LISTOPAD 2022 ❤️
-
WIADOMOŚĆ
-
MamaTrójki wrote:Ja Was właśnie nie chciałam straszyć i pisać o smutnych rzeczach. U nas to już 3 zapalenie płuc,
Wszystkie rozwijały się w ekspresowym tempie. Każde od pienistej wydzieliny z buzi, która z reguły jest charakterystycznym objawem rsv ale u nas za każdym razem okazał się ujemny. Ogólnie ma stwierdzony refluks i te zapalenia drugie i obecne są spowodowane zachłyśnięciem. Obecnie malutka jest w stanie ciężkim ale stabilnym. Nie życzę nikomu 😞 jestem wrakiem człowieka.
Bardzo Ci współczuję tej okropnej sytuacji😔 Nie dość że martwimy się całą ciążę, musimy przejść poród to później jeszcze bardziej się martwimy gdy dzieciaczkom coś się dzieje. Oby Maleńka szybko z tego wyszła❤️
Jeśli chodzi o straszenie, ja jestem totalnie zielona w temacie więc dobrze wiedzieć czego można się spodziewać, na co zwracać uwagę, choć podczas samego czytania wygoglowanych informacji wzrosło mi tętno.... jej, z całą pewnością dopiero w maju wrócę do pracy żeby żadnego świństwa do domu nie przynieść i żeby dopilnować Małej oraz żeby w okresie największych zachorowań nie dawać jej do żłobka.
-
Kurcze powiem Wam, że w nocy z tym chrumkaniem już byłam mooocno zmartwiona, a dziś od rana jak ręką odjął, oddech zupełnie normalny i jak śpi, i jak je, i jak jest aktywny. A akurat położna była, to myślałam, że nas wspomoże, a tu cicho sza. Ale jak zaglądam do nosa, to w drugiej dziurce widać kozośpika - tata jak wróci, to fridka pójdzie w ruch. Oby się nie rozwinęło nic.
30.11.2012 (puste jajo), 12.02.2016 (28tc*) - naturalsy 💔
IUI 05.2017 IMSI 08.2017 IMSI 01.2018 IMSI 03.2019 IMSI 05.2019 (Mini-IVF) 08.2020 stymulacyjna klapa
AZ 02.2022 7dpt 16, 9dpt 34, 11dpt 31
AZ 03.2022 7dpt 46, 9dpt 135, 12dpt 426, 16dpt 1730, 20dpt 5035, 7t3d ❤️ 🍀🤞🍀 It's a boy 🥰
genotyp AA, V Leiden, MTHFR a1298c, nasienie kiepskie, polimorfizm Apal
2950g Syn - Nasza Miłość😍 -
Powodzenia Aga! Pewnie bedzie prezent na Mikołaja. Ja też czekam, ale na razie coś się nie zapowiada.