X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Listopadowe mamuśki 2018
Odpowiedz

Listopadowe mamuśki 2018

Oceń ten wątek:
  • Joanna_blondi Ekspertka

Wysłany: 18 marca 2018, 13:43

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie Aga27 i Millvaa!

Laura 6.11.2018
    km5suay3vjvn9wdg.png

Aniołek (*)04.04.2017 12tc (poronienie zatrzymane)
  • Arashe Autorytet

Wysłany: 18 marca 2018, 13:53

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Almond wrote:
    Kurcze dziewczyny ja siedze jak na szpilakach, do wizyty z serduszkiem. Kiedy planujecie isc na L4?

U mnie niestety nie ma l4, jak nie pracuje to nie zarabiam ;/

l66prp8.png
    Aniołek [*] 12.04.18 - 11 tc
    pglyfv7.png
  • Loretka Ekspertka

Wysłany: 18 marca 2018, 14:02

Cytuj  /     /  Zgłoś
    plemniczka wrote:
    Ja jestem nauczycielką w przedszkolu i w zwiazku z tym jestem wsrod ciaglych zarazkow, bakterii, chorob, wiec tez zastanawiam sie nad L4 w niedlugim czasie

Plemniczka to tak jak ja :)
    Chciałabym popracować przynajmniej do końca pierwszego trymestru

aw3ncwo.png
  • Loretka Ekspertka

Wysłany: 18 marca 2018, 14:05

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Almond wrote:

Kurcze dziewczyny ja siedze jak na szpilakach, do wizyty z serduszkiem. Kiedy planujecie isc na L4?

Ja tak samo juz nie mogę doczekać się wizyty i serduszka, a jednocześnie boje się, że go nie będzie tak jak w poprzedniej ciazy

Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 marca 2018, 14:06

aw3ncwo.png
  • Jastin76 Autorytet

Wysłany: 18 marca 2018, 14:21

Cytuj  /     /  Zgłoś
    inaa wrote:
    Ja tez mam falami, bol piersi i rwie mnie w podbrzuszu. Na mdłości mysle za wczesnie ale wtedy kiedy nie bola piersi martwie.sie bo to ostatnio byl oznaka obumierania okruszka
    A znów się martwię że nie bolą i znaczy że powoli koniec ... boli lekko czasem brzuch więcej dolegliwości nie mam. Jutro idę na betę bo inaczej OSZALEJE :-)

• Jastin76 Autorytet

Wysłany: 18 marca 2018, 14:23

Cytuj  /     /  Zgłoś