X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Lipiec 2024
Odpowiedz

Lipiec 2024

Oceń ten wątek:
  • AEGO Autorytet
    Postów: 2234 2035

    Wysłany: 2 stycznia, 21:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bardziej doświadczone dziewczyny - co polecacie kupić właśnie na początek? Ja totalnie jestem w tym zielona, a bym chętnie zrobiła sobie listę, ja wszystko muszę zawsze poukładane, najlepiej w excelu przejrzyście, więc będę musiała zrobić 😅😂.

    Ania1985 lubi tę wiadomość

    age.png
  • Ania1985 Autorytet
    Postów: 419 482

    Wysłany: 2 stycznia, 21:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, jakie balsamy do ciala polecacie ?

    Kupilam zestaw z Nacomi - balsam dla piersi (bust cream), ktory jest calkiem fajny, oraz maslo do ciala (body butter) i jest okropny - oleisty i tlusty, wszystko sie klei i brudzi.

    Szukam jakiegos fajnego balsamu, ktory dobrze sie wchlania i nawilza.

    AEGO lubi tę wiadomość

    age.png
  • Junjul Autorytet
    Postów: 940 1136

    Wysłany: 2 stycznia, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Widzę, że już wszystkie powoli myślicie nad wyprawką 😄 ja na pewno kupię nowy (ale używany) wózek, bo ten co mam jest bardzo ciężki, a był w prezencie od teściowej i jakoś musiałam się z nim męczyć, na pewno dostawke do łóżka też kupię, miałam pożyczoną od brata przy młodszej córce i było to mega rozwiązanie, łóżeczko turystyczne zamiast drewnianego, dla mnie wygodniejsze i bezpieczniejsze. Ale to wszystko dopiero bliżej wiosny, lata, na razie nie kupuje nic 😉

    Ania1985, Roxie_eS lubią tę wiadomość

    age.png
  • Zojkaa Ekspertka
    Postów: 147 160

    Wysłany: 2 stycznia, 21:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania1985 wrote:
    Dziewczyny, jakie balsamy do ciala polecacie ?

    Kupilam zestaw z Nacomi - balsam dla piersi (bust cream), ktory jest calkiem fajny, oraz maslo do ciala (body butter) i jest okropny - oleisty i tlusty, wszystko sie klei i brudzi.