X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Kwietniówki 2015 :)
Odpowiedz

Kwietniówki 2015 :)

Oceń ten wątek:
  • Ida Autorytet

Wysłany: 23 listopada 2014, 20:16

Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 marca 2016, 15:40

weronika86 lubi tę wiadomość

• Gosha Autorytet

Wysłany: 23 listopada 2014, 20:23

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dajana28 wrote:
    hmmm ale skąd wiecie jakie wybrać...o.O bo ja to jestem w tym zielona a przecież nie będę czekać do ostatnim dni żeby wiedzieć jaka dzidzia duża ;)
    Radzilabym kupywac na 62 i tez nie za duzo, z doswiadczenia wiem ze to moga byc 2tyg i potem trzeba juz wieksze. U mnie z metkami zostaly, bo w prezencie dostalam i nia zdazylam nawet ubrac... na 56 zwyczajnie moga byc za male albo dobre tylko na raz, nawet jak dzidzia bedzie malutka, mozna zawsze podwinac troszke rekawki, jej to przeszkadzac nie bedzie :) a Ty po 2 tyg nie bedziesz musiala biec znowu na zakupy.
    I dziewczyny naprawde radze... nie kupujcie za duzo, bo malenstwo nie zdazy znosic.
    Ja te najmniejsze dostane od siostry, po moim chrzesniaczku, a na pewo tez ktos cos sprezentuje itp.

Krysti, Dajana28 lubią tę wiadomość

uwo9lqxwoe8jis8o.png

f2wll6d8jif5zy9b.png
  • Rudzia Autorytet

Wysłany: 23 listopada 2014, 20:23

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ida wrote:
    Ale rozmiar rozmiarowi nie równy! Dziewczyny, nie patrzcie na metki, a na autentyczną wielkość. W mojej mega pace są ciuszki na 68, które są mniejsze od niektórych 56.

Dokladnie, zgadzam sie. Ja mam np spodenki rozmiar 62 a tak naprawde wygladaja jak 56..

18.04.2015 (42+2) Sofia 4500g; 54cm <3
    l22njw4zq8sux6j8.png
  • Rudzia Autorytet

Wysłany: 23 listopada 2014, 20:24

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja to najwiecej mam ubranek 68 i 74 :) ale wiadomo jak dzidzia sie urodzi to wtedy bede wiecej kupowac bo w ciemnio tak kupowac to bez sensu ja mam to co najwazniejsze tylko i po pare wlasnie spiochow, body itd.