nie dostanę a więcej to mi szkoda
Wysyłka też droga z Polski
Nie znam się czy z wyświetlaczem lepsze, pewnie łatwiej ustalić czy to Twoje serduszko czy dzidzi ale niektóre dziewczyny pisały, że to się zdecydowanie da odróżnićCórcia jest z nami
04.2016 Aniołek [*]
11.2015 Aniołek [*]
-
Kruchta ja trochę żałuję, że kupiłam droższy z wyświetlaczem, ponieważ on nie pokazuje dokładnie pomiaru, przynajmniej u mnie. Nie wiem czy jest to wina mojego tłuszczyku, czy one tak już mają. Na filmiku akurat pokazuje jakaś wartość, ale nie jestem pewna czy pokazuje prawidłowo. Często pokazuje 130, a słychać "gołym uchem", że jest wyższe. Wydaje mi się, że wystarczy taki tylko na słuch. Można dorwać używane, sprawne, prawie nowe i sporo tańsze, lub po prostu tańszy model. W tym tygodniu nie powinno już być problemu ze znalezieniem tetna.
neharika lubi tę wiadomość
13.04.2017 Nasze Szczęście jest już z nami ♡ -
Nie no... chyba po prostu bez żadnego liczenia... nie wystarczy, że słyszysz maluszka?
Za kilka tygodni go poczujemy... mam nadziejęto detektor bedzie zbędny
Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 października 2016, 15:50
Córcia jest z nami
04.2016 Aniołek [*]
11.2015 Aniołek [*]
-
Krucha ja mam angelsound i sobie chwale. Swojego tętna na brzuchu to jeszcze nie znalazłam tylko dzidzi
Kupiłam używany za 90zł, miał 2 mies. a używny kilka razy.
Ja zapomniałam zrobić zastrzykuNapisałam do lekarza na czacie i kazał zrobić teraz i jutro normalnie