Listopadówki 2015
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyizulkaa wrote:Buffy i jak to wygląda w praktyce ? Lekarz zgadza się bez problemu juz teraz na cc? Jakies opłaty ?
W Krakowie niestety nie. W Warszawie owszem, za opłata można (kiedyś tam mieszkałam i jako że myślałam, że tam będę rodzić to nawet klinikę miałam upatrzoną, ale wynikła przeprowadzka do Krk).
Tu jest tak że cc robią tylko ze wskazań medycznych. U mnie jest to wskazanie psychiatryczne, muszę tylko iść do psychiatry po zaświadczenie. Bo jako takiego cc na życzenie nie ma. -
a moje dwie koleżanki ostatnio miały cc z tego powodu że niby dziecko za duże - obie dziecko 3,8 kg, a mnie mama rodziła naturalnie i to jakoś wyjątkowo lekki miała poródmoodliszka wrote:A no widzisz
ona też urodziła 4,5 kg
nie mogłam wyjść z podziwu
Na jej szczęście poród trwał 7 godzin, nie znam się, ale wydaje mi się, że super czas jak na pierwszy poród 
Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 czerwca 2015, 15:25
-
słyszałam, że w ujastku da się to załatwić, koleżanki szwagierka tam miała - bez żadnych wskazańBuffy wrote:W Krakowie niestety nie. W Warszawie owszem, za opłata można (kiedyś tam mieszkałam i jako że myślałam, że tam będę rodzić to nawet klinikę miałam upatrzoną, ale wynikła przeprowadzka do Krk).
Tu jest tak że cc robią tylko ze wskazań medycznych. U mnie jest to wskazanie psychiatryczne, muszę tylko iść do psychiatry po zaświadczenie. Bo jako takiego cc na życzenie nie ma.
-
Molcia wrote:a moje dwie koleżanki ostatnio miały cc z tego powodu że niby dziecko za duże - obie dziecko 3,8 kg, a mnie mama rodziła naturalnie i to jakoś wyjątkowo lekki miała poród
Ja też do najmniejszych dzieci nie należałam i też mnie mama naturalnie rodziła. Jeśli chodzi o moją kuzynkę, to podobno lekarz na ostatnim usg mówił, że dzidzia ma niecałe 4 kg, a tu psikus
-
nick nieaktualny
-