X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne KWWIETNIOWO-MAJOWE Mamusie 2014
Odpowiedz

KWWIETNIOWO-MAJOWE Mamusie 2014

Oceń ten wątek:
  • magdalena Autorytet
    Postów: 1681 1163

    Wysłany: 2 września 2013, 20:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dorjana wsparcie tutaj na forum jest bezcenne:-) witaj w naszym gronie. co do terminu porodu wiadomo ze jest on ruchomy i pewnie bedzie sie zmienial.ja wedlug kalkulatorow jestem w 5 tygodniu a do lekarza wybiore sie jakos w przyszlym tygodniu.

    Dorjana lubi tę wiadomość

    dqpri09knl7nzqjn.png
  • aNiLewe Autorytet
    Postów: 1047 1184

    Wysłany: 2 września 2013, 22:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    magdalena mi lekarka przyslala sms ze mam wyniki w normie i nie musi zwiekszac, ale to w irlandii, chyba jutro pojde po wyniki i przedzownie do polskiej lekarki bo sie obawiam

    relgh3712p7a99v2.png
    l22ndf9hv5oanf39.png
  • Yvone Ekspertka
    Postów: 169 67

    Wysłany: 3 września 2013, 07:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie:)
    w piątek robiłam test. piękne 2 krechy. termin na 9 maja:)
    pozdrawiam:)

  • mamafasolki Ekspertka
    Postów: 185 106

    Wysłany: 3 września 2013, 12:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam kwietniowo-majowe mamusie :)
    Termin mam na 7 maja. Wczoraj byłam u lekarza ale stwierdził, ze jeszcze za wcześnie. Kazał zrobić badania i przyjść za 2 tygodnie. Ze wzgledu na bóle brzucha mam brac dopochwowo luteine. Wczoraj mialam zgage a dzisiaj jest mi slabo puki co zupełnie inaczej jak w pierwszej ciąży.


    Yvone widze że jestesmy równo w ciąży, cykle w tym samym dniu nam sie zaczeły 30.07. :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 września 2013, 12:42

    eikte6hhj5bvjgsz.png

    iv09io4p0rqg51ty.png
  • Yvone Ekspertka
    Postów: 169 67

    Wysłany: 3 września 2013, 13:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś