Kwietniówki 2015 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Dajana28 wrote:hmmm ale skąd wiecie jakie wybrać...
bo ja to jestem w tym zielona a przecież nie będę czekać do ostatnim dni żeby wiedzieć jaka dzidzia duża
a Ty po 2 tyg nie bedziesz musiala biec znowu na zakupy.
I dziewczyny naprawde radze... nie kupujcie za duzo, bo malenstwo nie zdazy znosic.
Ja te najmniejsze dostane od siostry, po moim chrzesniaczku, a na pewo tez ktos cos sprezentuje itp.Krysti, Dajana28 lubią tę wiadomość
-
Ida wrote:Ale rozmiar rozmiarowi nie równy! Dziewczyny, nie patrzcie na metki, a na autentyczną wielkość. W mojej mega pace są ciuszki na 68, które są mniejsze od niektórych 56.
Dokladnie, zgadzam sie. Ja mam np spodenki rozmiar 62 a tak naprawde wygladaja jak 56.. -
Ja to najwiecej mam ubranek 68 i 74
ale wiadomo jak dzidzia sie urodzi to wtedy bede wiecej kupowac bo w ciemnio tak kupowac to bez sensu ja mam to co najwazniejsze tylko i po pare wlasnie spiochow, body itd.
Gosha lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Ohhh tylko jak zaczna sie w styczniu przeceny to lepiej do sklepow dzieciecych nie wchodzic...
A ja muszew koncu jakis wozeczek wybrac, bo mi w pracy chca sprezentowac... a ja mam sie zdecydowac ktory chce, a to nie takie proste jak tylko wiem ze chce czarnyKrysti lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyGosha wrote:Ohhh tylko jak zaczna sie w styczniu przeceny to lepiej do sklepow dzieciecych nie wchodzic...
A ja muszew koncu jakis wozeczek wybrac, bo mi w pracy chca sprezentowac... a ja mam sie zdecydowac ktory chce, a to nie takie proste jak tylko wiem ze chce czarny -
Ida wrote:Ja, jako że swoją kurtkę zimową mniałam dość opiętą, to nawet nie próbowałam już w nią wchodzić. Trafiłam na mega okazję w Mohito i kupiłam płaszcz za 170 zł z troczkiem, czyli regulacją w pasie, co jest idealnym rozwiązaniem na brzuszek. Poza tym to nie typowa ciążówka, więc nie wydałam kasy na kilka miesięcy, bo równie dobrze mogę w niej chodzić i bez ciąży