X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne MAJ 2020
Odpowiedz

MAJ 2020

Oceń ten wątek:
  • Jeffcia Autorytet

Wysłany: 17 lutego 2020, 12:40

Cytuj  /     /  Zgłoś
    PLPaulina wrote:
    Ja nie jestem za udawaniem lekarza i interpretacją wyników na własną rękę.
    Dużo parametrów w morfologii się zmienia i nic to nie znaczy.
    I są to np leukocyty, czy właśnie crp.
    Ja raczej byłam ciekawa jak to u was jest z morfologia, bo wiem że mogą być inne zakresy normy w ciąży. A wcześniej z miesiąc temu miałam wszystkie w normie, dlatego się zaniepokoilam. W środę mam wizytę i pewnie się dowiem. To nie zawracam już głowy...
    Prasowac też średnio lubię... Ale czeka mnie jak się w końcu w marcu przeprowadze 🙉

Niedoczynność tarczycy od 2014r.
    Pierwsza ciąża-listopad 2018 - puste jajo
    3cs
    16.09.19 - pozytywny test:)
    Maksymilian 👶 28.05.2020
    Pozytywny test II 13.01.2023
    preg.png[/
  • nick nieaktualny

Wysłany: 17 lutego 2020, 12:45

Cytuj  /     /  Zgłoś
    szatanka wrote:
    W sensie ze względu na AZS, czy z jakiegoś jeszcze powodu. I jak to stwierdziłaś?
    Skóra córki stwierdziła.. wysypka była.

szatanka lubi tę wiadomość

• PattisonBM Autorytet

Wysłany: 17 lutego 2020, 13:00

Cytuj  /     /  Zgłoś
    U nas na szkole rodzenia polozna powiedziala ze uzywane wyprac w 90st i to co ze szpitala wraca a tak to ze powyzej 60st prac. No i zeby prasowac zeby te bakterie napewno wybic.
    Wiec ja chce wszystko wyprac i wyprasowac a potem prac i miec bakterie wlasne ;)

Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 lutego 2020, 13:02

Patrycja
    ckai3e3k58e1o9b9.png
    klz9krhmuufdsvvx.png
    22.04.2022 Mateusz juz z nami 🤱
    23.08.2021 II na teście ❤
    16.05.2020 Lilianka juz z nami 🤱
    13.09.2019 dwie kreski na teście ciążowym ❤️
    29.06.2019 🤵👰
  • lipcowka86 Autorytet

Wysłany: 17 lutego 2020, 13:24

Cytuj  /     /  Zgłoś