Lutówki 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
No w sumie fajnie to cenowo wygląda. Szczególnie te zestawy. Ale bałabym się kupować większą ilość bo nie wiadomo jak Maluch zareaguje. Kupię jakąś jedną małą paczkę normalnie w sklepie tych Happy i jedną z Babydream a później będę się zastanawiać które lepsze.
-
Przed żeby Maluszek miał czysto i sucho i się skupił na jedzeniu a nie na tym, że mu niewygodnie a po bo zazwyczaj noworodki jedzą i od razu kupkę robią po jedzeniu.
tysiaa93, vayn lubią tę wiadomość
-
tysiaa93 wrote:Dobrze, że niektóre z was chodzą do szkoły rodzenia, to możecie się dzielić takimi właśnie informacjami
Bo ja to jestem totalnie zielona i gdyby nie SR to by to moje Dziecię biedne było... Brudne i głodne
A tak serio to pierwsze tygodnie będę wyglądały ciężko. Przewijanie, karmienie, przewijanie, spanie, kąpanie i tak cały dzień....
Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 grudnia 2015, 15:15
-
No chyba ze się zdazy ze będzie miał sucho przed karmieniem albo nic nie zrobi po karmieniu - zdarza się ze robia wlasnie zaraz po karmieniu ale niekoniecznie musi tak być, będzie trzeba obczaic to w praktyce
ale faktycznie może się okazac ze trzeba zmieniac z 10razy przynajmniej na dobe
ja chce na tej stronie zamowic pojemnik angelcare to domowie ze 3 paczki tych
https://www.blizejciebie.pl/pieluszki-happy-newborn-1-2-5kg-42-szt-,1631,2.html bo tu wlasnie wychodzi najtaniej i jak będą ok to się szybko domowie reszte. Wychodzilo by na to ze jedna taka paczka 42szt może pojsc w szpitalu
ale mnie ciagnie na slooodkieeeeeeeeeee ;(((( nie mogę się opanować normalnie i wcinam oreo, choć miałam postanowienie ze nie jem czekolady bo mi się cera od tego psuje ;/;/Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 grudnia 2015, 15:16
-