Kwietniówki 2015 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Radzilabym kupywac na 62 i tez nie za duzo, z doswiadczenia wiem ze to moga byc 2tyg i potem trzeba juz wieksze. U mnie z metkami zostaly, bo w prezencie dostalam i nia zdazylam nawet ubrac... na 56 zwyczajnie moga byc za male albo dobre tylko na raz, nawet jak dzidzia bedzie malutka, mozna zawsze podwinac troszke rekawki, jej to przeszkadzac nie bedzieDajana28 wrote:hmmm ale skąd wiecie jakie wybrać...
bo ja to jestem w tym zielona a przecież nie będę czekać do ostatnim dni żeby wiedzieć jaka dzidzia duża 
a Ty po 2 tyg nie bedziesz musiala biec znowu na zakupy.
I dziewczyny naprawde radze... nie kupujcie za duzo, bo malenstwo nie zdazy znosic.
Ja te najmniejsze dostane od siostry, po moim chrzesniaczku, a na pewo tez ktos cos sprezentuje itp.
Krysti, Dajana28 lubią tę wiadomość
-
Ida wrote:Ale rozmiar rozmiarowi nie równy! Dziewczyny, nie patrzcie na metki, a na autentyczną wielkość. W mojej mega pace są ciuszki na 68, które są mniejsze od niektórych 56.
Dokladnie, zgadzam sie. Ja mam np spodenki rozmiar 62 a tak naprawde wygladaja jak 56.. -
Ja to najwiecej mam ubranek 68 i 74
ale wiadomo jak dzidzia sie urodzi to wtedy bede wiecej kupowac bo w ciemnio tak kupowac to bez sensu ja mam to co najwazniejsze tylko i po pare wlasnie spiochow, body itd.
Gosha lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Ohhh tylko jak zaczna sie w styczniu przeceny to lepiej do sklepow dzieciecych nie wchodzic...

A ja muszew koncu jakis wozeczek wybrac, bo mi w pracy chca sprezentowac... a ja mam sie zdecydowac ktory chce, a to nie takie proste jak tylko wiem ze chce czarny
Krysti lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyCzarny ładny mnie się podobał ale jak w lato ma byc upalnie to wole pomarańczowy albo szary mówią ze w czarnym dzidzi bedzie gorąco ,i nie bedzie chciało siedzieć w wózku .Ja X landera wybrałamGosha wrote:Ohhh tylko jak zaczna sie w styczniu przeceny to lepiej do sklepow dzieciecych nie wchodzic...